abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63548277
Stiekem vind ik Monopoly ook leuker. Ik heb opnieuw ingestuurd.

Net op tijd, pfeww...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  woensdag 26 november 2008 @ 22:02:43 #227
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_63548742
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_63626077
Hmm. Meer dan 40 inzendingen, minder dan 20 stemmen tot nu toe...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2008 20:51:24 ]
  zaterdag 29 november 2008 @ 21:04:31 #229
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_63626416
Inderdaad. Je zou toch verwachten dat tenminste de deelnemers zouden stemmen. Maar goed, het kan nog.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_63627258
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:49 schreef k_man het volgende:
Het is nog geen zondag dus mensen hebben nog even
  zaterdag 29 november 2008 @ 22:02:18 #231
214062 Jep.
harharhar.
pi_63627840
Gestemd.

Nu moet ik toch echt 's meedoen, had helaas geen tijd. Maar damn, was 'n leuk thema.
//
pi_63642195
Moeilijk kiezen hoor. Maar ook gestemd, nog even op het laatst.
pi_63657637
Misschien een nieuwe regel toevoegen. Mensen die zelf niet stemmen kunnen achteraf alsnog uitgesloten worden van deelname.

Haal je in ieder geval diegene eruit die alleen een foto komen droppen.
  Admin maandag 1 december 2008 @ 07:59:09 #234
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_63659960
quote:
Op maandag 1 december 2008 00:07 schreef EchnaDarr het volgende:
Misschien een nieuwe regel toevoegen. Mensen die zelf niet stemmen kunnen achteraf alsnog uitgesloten worden van deelname.

Haal je in ieder geval diegene eruit die alleen een foto komen droppen.
mja, daarmee is de foto niet opeens minder goed imo. Stemmen is toch ook niet verplicht?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_63660581
quote:
Op maandag 1 december 2008 07:59 schreef Danny het volgende:

[..]

mja, daarmee is de foto niet opeens minder goed imo. Stemmen is toch ook niet verplicht?
Stemmen is niet verplicht, maar wel mee willen doen voor de prijzen maar niet de moeite nemen om te stemmen klinkt als profiterend in mijn oren.

Alternatief laat je de stand zoals die is maar keer je de prijs uit aan de hoogst genoteerde stemmer.
pi_63661461
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:06 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Stemmen is niet verplicht, maar wel mee willen doen voor de prijzen maar niet de moeite nemen om te stemmen klinkt als profiterend in mijn oren.

Alternatief laat je de stand zoals die is maar keer je de prijs uit aan de hoogst genoteerde stemmer.
Relax man....er zijn belangrijkere dingen om je druk over te maken Je kan je er druk om maken maar veranderen doe je niets. En daarnaast....voer de regel in en over 3 wedstrijden heb je gewoon geen inzendingen meer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_63661885
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
Relax man....er zijn belangrijkere dingen om je druk over te maken Je kan je er druk om maken maar veranderen doe je niets. En daarnaast....voer de regel in en over 3 wedstrijden heb je gewoon geen inzendingen meer
Hey, ik ben heel ontspannen

Maar dit is een afwijking die ik aan mijn werk te danken heb, meedenken over veranderingen en die implementeren. Ik doe de hele dag niet anders.
  maandag 1 december 2008 @ 10:48:02 #238
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_63662680
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:49 schreef k_man het volgende:
Schande! Tis dat ik niet meedoe, anders had ik wel mensen opgetrommeld om te stemmen
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!fotograaf maandag 1 december 2008 @ 11:13:23 #239
18921 freud
Who's John Galt?
pi_63663281
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:06 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Die discussie is al eens gevoerd. Het is toegestaan om alleen even voor de wedstrijd een user aan te maken. In mijn ogen ben je best triest als je dat doet, maar goed, c'est ca...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  FOK!fotograaf maandag 1 december 2008 @ 12:23:52 #240
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_63664990
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:13 schreef freud het volgende:

[..]

Die discussie is al eens gevoerd. Het is toegestaan om alleen even voor de wedstrijd een user aan te maken. In mijn ogen ben je best triest als je dat doet, maar goed, c'est ca...
We willen meer publiek trekken bij de wedstrijd. Zodoende zoeken we bijv. publiciteit op de FP. Mensen die daar alleen kijken en niet geregistreerd zijn kunnen dan ook de wedstrijd zien. En besluiten mee te doen. En dus een account aanmaken.
Triest? Ik vind van niet. Want als we daarmee meer enthousiaste deelnemers krijgen vind ik het wel de moeite.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_63665208
Kunnen we al een winnaar feliciteren? Ik zie nergens een uitslag...
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 december 2008 @ 12:36:52 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63665298
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:33 schreef Vliegvrager het volgende:
Kunnen we al een winnaar feliciteren? Ik zie nergens een uitslag...

ze hebben net t topic pas gesloten
iets met gevalletje vergeten volgens mij
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf maandag 1 december 2008 @ 12:47:20 #243
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_63665540
De punten komen vandaag voor de avonduren online.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_63666655
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:47 schreef Xilantof het volgende:
Ben benieuwd, wel jammer dat de laatste net niet mee gaat voor de telling
pi_63667123
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:23 schreef Xilantof het volgende:
We willen meer publiek trekken bij de wedstrijd. Zodoende zoeken we bijv. publiciteit op de FP. Mensen die daar alleen kijken en niet geregistreerd zijn kunnen dan ook de wedstrijd zien. En besluiten mee te doen. En dus een account aanmaken.
Triest? Ik vind van niet. Want als we daarmee meer enthousiaste deelnemers krijgen vind ik het wel de moeite.
En ik maar denken dat we juist onderling de mooiste foto's willen bepalen, waarom vragen we Erwin Olaf anders niet om mee te doen? Mensen die alleen maar komen om een prijs te kunnen winnen zie ik niet als welkome toevoeging aan de FOK!Fot-community.

Maar misschien heeft Fok! een andere bedoeling met de fotowedstrijd. Als we dat weten kunnen we ook gerichter meedenken.
  FOK!fotograaf maandag 1 december 2008 @ 14:04:15 #246
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_63667525
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:48 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

En ik maar denken dat we juist onderling de mooiste foto's willen bepalen, waarom vragen we Erwin Olaf anders niet om mee te doen? Mensen die alleen maar komen om een prijs te kunnen winnen zie ik niet als welkome toevoeging aan de FOK!Fot-community.

Maar misschien heeft Fok! een andere bedoeling met de fotowedstrijd. Als we dat weten kunnen we ook gerichter meedenken.
Als je "meer publiek" alleen ziet als "mensen die een prijs willen winnen" denk ik dat ik dat gesprek met jou niet aan wil gaan.

Alsof er geen mensen bestaan die nog niet van de fotowedstrijd afweten en toch gewoon geinteresseerd mee zouden willen doen.

De door jou genoemde "onderling" mag best groeien vind je niet? Meer mensen. Meer meningen op de foto. Meer inzicht. Meer leren.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_63668093
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:04 schreef Xilantof het volgende:
Als je "meer publiek" alleen ziet als "mensen die een prijs willen winnen" denk ik dat ik dat gesprek met jou niet aan wil gaan.

Alsof er geen mensen bestaan die nog niet van de fotowedstrijd afweten en toch gewoon geinteresseerd mee zouden willen doen.

De door jou genoemde "onderling" mag best groeien vind je niet? Meer mensen. Meer meningen op de foto. Meer inzicht. Meer leren.
Wat betreft dat laatste, uiteraard, daar ben ik alleen maar voor. Waar je echter wel voor op moet passen is dat mensen hier alleen maar gaan komen voor de wedstrijd en niet voor de community.

Ik heb een dergelijke discussie al een keer op een kleiner forum gestart, waarbij mensen alleen kwamen voor 1 itempje en de rest van het forum links lieten liggen en niet eens interesse toonden in overige bezoekers. Ik was niet de enige die het hier niet eens mee was en iemand vergeleek het met naar een verjaardag gaan, taart eten en weer weggaan, zonder iemand te feliciteren of wat dan ook. Die discussie heeft uiteindelijk geleid tot een halvering van het aantal leden, dus misschien is dit voorbeeld niet heel erg handig.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat onnatuurlijke groei van het aantal leden door ineens veel aandacht voor de wedstrijd meestal slechts tijdelijk is. En daarvoor wil ik waken. En ik kom soms wat ongenuanceerd over
  maandag 1 december 2008 @ 14:39:51 #248
18843 Brutus
aj sud aj!
pi_63668292
Dank aan de mensen die op mijn foto hebben gestemd!
For without darkness there can't be light
  FOK!fotograaf maandag 1 december 2008 @ 17:09:20 #249
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_63672669
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:47 schreef Xilantof het volgende:
Ik had mijn tijd even verkeerd ingeschat. Wordt wat later...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_63673261
Mja, dat al dan niet verplicht stemmen is toch een lastig iets.

Het kan best een keer gebeuren dat je nog wel iets inzendt, maar niet meer kunt stemmen, omdat je dan op vakantie bent ofzo. Of dat je het een keertje vergeet. Moet kunnen, lijkt me.

Aan de andere kant zit niemand te wachten op mensen die zich alleen registreren om hier een foto te dumpen en (eventueel) hun prijs in ontvangst te nemen. Als het argument is dat verplicht stemmen potentiėle nieuwe deelnemers zou afschrikken, vraag ik me af of we dat soort deelnemers wel hier willen. Als je niet mee wilt doen omdat je niet wilt stemmen, hoe betrokken ben je dan?

Dus... hoe valt dit op te lossen? Het lijkt mij niet onredelijk als we zouden vastleggen dat mensen die voor het eerst meedoen niet in aanmerking komen voor een prijs als ze zelf niet gestemd hebben. Daarmee schrik je wel de "eenmalige fotodumpers" af, maar hou je de mogelijkheid om het stemmen een keertje te vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')