Hoi petraa,quote:
Maar ik ben nog niet weg.quote:Op maandag 3 november 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ciao die Tuti Ruti
en Truste Muis
![]()
![]()
Oooiii ik leef net opquote:Op maandag 3 november 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ciao die Tuti Ruti
en Truste Muis
![]()
![]()
quote:
Go for it Ccquote:Op maandag 3 november 2008 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoi petraa,
De date was relatief kort maar erg leuk en smaakt zeker naar meer!
Hoef je het straks niet meer te doen...quote:Op maandag 3 november 2008 22:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:ow ik dacht dat jullie allemaal welterusten zeiden
![]()
nah oké dan.....
quote:Op maandag 3 november 2008 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoef je het straks niet meer te doen...
En welk filmpje dan?quote:Op maandag 3 november 2008 22:54 schreef Copycat het volgende:
Hij komt binnenkort (...) een filmpje kijken. In mijn laatste mail vanmiddag heb ik subtiel (mwoah) de 'datum prikken?' erin gegooid. Kijken hoe snel ie wil happen.
MIRRORS, kan je lekker tegen hem aankruipen als het eng wordt!quote:
Ik heb toevallig gisteren deze gekekenquote:Op maandag 3 november 2008 22:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
stom hé.... maar ik lach me gek om deze filmpjes.......
zal wel weer aan mij liggen......![]()
En dan durft ze niet alleen te neuken slapen.quote:Op maandag 3 november 2008 22:56 schreef petraa het volgende:
[..]
MIRRORS, kan je lekker tegen hem aankruipen als het eng wordt!
die heb ik ook net gekekenquote:Op maandag 3 november 2008 22:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren deze gekeken.
quote:Op maandag 3 november 2008 22:58 schreef noekje het volgende:
[..]
En dan durft ze niet alleen te neuken slapen.
Ken het niet maar klinkt goed.
Waarschijnlijk Midnight Cowboy. Mijn favoriet, maar niet bepaald een romantische film. Dus misschien switch ik nog naar It's a wonderful life of Casablanca. Of Dirty Little Sluts 21.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |