Omdat Peterrrrrr er nu niet meer lekker achteraan sluit met z'n "Joran handelt in Thaise hoertjes" verhaal.quote:
Wat dat betreft sluit 't weer wel lekker aan ja!quote:Op zondag 9 november 2008 20:32 schreef rene90 het volgende:
Jeetje Yin leek wel zo een thaise hoer van Joran in dat stukje van net zo opgemaakt en alles.
whehehequote:Op zondag 9 november 2008 20:32 schreef rene90 het volgende:
Jeetje Yin leek wel zo een thaise hoer van Joran in dat stukje van net zo opgemaakt en alles.
Ik hoop met je mee maar hij hoeft zijn munt maar in te zetten en hij is immuun en zit automatisch in de finalequote:
Ja kutquote:Op zondag 9 november 2008 20:38 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
Omdat Peterrrrrr er nu niet meer lekker achteraa sluit met z'n "Joran handelt in Thaise hoertjes" verhaal.
Volgens mij zit er een kronkel in je hoofdquote:Op zondag 9 november 2008 20:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Anders pleur je ff op naar ONZ ofzo? Met je nutteloze kutopmerkingen. flapdrol![]()
Ben benieuwd of er nog leuke kronkels in het spel komen..
Ja precies. Dikke duh!quote:Op zondag 9 november 2008 20:48 schreef babette21 het volgende:
"waarom hebben jullie dat niet gezegd?"
wat denk je zelf, kut?!
ja echtquote:Op zondag 9 november 2008 20:48 schreef babette21 het volgende:
"waarom hebben jullie dat niet gezegd?"
wat denk je zelf, kut?!
Hansquote:Op zondag 9 november 2008 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Zelf alle smerige spelletjes mogen spelen die er zijn, maar dit is dan ineens Robinson onwaardig.Sure.
quote:Op zondag 9 november 2008 20:51 schreef conleche het volgende:
OO wat fantastisch!! Ik ben ineens fan van die poepchinees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |