quote:Op zondag 22 februari 2009 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
2 vrouwen hè, de cameravrouw ook nog
Ploegendienstquote:Op zondag 22 februari 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dan kunnen ze het wat verdelen
.
Dan heb ik niets gezegd, maar denk ff na waarom men zo'n actie balkje door het programma laat lopen héquote:Op zondag 22 februari 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje lid Het geld wat ongetwijfeld met die reis gemoeid is, kunnen ze beter in hun omroep zelf stoppen.
http://www.mediacourant.nl/?p=10247quote:Voorlopig mag de presentator nog wel een derde seizoen van 3 Op Reis maken. “Dat vind ik echt briljant, fantastisch om te doen. Met afzeik-tv heb ik niks en dit is gewoon een heel positief programma. We leven op een mooie planeet, met prachtige culturen en prachtige mensen. Wij laten op een prettige wijze de mooie plekken op de wereld zien.“
Waarom? Financieel mismanagementquote:Op zondag 22 februari 2009 20:16 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd, maar denk ff na waarom men zo'n actie balkje door het programma laat lopen hé
Zie mijn tweede zin. Ik weet van hun financiële problemen. En dan is zo'n actie niet echt handig. Alsof dat geen geld kost. Maak dan reclame om lid te worden en niet ook nog een dure reis erbij. Mensen die overtuigd zijn om lid te worden, hebben zo'n prijsvraag niet nodig.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:16 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd, maar denk ff na waarom men zo'n actie balkje door het programma laat lopen hé
Laatste paar weken ja. Illustratief voor de financiële problemen...quote:Op zondag 22 februari 2009 20:20 schreef Toad het volgende:
Dat van die reis speelt toch al een heule tijd?
Ik heb er niets meequote:Op zondag 22 februari 2009 20:24 schreef Toad het volgende:
Lol, op zich is Sebastiaan toch verder wel oke.
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Maja het volgende:
Weet iemand misschien welke muziek gisteren gedraaid werd tijdens de zeehondjes-scene...?
Zo meteen weerquote:Floortje Dessing is op de eindbestemming van haar lange reis: het totaal geïsoleerde Amsterdam Eiland in de oneindige leegte van de Indische Oceaan. Floortje gaat een kijkje nemen in het reilen en zeilen op een compleet geïsoleerd eiland. Zo heeft ze een ontmoeting met de Disam, de baas van het eiland, en kijkt ze hoe de bewoners aan stroom en vers voedsel komen. Froukje Jansen besteedt aandacht aan een meer gangbare vakantiebestemming. Ze reist naar het Italiaanse eiland Sardinië, waar ze naast de rust en charme van het Italiaanse platteland ook het jetset leventje aan de Costa Smeralda verkent. Ze begint haar trip in Porto Cervo, het kloppende hart van de Costa Smeralda. Ook bezoekt Froukje een typische Agriturismi bedrijf en neemt ze een ferry naar de La Maddalena-archipel.
Iddquote:Op zondag 1 maart 2009 20:03 schreef Piles het volgende:
Nou, dat hotel was dus wel heel erg betrokken bij de dood van Diana
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |