Dan ben je echt gek, gewoon streams man.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:29 schreef JH87 het volgende:
Pauperzooi, komop PSV.
En alvast een tvp voor Heracles - Vitesse straks. Ik zit nog in dubio of ik zes euro ga lappen voor eredivisielive vanavond. Wat een schofterige prijzen.
Bosschaart part 2.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:30 schreef _Mike_ het volgende:
Wat ben ik blij dat Pieters niet door Ajax is gekocht !
Gelukkig is ie nog van onsquote:
Ja, als je drie strafschoppen mag nemen, dan is het niet heel moeilijk om te scorenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:28 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
3 goals en 1 assist vind ik prima rendement voor een vleugelspeler in z'n 2e seizoen als prof. Wat heeft Schone gedaan tot nu toe?
Word leuk met Suarezquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:32 schreef sjimz het volgende:
PSV krijgt het al snel moeilijk tegen snelle behendige spelers.
Zag je met Kone van l'OM en nu Saidi en Bouaouzan.
Hij heeft het hier toch over Saidi?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, als je drie strafschoppen mag nemen, dan is het niet heel moeilijk om te scoren.
En tegen welke club heeft El-Akchaoui een assist gegeven?
Goed gezien van Been idd.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:32 schreef sjimz het volgende:
Dat maakt tegen PSV niks uit hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:33 schreef RemcoW85 het volgende:
Na rust spelen ze naar de fanatieke aanhang.
Verdedigers van PSV zijn erg statisch.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:32 schreef sjimz het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, als je drie strafschoppen mag nemen, dan is het niet heel moeilijk om te scoren.
En tegen welke club heeft El-Akchaoui een assist gegeven?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft het hier toch over Saidi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |