Maar goed dat dit programma er is dan, hoeven we er zelf niet heenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vervelende beelden weer. Zo in the middle of nowhere. FOK!ken zal wel lastig zijn daar.
Inderdaad, die items van Floortje mogen wel wat langer ipv ditquote:Op zondag 15 februari 2009 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sommige debiele items duren te lang.
Ik snap niet dat Floortje geen uur zendtijd krijgt ofzo. Die heeft zoveel zinnigs te melden en te laten zienquote:Op zondag 15 februari 2009 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Inderdaad, die items van Floortje mogen wel wat langer ipv dit
Waarom kunnen wij zulke dingen altijd wel bedenken, en programmamakers nietquote:Op zondag 15 februari 2009 20:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Floortje geen uur zendtijd krijgt ofzo. Die heeft zoveel zinnigs te melden en te laten zien. Zo vaak zie je dat soort plekken op de aarde niet.
Je moet wat afwisseling hebben, anders zappen de kijkers wegquote:Op zondag 15 februari 2009 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom kunnen wij zulke dingen altijd wel bedenken, en programmamakers niet
Ja, de gemiddelde kijker van tegenwoordig heeft een aandachtsboog van een minuut of vijf ofzo. En dan het liefst ook nog voor inhoudsloze tv. Echt zo zonde om dit soort reportages er zo snel doorheen te rammen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Je moet wat afwisseling hebben, anders zappen de kijkers weg.
quote:S02-20 Kerguelen/Amsterdam - Panama
Floortje is op weg naar één van de meest afgelegen plekken ter aarde: Amsterdam eiland in de Indische Oceaan. Voordat ze aan de laatste etappe over zee begint bezoekt ze nog één van de mooiste stranden van de Kerguelen waar ze niet alleen koningspinguïns, maar ook de bijzondere zee-olifant ontmoet. Dan is het tijd voor Floortje om de Kerguelen achter zich te laten en koers te zetten naar Amsterdam eiland. Onderweg stoppen ze nog even bij het onbewoonde eilandje St. Paul. En dan is het eindelijk zover, na een reis van in totaal 2,5 maand wordt Floortje per helikopter van de Marion Dufresne naar Amsterdam eiland gebracht.
Deze week reist Sebastiaan naar Panama waar hij kennis maakt met de tropische eilanden van Bocas del Toro. Bij aankomst is het “Feria del Mar”, het belangrijkste festival uit de regio, nog in volle gang. Een fijne binnenkomer! Verder gaat Sebastiaan op zoek naar zeekoeien, en bezoekt hij een project dat de lokale indianengemeenschap steunt. Hij overnacht in de jungle, in een Lodge die zo eco is als het maar zijn kan
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je die homo met z'n debiele hemdje weer.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:11 schreef Tabloid het volgende:
Het is niet de laatste uitzending.
Ik keek net in de schema's en ik zag in maart ook nog 3 op reis staan.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Als Llink nu failliet gaat, zou Floortje daar dan ook achterblijven?
Als enige vrouw tussen al die mannen die al een jaar niks anders meer gezien hebben.......quote:Op zondag 22 februari 2009 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Als Llink nu failliet gaat, zou Floortje daar dan ook achterblijven?
quote:
2 vrouwen hè, de cameravrouw ook nogquote:Op zondag 22 februari 2009 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als enige vrouw tussen al die mannen die al een jaar niks anders meer gezien hebben........
Ik ben al een tijdje lid Het geld wat ongetwijfeld met die reis gemoeid is, kunnen ze beter in hun omroep zelf stoppen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:14 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
![]()
misschien zijn ze hard opzoek naar leden? zo dat jij met je pauper commentaar fijn kan blijven kijken? zonder lid te zijn, schat ik zo in?
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
2 vrouwen hè, de cameravrouw ook nog
Ploegendienstquote:Op zondag 22 februari 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dan kunnen ze het wat verdelen
.
Dan heb ik niets gezegd, maar denk ff na waarom men zo'n actie balkje door het programma laat lopen héquote:Op zondag 22 februari 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje lid Het geld wat ongetwijfeld met die reis gemoeid is, kunnen ze beter in hun omroep zelf stoppen.
http://www.mediacourant.nl/?p=10247quote:Voorlopig mag de presentator nog wel een derde seizoen van 3 Op Reis maken. “Dat vind ik echt briljant, fantastisch om te doen. Met afzeik-tv heb ik niks en dit is gewoon een heel positief programma. We leven op een mooie planeet, met prachtige culturen en prachtige mensen. Wij laten op een prettige wijze de mooie plekken op de wereld zien.“
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |