Het is nog geen zondag dus mensen hebben nog evenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:49 schreef k_man het volgende:
Hmm. Meer dan 40 inzendingen, minder dan 20 stemmen tot nu toe...
mja, daarmee is de foto niet opeens minder goed imo. Stemmen is toch ook niet verplicht?quote:Op maandag 1 december 2008 00:07 schreef EchnaDarr het volgende:
Misschien een nieuwe regel toevoegen. Mensen die zelf niet stemmen kunnen achteraf alsnog uitgesloten worden van deelname.
Haal je in ieder geval diegene eruit die alleen een foto komen droppen.
Stemmen is niet verplicht, maar wel mee willen doen voor de prijzen maar niet de moeite nemen om te stemmen klinkt als profiterend in mijn oren.quote:Op maandag 1 december 2008 07:59 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, daarmee is de foto niet opeens minder goed imo. Stemmen is toch ook niet verplicht?
Relax man....er zijn belangrijkere dingen om je druk over te makenquote:Op maandag 1 december 2008 09:06 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Stemmen is niet verplicht, maar wel mee willen doen voor de prijzen maar niet de moeite nemen om te stemmen klinkt als profiterend in mijn oren.
Alternatief laat je de stand zoals die is maar keer je de prijs uit aan de hoogst genoteerde stemmer.
Hey, ik ben heel ontspannenquote:Op maandag 1 december 2008 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
Relax man....er zijn belangrijkere dingen om je druk over te makenJe kan je er druk om maken maar veranderen doe je niets. En daarnaast....voer de regel in en over 3 wedstrijden heb je gewoon geen inzendingen meer
Schande! Tis dat ik niet meedoe, anders had ik wel mensen opgetrommeld om te stemmenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:49 schreef k_man het volgende:
Hmm. Meer dan 40 inzendingen, minder dan 20 stemmen tot nu toe...
Die discussie is al eens gevoerd. Het is toegestaan om alleen even voor de wedstrijd een user aan te maken. In mijn ogen ben je best triest als je dat doet, maar goed, c'est ca...quote:Op maandag 1 december 2008 09:06 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Stemmen is niet verplicht, maar wel mee willen doen voor de prijzen maar niet de moeite nemen om te stemmen klinkt als profiterend in mijn oren.
Alternatief laat je de stand zoals die is maar keer je de prijs uit aan de hoogst genoteerde stemmer.
We willen meer publiek trekken bij de wedstrijd. Zodoende zoeken we bijv. publiciteit op de FP. Mensen die daar alleen kijken en niet geregistreerd zijn kunnen dan ook de wedstrijd zien. En besluiten mee te doen. En dus een account aanmaken.quote:Op maandag 1 december 2008 11:13 schreef freud het volgende:
[..]
Die discussie is al eens gevoerd. Het is toegestaan om alleen even voor de wedstrijd een user aan te maken. In mijn ogen ben je best triest als je dat doet, maar goed, c'est ca...
quote:Op maandag 1 december 2008 12:33 schreef Vliegvrager het volgende:
Kunnen we al een winnaar feliciteren? Ik zie nergens een uitslag...
Ben benieuwd, wel jammer dat de laatste net niet mee gaat voor de tellingquote:Op maandag 1 december 2008 12:47 schreef Xilantof het volgende:
De punten komen vandaag voor de avonduren online.
En ik maar denken dat we juist onderling de mooiste foto's willen bepalen, waarom vragen we Erwin Olaf anders niet om mee te doen? Mensen die alleen maar komen om een prijs te kunnen winnen zie ik niet als welkome toevoeging aan de FOK!Fot-community.quote:Op maandag 1 december 2008 12:23 schreef Xilantof het volgende:
We willen meer publiek trekken bij de wedstrijd. Zodoende zoeken we bijv. publiciteit op de FP. Mensen die daar alleen kijken en niet geregistreerd zijn kunnen dan ook de wedstrijd zien. En besluiten mee te doen. En dus een account aanmaken.
Triest? Ik vind van niet. Want als we daarmee meer enthousiaste deelnemers krijgen vind ik het wel de moeite.
Als je "meer publiek" alleen ziet als "mensen die een prijs willen winnen" denk ik dat ik dat gesprek met jou niet aan wil gaan.quote:Op maandag 1 december 2008 13:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we juist onderling de mooiste foto's willen bepalen, waarom vragen we Erwin Olaf anders niet om mee te doen? Mensen die alleen maar komen om een prijs te kunnen winnen zie ik niet als welkome toevoeging aan de FOK!Fot-community.
Maar misschien heeft Fok! een andere bedoeling met de fotowedstrijd. Als we dat weten kunnen we ook gerichter meedenken.
Wat betreft dat laatste, uiteraard, daar ben ik alleen maar voor. Waar je echter wel voor op moet passen is dat mensen hier alleen maar gaan komen voor de wedstrijd en niet voor de community.quote:Op maandag 1 december 2008 14:04 schreef Xilantof het volgende:
Als je "meer publiek" alleen ziet als "mensen die een prijs willen winnen" denk ik dat ik dat gesprek met jou niet aan wil gaan.
Alsof er geen mensen bestaan die nog niet van de fotowedstrijd afweten en toch gewoon geinteresseerd mee zouden willen doen.
De door jou genoemde "onderling" mag best groeien vind je niet? Meer mensen. Meer meningen op de foto. Meer inzicht. Meer leren.
Ik had mijn tijd even verkeerd ingeschat. Wordt wat later...quote:Op maandag 1 december 2008 12:47 schreef Xilantof het volgende:
De punten komen vandaag voor de avonduren online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |