Hoi petraa,quote:
Maar ik ben nog niet weg.quote:Op maandag 3 november 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ciao die Tuti Ruti
en Truste Muis
![]()
![]()
Oooiii ik leef net opquote:Op maandag 3 november 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ciao die Tuti Ruti
en Truste Muis
![]()
![]()
quote:
Go for it Ccquote:Op maandag 3 november 2008 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoi petraa,
De date was relatief kort maar erg leuk en smaakt zeker naar meer!
Hoef je het straks niet meer te doen...quote:Op maandag 3 november 2008 22:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:ow ik dacht dat jullie allemaal welterusten zeiden
![]()
nah oké dan.....
quote:Op maandag 3 november 2008 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoef je het straks niet meer te doen...
En welk filmpje dan?quote:Op maandag 3 november 2008 22:54 schreef Copycat het volgende:
Hij komt binnenkort (...) een filmpje kijken. In mijn laatste mail vanmiddag heb ik subtiel (mwoah) de 'datum prikken?' erin gegooid. Kijken hoe snel ie wil happen.
MIRRORS, kan je lekker tegen hem aankruipen als het eng wordt!quote:
Ik heb toevallig gisteren deze gekekenquote:Op maandag 3 november 2008 22:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
stom hé.... maar ik lach me gek om deze filmpjes.......
zal wel weer aan mij liggen......![]()
En dan durft ze niet alleen te neuken slapen.quote:Op maandag 3 november 2008 22:56 schreef petraa het volgende:
[..]
MIRRORS, kan je lekker tegen hem aankruipen als het eng wordt!
die heb ik ook net gekekenquote:Op maandag 3 november 2008 22:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren deze gekeken.
quote:Op maandag 3 november 2008 22:58 schreef noekje het volgende:
[..]
En dan durft ze niet alleen te neuken slapen.
Ken het niet maar klinkt goed.
Waarschijnlijk Midnight Cowboy. Mijn favoriet, maar niet bepaald een romantische film. Dus misschien switch ik nog naar It's a wonderful life of Casablanca. Of Dirty Little Sluts 21.quote:
Vroeger hadden we een zomerhuisje in Egmond aan Zee. De buren deelde dat familie enz.. maar echt dat was Fred Wilma Barney en zijn vrouw (betty???) .. Moet ik elke keer aan denkenquote:Op maandag 3 november 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die heb ik ook net gekeken![]()
godzijdank dus ik ben niet de enige die dit leuk vind
Die heb ik in de bioscoop gezien. En vond ik, op een paar scenes na, stom en lachwekkend tegelijkertijd. Net zoiets als CBML dusquote:Op maandag 3 november 2008 22:56 schreef petraa het volgende:
MIRRORS, kan je lekker tegen hem aankruipen als het eng wordt!
Ik heb hem nog nie gezien, maar me dochter vond hem ook flauw! Maar als je zo las klonk het best wel scary!quote:Op maandag 3 november 2008 23:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik in de bioscoop gezien. En vond ik, op een paar scenes na, stom en lachwekkend tegelijkertijd. Net zoiets als CBML dus.
Ik zou gaan voor Chuck maar ik wil je natuurlijk niet erg beïnvloeden. Dirty little sluts 18 vond ik persoonlijk beter maar dat heb je al snel hè met die reeksen. De voorganger is toch vaak beter.quote:Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Midnight Cowboy. Mijn favoriet, maar niet bepaald een romantische film. Dus misschien switch ik nog naar It's a wonderful life of Casablanca. Of Dirty Little Sluts 21.
quote:# The quickest way to a man's heart is with Chuck Norris' fist.
Ja, hoe was Jantje eigenlijk??quote:Op maandag 3 november 2008 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nie gezien, maar me dochter vond hem ook flauw! Maar als je zo las klonk het best wel scary!
quote:# Chuck Norris once shot down a German fighter plane with his finger, by yelling, "Bang!"
quote:# Teenage Mutant Ninja Turtles is based on a true story: Chuck Norris once swallowed a turtle whole, and when he crapped it out, the turtle was six feet tall and had learned karate.
quote:# Chuck Norris is not hung like a horse... horses are hung like Chuck Norris.
quote:# There are no steroids in baseball. Just players Chuck Norris has breathed on.
Nite!quote:# Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles?" contest. Chuck Norris won by 5.
quote:Op maandag 3 november 2008 23:19 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
NOM NOM NOM.. Fucking heet nog $#@!!!**&&@#!!
Ik ben allergies voor schaaldieren. Behalve garnalen. God zei dank. Ik vind het super lekker. Maar geef me geen mossel ofzo dan ben ik drie dagen vet ziekquote:Op maandag 3 november 2008 23:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o sorry Muis maar alleen bij de aanblik al ga ik over me nek
ik lus geen garnalen
Laters Fanquote:Op maandag 3 november 2008 23:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ach gossie dit is echt ziewug .....arme jongen.........
Trusten allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Trusten!quote:Op maandag 3 november 2008 23:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ach gossie dit is echt ziewug .....arme jongen.........
Trusten allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
mosselen lus ik ook nietquote:Op maandag 3 november 2008 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben allergies voor schaaldieren. Behalve garnalen. God zei dank. Ik vind het super lekker. Maar geef me geen mossel ofzo dan ben ik drie dagen vet ziek
Misschien een kutclip.quote:Op maandag 3 november 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze heeft geen broek aan![]()
Jantje was Leuk achteraf gezien. Hamsterwang (monique smit) was geen zak aan. Maar Di-rect die Tommy speelt was echt super!!!!!quote:
Aan het juiste adres hier Coosquote:
Ruudquote:
Was even bij een Amerikaans verkiezingprogramma blijven hangen en nu ligt iedereen al plat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:06 schreef Soury het volgende:
Ohh @ Coos heb getracht een copy te maken van de dvd's . Maar die zijn iid beschermd. Ik weet dus niet hoe ik dat moet doen.. Heb nog niet echt gezocht naar een oplossing die zal er ongetwijfeld wel zijn..
Ga je vannacht opblijven?quote:Op dinsdag 4 november 2008 06:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Goodmorning !
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:10 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
de troepen bestaan vandaag uit 4 man, leve de privavy,
oh ja, en me nog verslapen ook, dus zat gelijk in kabaal.
wacht nu totdat ik toestemming krijg van het opperhoofd, inmiddels nog twee figuren erbij, totaal nu zes manquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus dat eventuele douchen is moeilijker in de garage met 4 werkmannen en de privacy?
Hans Teeuwen gister bij Novaquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij stond inderdaad weer een hoop nummers van Sinatra te verkrachten.
Uhm, sorry dat ik het ff zeg, maar wat wil je nou? Gister was er niemand, privacy in overvloed maar dat was niet goed. Nu zijn er dan eindelijk bouwvakkers en is het wéér niet goed?quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:10 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
de troepen bestaan vandaag uit 4 man, leve de privavy,
oh ja, en me nog verslapen ook, dus zat gelijk in kabaal.
Het heeft toch wel wat die verbouwing, bouwvakkers , opperhoofd en douchen in de garagequote:Op dinsdag 4 november 2008 09:36 schreef hondjes het volgende:
wacht nu totdat ik toestemming krijg van het opperhoofd, inmiddels nog twee figuren erbij, totaal nu zes man
en daar zit ik te wachten, in duster,
klopt helemaal, het ligt allemaal aan mezelfquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uhm, sorry dat ik het ff zeg, maar wat wil je nou? Gister was er niemand, privacy in overvloed maar dat was niet goed. Nu zijn er dan eindelijk bouwvakkers en is het wéér niet goed?
Ja, verbouwen is even doorbijten maar dat gaat makkelijker als je zelf een beetje positief blijft. En dit is nog maar week 2? je moet er nog 6. Maak het jezelf niet zo moeilijk.![]()
ow, en goeiemorgen.
trouwens, ook lekker opbeurend, ben er echt blij mee, had ik nu net nodig.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uhm, sorry dat ik het ff zeg, maar wat wil je nou? Gister was er niemand, privacy in overvloed maar dat was niet goed. Nu zijn er dan eindelijk bouwvakkers en is het wéér niet goed?
Ja, verbouwen is even doorbijten maar dat gaat makkelijker als je zelf een beetje positief blijft. En dit is nog maar week 2? je moet er nog 6. Maak het jezelf niet zo moeilijk.![]()
ow, en goeiemorgen.
Ik vind verbouwen dan nog niet eens echt heel erg, das even doorbijten en het zo prettig mogelijk zien door te komen. Je krijgt er tenslotte iets moois voor terug. Het ergste vind ik de puinhoop achteraf en dan vooral het stof dat door je hele huis te vinden is en maanden later nog lijkt neer te dwarrelen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:16 schreef noekje het volgende:
Ik heb eens 3 weken in een verbouwing gezeten en ik vond het verschrikkelijk. Je bent gast in je eigen huis en ja, je wil het zelf, daarom hoef je het niet leuk te vinden. Je wil een nieuwe badkamer bijvoorbeeld, geen lelijke mannen in je huis te stampen.
6 Weken! Ik ging op vakantie. Naar de Bahama's en succes verder.
idd, ik hou altijd koffiepauze met de mannen (als ik thuis ben natuurlijk)quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:31 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind verbouwen dan nog niet eens echt heel erg, das even doorbijten en het zo prettig mogelijk zien door te komen. Je krijgt er tenslotte iets moois voor terug. Het ergste vind ik de puinhoop achteraf en dan vooral het stof dat door je hele huis te vinden is en maanden later nog lijkt neer te dwarrelen.
Die werklui bij mij wilden nooit koffiequote:Op dinsdag 4 november 2008 10:35 schreef Desii het volgende:
[..]
idd, ik hou altijd koffiepauze met de mannen (als ik thuis ben natuurlijk)
Af en toe iets lekkers erbij en ze werken des te harder en het is nog gezellig ook.
Kweet ut, 'k ben een beetje vreemd
hier dito.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die werklui bij mij wilden nooit koffie
Die postvrouw dan weer wel
Ik ben ook zo hoor, koffie geven, koeken, en soep tussen de middag voor bij hun meegenomen bammetjes... volgens mij is dat helegaar niet gek en werken ze idd dan harder door en doen ze snel iets extra´s voor je.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:35 schreef Desii het volgende:
[..]
idd, ik hou altijd koffiepauze met de mannen (als ik thuis ben natuurlijk)
Af en toe iets lekkers erbij en ze werken des te harder en het is nog gezellig ook.
Kweet ut, 'k ben een beetje vreemd
Preciesquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
hier dito.
ze zitten veel liever op de studeerkamer, onder mekaar, dan zo een vrouw erbij.
en moet ook zeggen , die gasten werken zich rot, petje af.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ben ook zo hoor, koffie geven, koeken, en soep tussen de middag voor bij hun meegenomen bammetjes... volgens mij is dat helegaar niet gek en werken ze idd dan harder door en doen ze snel iets extra´s voor je.
Daar ben je inderdaad mee geholpen, als iemand meewentelt in je zelfmedelijden. Je weet waar je aan begint toch? Zelf heb ik 7 weken in een zomerhuis gezeten vorig jaar winter. En 7 weken daaraan voorafgaand gekampeerd in mijn eigen huis en 7 weken daarna ook nog. Elke dag bouwvakkers over de vloer. Dus ik wéét waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
trouwens, ook lekker opbeurend, ben er echt blij mee, had ik nu net nodig.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar ben je inderdaad mee geholpen, als iemand meewentelt in je zelfmedelijden. Je weet waar je aan begint toch? Zelf heb ik 7 weken in een zomerhuis gezeten vorig jaar winter. En 7 weken daaraan voorafgaand gekampeerd in mijn eigen huis en 7 weken daarna ook nog. Elke dag bouwvakkers over de vloer. Dus ik wéét waar ik het over heb.
En ja, gewoon lekker koffie leuten, soep maken en ouwenelen met de mannen. De chauffeur van Raab-Karcher zwaait nog naar me als ik m tegen kom en de verbouwing is nu bijna 1,5 jaar af.
Doe niet zo op je teentjes getrapt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:47 schreef hondjes het volgende:
och, ik onnozele hals, had kunnen weten dat zelfmedelijden nergen toe leidt.
kreeg trouwens niet het idee, hulp gevraagd te hebben .
tegen die tijd zal ik onmiddelijk bij je aankloppen.
slecht geformuleerd. Wat Cc zegt bedoelde ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:47 schreef hondjes het volgende:
och, ik onnozele hals, had kunnen weten dat zelfmedelijden nergen toe leidt.
kreeg trouwens niet het idee, hulp gevraagd te hebben .
tegen die tijd zal ik onmiddelijk bij je aankloppen.
Champions League tegen Olympique Marseillequote:Op dinsdag 4 november 2008 13:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
hoop wel dat het nog optrekt, de mist.
waarom moet PSV nu voetballen.
Geniet nog maar even van dat Champions League.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Champions League tegen Olympique Marseille![]()
![]()
Uit, volgende thuiswedstrijd is pas in decemberquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:33 schreef Copycat het volgende:
Uit of thuis Manu? (ivm voorgenomen bezoek aan vriendinnetje die vlakbij het stadion woont. Is het thuis, dan moet ik op de fiets vanwege parkeerplekgebrek.)
Hoop nog steeds dat het de derde plaats wordt en dan is vanavond wel belangrijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van dat Champions League.
Cruciaal zelfs. Alleen je meldde zo parmantig dat het Champions League is, en daarin doen ze voor spek en bonen mee. Of er moeten héle rare dingen gebeuren nog. Atletico wint van Liverpool, en Psv wint thuis óók van Liverpool. Theoretisch zou het kunnen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoop nog steeds dat het de derde plaats wordt en dan is vanavond wel belangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |