Je moet de pan ook eerst laten afkoelen en dan na het eten met heet water en afwasmiddel schoonmaken. Easy as that...quote:Op maandag 3 november 2008 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik de pan afspoel(de) onder de kraan kreeg je zo`n knetterd geluid, en ontstond er een vreselijke rookwalm, en was de hele gootsteen vet.En ik ben niet zo`n uhhhhhhhh actief keukenopruimmens.
Het is al heel wat voor me dat ik tegenwoordig kook (ben aan het afvallen), mijn eten bestond maandenlang afwisselend uit magnetronmaaltijden, pizza`s en friet.
Maar waarom dan uitgerekend weer roomprei?quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 18:37 schreef Peter6000 het volgende:
Roomprei bestaat voor 60 procent uit prei, en voor 40 procent uit ingrediënten om de prei eetbaar te maken.
Zo`n 170 calorieën per potje, dus aanvaardbaar.
Chuck neemt de wereld over. En terecht!quote:Op maandag 3 november 2008 18:31 schreef Copycat het volgende:
Damn. Zit ik met een half oog naar een uitzending ov er de verkiezingen te kijken, zie ik opeens Chuck Norris breed lachend in beeld.
Chuck Norris doesn't vote. Chuck Norris gets elected. Zoiets.
Je fornuis lijk ook ietwat op die van mij.. Maar ik heb in het midden een heule grote kookpit. Waar ik een losse wokring voor heb.. Oh ja fuck ik heb nog grote garnalen in de diepvries...... Ohhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 3 november 2008 19:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hier spagetti vanavond...... dus snel weer naar de keuken, dat wordt eten met bord op schoot
wat in 99% van de 100 maal toch al het geval is
![]()
[ afbeelding ]
bijna klaar
die van mij ook skattie maar daar stond die pan spagetti op, ik gebruik hem ook gewoon voor pannenquote:Op maandag 3 november 2008 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je fornuis lijk ook ietwat op die van mij.. Maar ik heb in het midden een heule grote kookpit. Waar ik een losse wokring voor heb.. Oh ja fuck ik heb nog grote garnalen in de diepvries...... Ohhhhhhhhhhhh![]()
![]()
Dank voor de tip
Zwaaaaaaiiiiiiiiiiquote:
Dat legt toch in limburg errugunsquote:Op maandag 3 november 2008 21:19 schreef Gert het volgende:
Tortillas (geen Spaanse).![]()
En het journaal gekeken in plaats van CBML.
Morgen zijn er verkiezingen!
In de Verenigde Staten van Amerika!
quote:
Nou is er ook een verkiezing: wie er uit gaat in de Italiaanse ER (l'isola dei famosi). Belen Rodriguez moet blijvenquote:Op maandag 3 november 2008 21:19 schreef Gert het volgende:
Tortillas (geen Spaanse).![]()
En het journaal gekeken in plaats van CBML.
Morgen zijn er verkiezingen!
In de Verenigde Staten van Amerika!
Doet die mee?quote:Op maandag 3 november 2008 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou is er ook een verkiezing: wie er uit gaat in de Italiaanse ER (l'isola dei famosi). Belen Rodriguez moet blijven
Daar gaat het nu niet om, wie de broek aan heeftquote:Op maandag 3 november 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze heeft geen broek aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |