Vond ik hem bij De Graafschap ook al.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:24 schreef Kopbal het volgende:
Schone is toch wel de revelatie van NEC dit seizoen, heerlijk voetballertje.
Weinig rendement, maar wel een klasbak.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:24 schreef Kopbal het volgende:
Schone is toch wel de revelatie van NEC dit seizoen, heerlijk voetballertje.
Als Groningen Schone en Meeuwis er bij had dan had het echt een sterke uitgebalanceerde selectie.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vond ik hem bij De Graafschap ook al.
Vind het ook jammer dat Groningen hem niet gehaald heeft.
Controlerend middenveld met Meeuwis en Femiquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Groningen Schone en Meeuwis er bij had dan had het echt een sterke uitgebalanceerde selectie.
Weinig rendement?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:25 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Weinig rendement, maar wel een klasbak.
Shouf en Saidi zijn wat mij betreft de revelaties tot nu toe. Na ja El Akchaoui was bij ADO al goed... speelt al jaren prima.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Weinig rendement?![]()
El-Akchaoui is geen revelatie, die is al jaren uiterst betrouwbaar en goed bij NEC.
Als we het over spelers met weinig rendement hebben dan is Saidi toch wel de koning.
Paul Matthijsquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Controlerend middenveld met Meeuwis en Femi
+ 3 keer een strafschop versierd.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:28 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
3 goals en 1 assist vind ik prima rendement voor een vleugelspeler. Wat heeft Schone gedaan tot nu toe?
quote:
Als je zo gaat rekenen wel ja. Rendement hoeft niet altijd goals of assists te zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:28 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
3 goals en 1 assist vind ik prima rendement voor een vleugelspeler. Wat heeft Schone gedaan tot nu toe?
Dan ben je echt gek, gewoon streams man.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:29 schreef JH87 het volgende:
Pauperzooi, komop PSV.
En alvast een tvp voor Heracles - Vitesse straks. Ik zit nog in dubio of ik zes euro ga lappen voor eredivisielive vanavond. Wat een schofterige prijzen.
Bosschaart part 2.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:30 schreef _Mike_ het volgende:
Wat ben ik blij dat Pieters niet door Ajax is gekocht !
Gelukkig is ie nog van onsquote:
Ja, als je drie strafschoppen mag nemen, dan is het niet heel moeilijk om te scorenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:28 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
3 goals en 1 assist vind ik prima rendement voor een vleugelspeler in z'n 2e seizoen als prof. Wat heeft Schone gedaan tot nu toe?
Word leuk met Suarezquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:32 schreef sjimz het volgende:
PSV krijgt het al snel moeilijk tegen snelle behendige spelers.
Zag je met Kone van l'OM en nu Saidi en Bouaouzan.
Hij heeft het hier toch over Saidi?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, als je drie strafschoppen mag nemen, dan is het niet heel moeilijk om te scoren.
En tegen welke club heeft El-Akchaoui een assist gegeven?
Goed gezien van Been idd.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:32 schreef sjimz het volgende:
Dat maakt tegen PSV niks uit hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:33 schreef RemcoW85 het volgende:
Na rust spelen ze naar de fanatieke aanhang.
Verdedigers van PSV zijn erg statisch.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:32 schreef sjimz het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, als je drie strafschoppen mag nemen, dan is het niet heel moeilijk om te scoren.
En tegen welke club heeft El-Akchaoui een assist gegeven?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft het hier toch over Saidi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |