quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Natuurlijk komt Sackboyquote:Op zondag 2 november 2008 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
Als Sackboy komt op die meet dan wil ik ook.
Whihi.quote:Op zondag 2 november 2008 21:48 schreef Noorsbloed het volgende:
* Noorsbloed meld zich !
OFFICIËLE FOK KLB SC VIKING PRESENT !
Vet, mag ik dan ook komen ?quote:Op zondag 2 november 2008 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk komt Sackboywij hebben een date op de meet
Gucci.quote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Hoe is t met jou Broekpaling?
OMFG!!!quote:Op zondag 2 november 2008 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Oke, verhalen
1 keer was op de bruilof van mijn baas. Iedere part-timer en full-timer mocht komen, naja, allemaal gratis drank enzo. Dus ik was zo dronken als Bonnie St. Claire, dus ik loop naar zoeen wijf toe (echt de meest kankerlelijke die er rondliep) en daar ging ik flink wat speeksel mee uitwisselen, en ging ik met m'n handen onder d'r shirt en bh_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, en iedereen zag het, dus werd ik flink gel0llerpwnz0rd de volgende dag op het werk, dus zei ik dat ik flink bezopen was en dat je het kon vergelijken met het volgende. ''Kijk, je hebt een volle grote fruitmand, vol met lekker vers fruit, en daar pak ik dan net de rotte vieze stinkende appel uit. Het meisje in kwestie stond erbij
Het volgende verhaaltje.
Soort van ex![]()
Ze bleef een keer slapen bij me, en toen ik sliep ging ze m'n smsjes lezen, en daar stonden allemaal smsjes van andere meiden in, ook van een meisje waarmee ik de vorige dag mee naar de bios ben geweesten toen zei ze er wat van, ''ja, we hebben relatie blablabla'' of iets in die trant, en toen zei ik ''oh, sinds wanneer?''
Ik ben zo subtiel
BAASquote:Op zondag 2 november 2008 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Oke, verhalen
1 keer was op de bruilof van mijn baas. Iedere part-timer en full-timer mocht komen, naja, allemaal gratis drank enzo. Dus ik was zo dronken als Bonnie St. Claire, dus ik loop naar zoeen wijf toe (echt de meest kankerlelijke die er rondliep) en daar ging ik flink wat speeksel mee uitwisselen, en ging ik met m'n handen onder d'r shirt en bh_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, en iedereen zag het, dus werd ik flink gel0llerpwnz0rd de volgende dag op het werk, dus zei ik dat ik flink bezopen was en dat je het kon vergelijken met het volgende. ''Kijk, je hebt een volle grote fruitmand, vol met lekker vers fruit, en daar pak ik dan net de rotte vieze stinkende appel uit. Het meisje in kwestie stond erbij
Het volgende verhaaltje.
Soort van ex![]()
Ze bleef een keer slapen bij me, en toen ik sliep ging ze m'n smsjes lezen, en daar stonden allemaal smsjes van andere meiden in, ook van een meisje waarmee ik de vorige dag mee naar de bios ben geweesten toen zei ze er wat van, ''ja, we hebben relatie blablabla'' of iets in die trant, en toen zei ik ''oh, sinds wanneer?''
Ik ben zo subtiel
quote:Op zondag 2 november 2008 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Oke, verhalen
Het volgende verhaaltje.
Soort van ex![]()
Ik ben zo subtiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |