Tuurlijk niet. Daar geloven alleen alu-hoedjes in.quote:Op zondag 2 november 2008 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
Slotronde:
Glock 1.44.731
Truli 1.44.800
Niet verkocht dus imo.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
[Sarcasme-modus] Het zal hem nog zwaar vallen de komende dagen, mocht Obama president worden.[/Sarcasme - modus]
Hamilton blij dat jij hem niet bentquote:Op zondag 2 november 2008 19:47 schreef beertenderrr het volgende:
als ik hamilton was, zou ik nu heel hard in de muur rijden, wat een nerd
Als ik eerlijk ben verdiende zowel Hamilton als Massa de titel niet echt.quote:Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Overall heeft Hamilton het gewoon verdient, maar als je hem vandaag weer ziet stuntelen.Kampioen-onwaardig.
Als hij dan maar één slechte race rijdt moet je dat natuurlijk niet vergelijken met de wel uitstekende races die hij gereden heeft.quote:Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Overall heeft Hamilton het gewoon verdient, maar als je hem vandaag weer ziet stuntelen.Kampioen-onwaardig.
Van Brazilië? Over een dag of 365quote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef hoipim het volgende:
wanneer is de huldiging?
quote:Op zondag 2 november 2008 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van Brazilië? Over een dag of 365.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |