abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63273861
Die voice over steekt gewoon de draak met de illusionist. Hij maakt er een slapstick van .

Paar jaar geleden maakte de voice over het nog spannend.
pi_63274190
Nou, eerlijk gezegd snap ik dat zelf ook niet. Ja kijk, toen ik iets van 10 jaar was en in 1999 voor het eerst de serie op sbs6 werd uitgezonden was ik een echte goochelfan en was dit programma echt de bom voor mij, alhoewel ik de illusionist toen nog wel een beetje eng vond
Ja, sindsdien volg ik het gewoon heel erg. Een jaar of 5 ben ik ook veel met tv en film bezig, en qua opname is het ook wel een gave serie; ik ben dol op een steadycam en in dit programma wordt het veel gebruikt.
Vorig jaar werd in de zomer de zoveelste herhaling uitgezonden, en toen had ik wel zoiets van: ,,ja, fock it''. Ik heb de fansite stopgezet en klaar.
Maar nu er weer nieuwe afleveringen zijn is het gevoel weer terug en ja, ik kan het ook niet helpen. De een is fan van BN'ers die op ijs dansen en ik ben fan van Goochelaars Ontmaskerd, punt.
  zondag 16 november 2008 @ 22:31:11 #53
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_63274918
Wel geinig om even te kijken

Die voice over is echt hilarisch trouwens
pi_63274926
Prachtig deze nieuwe serie. Commentaar is alleen irrie maar goed

Ben vooral benieuwd hoe hij over water kan lopen Of zou dat ook met een hijskraan gaan
pi_63275452
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Ben vooral benieuwd hoe hij over water kan lopen Of zou dat ook met een hijskraan gaan
Dan heb ik slecht nieuws voor je, want die truc is sowieso niet in de eerste 4 afleveringen en alleen die worden op rtl5 uitgezonden; hopelijk volgend jaar de restende uitzendingen waarin die truc ook zit...
pi_63275596
Die over-water-lopen truc is toch van die Chris Angel? Daar zijn enkele youtube filmpjes van te zien met de verklaring Of in ieder geval met duidelijke aanwijzingen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zondag 16 november 2008 @ 22:50:49 #57
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63275679
van hetw eekend gezien, jezus wat een vreselijke voice-over
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_63275693
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:07 schreef PeterVanReijen het volgende:
Ja kijk, toen ik iets van 10 jaar was en in 1999 voor het eerst de serie op sbs6 werd uitgezonden
Schattig.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_63276123
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:07 schreef PeterVanReijen het volgende:
Nou, eerlijk gezegd snap ik dat zelf ook niet. Ja kijk, toen ik iets van 10 jaar was en in 1999 voor het eerst de serie op sbs6 werd uitgezonden was ik een echte goochelfan en was dit programma echt de bom voor mij, alhoewel ik de illusionist toen nog wel een beetje eng vond
Ja, sindsdien volg ik het gewoon heel erg. Een jaar of 5 ben ik ook veel met tv en film bezig, en qua opname is het ook wel een gave serie; ik ben dol op een steadycam en in dit programma wordt het veel gebruikt.
Vorig jaar werd in de zomer de zoveelste herhaling uitgezonden, en toen had ik wel zoiets van: ,,ja, fock it''. Ik heb de fansite stopgezet en klaar.
Maar nu er weer nieuwe afleveringen zijn is het gevoel weer terug en ja, ik kan het ook niet helpen. De een is fan van BN'ers die op ijs dansen en ik ben fan van Goochelaars Ontmaskerd, punt.
Good for you!

Maar ik vraga me af, is er bij de Engelse serie ook zo een zwaar irritante voice-over of niet?

Verder vond ik de ep van vandaag wel aardig.
gr gr
pi_63276977
In DIT filmpje zie je een fragment uit de serie met de voice-over. Zoals het programma waar het filmpje vandaan komt al aangaf, is de tekst een beetje stom vd voice-over...
pi_63277162
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:30 schreef PeterVanReijen het volgende:
In DIT filmpje zie je een fragment uit de serie met de voice-over. Zoals het programma waar het filmpje vandaan komt al aangaf, is de tekst een beetje stom vd voice-over...
whehe wat een grapjas
Als de hele engelse aflevering zo gaat kan ik begrjipen dat je ene fan bent!
gr gr
pi_63277187
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:30 schreef PeterVanReijen het volgende:
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 17 november 2008 @ 00:01:30 #63
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_63277903
tvp, lachu programma
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  maandag 17 november 2008 @ 08:51:06 #64
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63283924
Die Voice-over gisteren weer Echt, die gozer steelt echt de show Jammer dat de truc van eerdere seizoenen iets interessanter waren. Want als ik het nu zie heb ik meestal wel door hoe de truc in elkaar zit
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Prachtig deze nieuwe serie. Commentaar is alleen irrie maar goed

SPOILER: Hoe de truc werkt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 17 november 2008 @ 11:29:13 #66
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_63284039
Die truc gisteren met dat zweven sloeg natuurlijk helemaal nergens op. De camera hield de kraanwagen buiten beeld en filmde tegen het zonlicht in zodat je de touwen niet zag. Tja, knap hoor. Het gaat erom dat je zulke trucs overtuigend kan uitvoeren voor een live publiek, en die hadden dat dan heus wel opgemerkt. Net als met die truc met die olifant. Blijkt achteraf dat de helft van het publiek bij de truc hoorde

Hij had beter het zweeftrucje van David Blaine kunnen uitleggen. Ziet er altijd spectaculair uit, maar is zo simpel dat mensen het thuis gewoon kunnen.

maandag 17 november 2008 @ 11:39:18 #67
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_63284270
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:04 schreef Veerboot het volgende:
Wat is die voice-over irritant inderdaad. Destijds bij SBS sprak een vrouw het in kan ik me herinneren. Die had een mooie mysterieuze stem zonder over de top te gaan.
Ah, dat was dus zo (vanaf 23 seconden):

Moderator maandag 17 november 2008 @ 12:04:07 #68
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_63284897
Christine van der Aar is dat, die deed het altijd heel goed maar ik heb haar de laatste tijd weinig gehoord.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_63298982
quote:
Op maandag 17 november 2008 11:29 schreef Veerboot het volgende:
Die truc gisteren met dat zweven sloeg natuurlijk helemaal nergens op. De camera hield de kraanwagen buiten beeld en filmde tegen het zonlicht in zodat je de touwen niet zag. Tja, knap hoor. Het gaat erom dat je zulke trucs overtuigend kan uitvoeren voor een live publiek, en die hadden dat dan heus wel opgemerkt. Net als met die truc met die olifant. Blijkt achteraf dat de helft van het publiek bij de truc hoorde

Hij had beter het zweeftrucje van David Blaine kunnen uitleggen. Ziet er altijd spectaculair uit, maar is zo simpel dat mensen het thuis gewoon kunnen.

die is wel vet ja ^^
gr gr
pi_63383172
Wat we zondag kunnen verwachten:

http://www.vimeo.com/2298385
pi_63388317
Intussen even tot en met aflevering 6 gekeken, de Amerikaanse versie wel te verstaan Zitten enkele leuke illusies bij, maar ze zijn wel vaak erg makkelijk te raden. Al gebruiken de meeste trucs natuurlijk een basis die, als je die eenmaal weet, je overal terug ziet. Desalniettemin is het weer erg vermakelijk
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_63462572
Ik lig weer dubbel om dat commentaar
  zondag 23 november 2008 @ 22:12:53 #73
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63462655
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:10 schreef Tourniquet het volgende:
Ik lig weer dubbel om dat commentaar
Zag laatst een aflevering er weer van. 'Ja het oog wil ook wat, wat een mooi dames' En ook echt van die seksuele toespelingen. Te erg gewoon.
en natuurlijk te slechte trucs
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_63462896
"De magiër heeft de dood weer uitgedaagd, maar hij heeft weer gewonnen."
gr gr
  zondag 23 november 2008 @ 22:21:10 #75
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_63462956
"Goed gedaan gemaskerde magiër! ik ben je grootste fan"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: