nee klopt...... thuisserver ligt continu plat en het is vier jaar geleden dat ik me chello acount heb gebruiktquote:Op woensdag 26 november 2008 03:46 schreef ElizabethR het volgende:
Kruisje, en de link werkt ook niet
Godver, het is een prachtfoto!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 03:59 schreef mental het volgende:
[..]
nee klopt...... thuisserver ligt continu plat en het is vier jaar geleden dat ik me chello acount heb gebruikt
dus ik moest eerst weer even flink op me bek gaan voor ik de domme fouten eruit had gehaald
toch nog een mapje vergeten
Vreemd, misschien dat je 'm voor de zekerheid nogmaals in kan sturen. Excuses in ieder geval.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:26 schreef tonja het volgende:
Ik zie net dat er nieuwe foto's in het wedstrijdtopic zijn geplaatst, maar de mijne staat er niet bij hoewel ik de foto al dagen geleden heb ingezonden.
Donequote:Op woensdag 26 november 2008 10:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vreemd, misschien dat je 'm voor de zekerheid nogmaals in kan sturen. Excuses in ieder geval.
Ik vind 2 het leukst, daar spreekt het thema ook zo lekker uit.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:12 schreef k_man het volgende:
Oei, zo veel mogelijkheden. Wat te kiezen? Laat ik wat mogelijke inzendingen posten;
[ link | afbeelding ]
Jawel!! Ik vind ze allevijf enorm mooi. Ik kan zo niet zeggen welke het mooiste. Dan moet ik op andere criteria beoordelen en dan kijk ik naar welke voor mij het beste verhaal vertelt, en dat is 5quote:Op woensdag 26 november 2008 08:57 schreef k_man het volgende:
Niemand meer een mening over mijn foto's?
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Upgeload, excuses nogmaals voor de omweg.
Ja, die floept er een beetje uit als een pop-up he?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'm wel leuk, vooral hoe het perspectief klopt, dat het lijkt alsof de Eiffeltoren echt rechtop staat.
Vindt hem wel wat hebben, foto mag op zich wat lichter maar het idee is best geinigquote:Op woensdag 26 november 2008 17:21 schreef -Marjo- het volgende:
Totaal inspiratieloos deze maand![]()
[ afbeelding ]
Het is nog geen zondag dus mensen hebben nog evenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:49 schreef k_man het volgende:
Hmm. Meer dan 40 inzendingen, minder dan 20 stemmen tot nu toe...
mja, daarmee is de foto niet opeens minder goed imo. Stemmen is toch ook niet verplicht?quote:Op maandag 1 december 2008 00:07 schreef EchnaDarr het volgende:
Misschien een nieuwe regel toevoegen. Mensen die zelf niet stemmen kunnen achteraf alsnog uitgesloten worden van deelname.
Haal je in ieder geval diegene eruit die alleen een foto komen droppen.
Stemmen is niet verplicht, maar wel mee willen doen voor de prijzen maar niet de moeite nemen om te stemmen klinkt als profiterend in mijn oren.quote:Op maandag 1 december 2008 07:59 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, daarmee is de foto niet opeens minder goed imo. Stemmen is toch ook niet verplicht?
Relax man....er zijn belangrijkere dingen om je druk over te makenquote:Op maandag 1 december 2008 09:06 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Stemmen is niet verplicht, maar wel mee willen doen voor de prijzen maar niet de moeite nemen om te stemmen klinkt als profiterend in mijn oren.
Alternatief laat je de stand zoals die is maar keer je de prijs uit aan de hoogst genoteerde stemmer.
Hey, ik ben heel ontspannenquote:Op maandag 1 december 2008 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
Relax man....er zijn belangrijkere dingen om je druk over te makenJe kan je er druk om maken maar veranderen doe je niets. En daarnaast....voer de regel in en over 3 wedstrijden heb je gewoon geen inzendingen meer
Schande! Tis dat ik niet meedoe, anders had ik wel mensen opgetrommeld om te stemmenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:49 schreef k_man het volgende:
Hmm. Meer dan 40 inzendingen, minder dan 20 stemmen tot nu toe...
Die discussie is al eens gevoerd. Het is toegestaan om alleen even voor de wedstrijd een user aan te maken. In mijn ogen ben je best triest als je dat doet, maar goed, c'est ca...quote:Op maandag 1 december 2008 09:06 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Stemmen is niet verplicht, maar wel mee willen doen voor de prijzen maar niet de moeite nemen om te stemmen klinkt als profiterend in mijn oren.
Alternatief laat je de stand zoals die is maar keer je de prijs uit aan de hoogst genoteerde stemmer.
We willen meer publiek trekken bij de wedstrijd. Zodoende zoeken we bijv. publiciteit op de FP. Mensen die daar alleen kijken en niet geregistreerd zijn kunnen dan ook de wedstrijd zien. En besluiten mee te doen. En dus een account aanmaken.quote:Op maandag 1 december 2008 11:13 schreef freud het volgende:
[..]
Die discussie is al eens gevoerd. Het is toegestaan om alleen even voor de wedstrijd een user aan te maken. In mijn ogen ben je best triest als je dat doet, maar goed, c'est ca...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |