Dat was een Labradorgini!..quote:Op zondag 2 november 2008 21:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat beeld van die gapende hond achter het stuur van de Lambo was wel gewoon geniaal ertussen gemonteerd![]()
en er dan ook rustig naast staan praten alsof er niks aan de hand is...quote:Op zondag 2 november 2008 21:36 schreef pascalheister het volgende:
geweldig met die trucks
jeremy's truck on fire
quote:Op zondag 2 november 2008 21:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat beeld van die gapende hond achter het stuur van de Lambo was wel gewoon geniaal ertussen gemonteerd![]()
quote:Op zondag 2 november 2008 21:42 schreef Orbis het volgende:
Wacht even! Is het nieuwe seizoen al begonnen. Morgen maar eens op usenet zoeken dan.
En daarna dat hij het weer net niet gehaald hadquote:Op zondag 2 november 2008 @ 21:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Ze hadden 't dus op Woensdag al erover dat Hamilton de F1 gewonnen had!..
en nog betaald er voor wordenquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 22:29 schreef Agiath het volgende:
Hehe het was weer geweldig.
Ook mooi, mijn vader had de formule 1 opgenomen, en hij wou niet weten wie er gewonnen had.
Maar eerst top gear kijken, beginnen die gasten opeens "Hamilton, he's done it!"
Dus mijn vader zo van:![]()
"Or did he? Why do we record on a wednesday"
Mijn vader:![]()
quote:Op zondag 2 november 2008 23:04 schreef Tism het volgende:
Snapshots van de DVD "Clarkson, Thriller"..![]()
Gonna do a 360!...Ready??..![]()
[ afbeelding ]
The Stig chasin cheeps!..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 november 2008 23:05 schreef -chefke- het volgende:
iemand een screenshot van de labrador aan het stuur van die lambo ?
BBC2quote:
Dat vind ik ook, ja!!..quote:Op zondag 2 november 2008 23:44 schreef Repeat het volgende:
Leuke aflevering, maar imo te weinig keiharde race-actie met dikke wagens. En dan die laffe actie met de Porsche tijd niet bekendmaken. Epic sadness
Ik kijk Top Gear op de BBC2..quote:
idd, het gaat toch eigenlijk om dikke auto's?quote:Op zondag 2 november 2008 23:44 schreef Repeat het volgende:
Leuke aflevering, maar imo te weinig keiharde race-actie met dikke wagens. En dan die laffe actie met de Porsche tijd niet bekendmaken. Epic sadness
Die moet ik binnenkort ook maar eens gaan opzoeken (Verkapte TVP).quote:Op zondag 2 november 2008 23:59 schreef tevebe het volgende:
Heb me weer vermaakt hoorMorgen maar eens die dvd van JC kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |