Nou hè. Maar hij had de meiden wél een beetje onderschat, gaf hij grootmoedig toe.quote:Op zondag 9 november 2008 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
'Verraden door een kampgenoot'.
'Over de rug van...'Sure... Prince er zonder blikken of blozen eruit te donderen.
Jonge dames
Wat laat jij je kennen vent!
Dat was wel weer tof van hem.quote:Op zondag 9 november 2008 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou hè. Maar hij had de meiden wél een beetje onderschat, gaf hij grootmoedig toe.
Het is een VARANENVAL!quote:Op zondag 9 november 2008 21:08 schreef rene90 het volgende:
En we weten nog steeds niet of de krabbenval heeft gewerkt.
Volgens mij de krabbenval aan het begin van de expeditiequote:Op zondag 9 november 2008 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is een VARANENVAL!
Dat is je vorige week ook al verteld!(
eerder dit seizoen hebben ze ook een krabbenval gemaakt, maar dat was volgens mij voor de samensmelting en dus op een ander eiland.quote:Op zondag 9 november 2008 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is een VARANENVAL!
Dat is je vorige week ook al verteld!(
quote:Op zondag 9 november 2008 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die hebben ze toch idd niet meegenomen toch?
Oh gatver, die eetproef. Ik kan echt niet tegen kokhalzende mensen.![]()
Maar het ging me erom dat we dus nooit hebben gehoord hoe het ooit met die val is gegaan. Terwijl het opzich best slim uitgedacht was.quote:Op zondag 9 november 2008 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, inderdaad een mooie actiequote:Op zondag 9 november 2008 21:18 schreef RijstNatie het volgende:
nee grapje ze zijn er niet !!
dat had een goeie geweest
Whehe geweldigquote:Op zondag 9 november 2008 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Die komen ook nog welquote:Op zondag 9 november 2008 21:21 schreef babette21 het volgende:
ik geloof dat die bij me nog wel zal lukken eigenlijk...
zolang 't geen pusserige wormen zijn......
quote:
Zou inderdaad moeilijk gaan ja..quote:Op zondag 9 november 2008 21:25 schreef MissJ het volgende:
ieieieieie, zo, dit zou ik echt niet wegkrijgen
Whehehe neequote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef Tante Bep het volgende:
Sharon is de dochter van Bennie Jolink!
nou ja, Sharon verdient ook eigenlijk geen finaleplaats, heeft geen fuck gedaan en nooit een proef gewonnen. Beetje meelopen met de rest.quote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef rene90 het volgende:
Ze beet wel meer dan alleen de kop af had ik het idee
Maar ze heeft gewonnen en terecht. Sharon gaat er dus automatisch uit bij deze dat lijkt me duidelijk. Tenzij Hans ook eens een slimme zet maakt.
En hij houd vanzelf wel weer opquote:
Lekker belangrijkquote:Op zondag 9 november 2008 21:30 schreef rene90 het volgende:
Peter is begonnen!
True, Sharon verdient het inderdaad niet. Maar ik vind dat niemand het eigenlijk echt verdient.quote:Op zondag 9 november 2008 21:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou ja, Sharon verdient eigenlijk geen finaleplaats, heeft geen fuck gedaan en nooit een proef gewonnen. Beetje meelopen met de rest.
Hans en Yin zijn etters, maar spelen het spel op zich wel goed (face it, het is een manipulatiespel)
Met een oud onderwero.quote:
Ik volg beide gewoon..quote:Op zondag 9 november 2008 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met een oud onderwero.
Dus ik blijf hier
Als ik heel eerlijk kijk naar hoe ze het gedaan hebben, geloof ik dat ik Yin als de winnaar zie. Ze heeft zich bewezen als fysiek sterk en speelt het spel zoals het moet: met één en al manipulatie - de enige manier om je kop boven water te houden!quote:Op zondag 9 november 2008 21:33 schreef rene90 het volgende:
True, Sharon verdient het inderdaad niet. Maar ik vind dat niemand het eigenlijk echt verdient.
Het overwicht in de expeditie tot nu toe is vooral dat er wordt gespeeld op emotie / manipulatie, en niet zozeer het overleven vind ik. Vergeleken met het seizoen met die mijnwerker.
Ik hoop hetquote:Op zondag 9 november 2008 21:37 schreef Liquidootje het volgende:
Hehe dat gebash op hiu achteraf. Volgens mij gaat ze het gewoon winnen ook nog.
Riiightquote:Op zondag 9 november 2008 21:43 schreef Ja-Ik het volgende:
Hans heeft de amulet begraven, dus kan sharon hem nog vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |