Nee hoor, 20.10 terugblik 20.25 de aflevering tot 21.30quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:39 schreef Quyxz_ het volgende:
de terugblik begint morgen om 20.30, dan om 20,45 de echte aflevering en die duurt tot 21.50
dus dan missen we het eerste stuk van peter
tuurlijk gast... dat begon al met de vraag: 'wie van de vrouwen vraagt het meeste aandacht van mannen', van Ernst Paul, om frictie te creeeren. Als de makers zien dat het voorspelbaar wordt proberen ze dat met proeven en spellen te ontregelen natuurlijk, en dit jaar is het ze gelukkig gelukt om het zo te sturen dat vlak voor het einde het nog een beetje spannend blijft.quote:Op zondag 2 november 2008 21:55 schreef easy-going het volgende:
Zouden ze dit overigens niet gestuurd hebben vanuit de redactie? Hiu die ineens tot de briljante oplossing om haar plekje te redden kwam?
Wel goed gestuurd dan overigens, want het was briljante tv
quote:Op zondag 9 november 2008 14:59 schreef Guppi het volgende:
tvgids.nl:
20:10 Expeditie Robinson: Het verhaal tot nu toe
20:25 Expeditie Robinson
Yeah, onze gids hier ook.quote:Op zondag 9 november 2008 16:04 schreef ivetje het volgende:
Veronicagids zegt ook 20:10 story so far en om 20:25 de aflevering zelf tot 21:30.
Ik heb precies hetzelfde!quote:Op zondag 9 november 2008 16:04 schreef ivetje het volgende:
Ik kon Hiu in het begin trouwens echt niet uitstaan. Ze was zo irritant en dat stemmetje en accent enzo. Maar nu is ze echt geweldig. Hoop dat ze wint
Waarom nietquote:Op zondag 9 november 2008 19:59 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom dat verhaal tot nu toe eigenlijk?
Opvulling lijkt me, ik zie de toegevoegde waarde ook totaal niet. Als het nou een blooper gedeelte was of ja leuke achter de schermen dingetjes ofzo.quote:Op zondag 9 november 2008 19:59 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom dat verhaal tot nu toe eigenlijk?
Ik doe het wel. Ik vind die twee zusjes op rtl5 nu best wel geil namelijk.quote:Op zondag 9 november 2008 19:18 schreef Quyxz_ het volgende:
We zullen niet weten hoelaat het begint.
Iemand post het hier wel als het toch om 20.10 begint.
Ik neem aan dat een website actueler is dan een tv-gids die weken geleden gedrukt isquote:Op zondag 9 november 2008 16:20 schreef DaFrenk het volgende:
.
Maar mij lijkt dat RTL teletekst en website dan wel gelijk zullen hebben
Edit: een preview net @ RTL5 had het ook over "vanaf 20.30".
Anders pleur je ff op naar ONZ ofzo? Met je nutteloze kutopmerkingen. flapdrolquote:
Jup klopt. De kutjes zijn er nog steeds.quote:Op zondag 9 november 2008 20:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een website actueler is dan een tv-gids die weken geleden gedrukt is
20.30 dus.
quote:Op zondag 9 november 2008 20:32 schreef rene90 het volgende:
Jeetje Yin leek wel zo een thaise hoer van Joran in dat stukje van net zo opgemaakt en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |