SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS FAALT
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Om door fok! uitgelachen te worden aangezien je je neukbeurt hebt afgeschoven.quote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef -SG- het volgende:
En toen dacht je..
Ik open er een topic over.
Nee, dat bedacht ik me vanochtend pasquote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef -SG- het volgende:
En toen dacht je..
Ik open er een topic over.
O MIJN GODquote:Op zondag 2 november 2008 13:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Om door fok! uitgelachen te worden aangezien je je neukbeurt hebt afgeschoven.
Oftwel, je dacht 'ik maak er een topic over'.quote:Op zondag 2 november 2008 13:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee, dat bedacht ik me vanochtend pas
quote:
Oh sorry, ik dacht dat je bedoelde dat ik dat gisteravond al gelijk dachtquote:Op zondag 2 november 2008 13:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oftwel, je dacht 'ik maak er een topic over'.
Jos maakt er tenminste een baas verhaal van.quote:Op zondag 2 november 2008 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
kansloos
wannabe afc ajos topic, met je neppe taalgebruik, overkill aan smilies, en MILF's
TS de faalhaas
Nou kan ik niet zeggen dat ik afcajos niet enorm bewonder stiekemquote:Op zondag 2 november 2008 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
kansloos
wannabe afc ajos topic, met je neppe taalgebruik, overkill aan smilies, en MILF's
TS de faalhaas
ergo: MMMBOPquote:Op zondag 2 november 2008 13:46 schreef starla het volgende:
Alwéér een topic van een kansloze maagd die pocht met sterke verhalen. Zolang je teelballen nog
in je buik zitten en je mmmbop kan meezingen van Hanson moet je niet met dit gelul aankomen.
Hetgeen wat nog het dichtstbij het gevoel van een kut komt is je moeder die je plassertje
wast met een washandje.
Mensen die denken dat ze aan de posts van iemand kunnen zien of hij/zij maagd isquote:Op zondag 2 november 2008 13:46 schreef starla het volgende:
Alwéér een topic van een kansloze maagd die pocht met sterke verhalen. Zolang je teelballen nog
in je buik zitten en je mmmbop kan meezingen van Hanson moet je niet met dit gelul aankomen.
Hetgeen wat nog het dichtstbij het gevoel van een kut komt is je moeder die je plassertje
wast met een washandje.
Zelfreflectie.quote:Op zondag 2 november 2008 13:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze aan de posts van iemand kunnen zien of hij/zij maagd is_!
Ohja als jij trouwens een kut en een washandje op elkaar vind lijkenquote:Op zondag 2 november 2008 13:46 schreef starla het volgende:
wast met een washandje.
Ze kan het weten, ze is een vrouwquote:Op zondag 2 november 2008 13:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ohja als jij trouwens een kut en een washandje op elkaar vind lijken
Poepeneesje is homoquote:
Ik kon het extrapoleren uit het feit dat de leeftijd omgekeerd evenredig is met het aantal gebruikte smilies.quote:Op zondag 2 november 2008 13:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mensen die denken dat ze aan de posts van iemand kunnen zien of hij/zij maagd is_!
Nou dan zou ik maar even wat zelfinspectie doenquote:Op zondag 2 november 2008 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze kan het weten, ze is een vrouw![]()
Maar kan er geen apart subfora worden gemaakt voor al die dagboek-achtige verhalen over 15-jarige kneusjes die iedere keer zogezegd net niet iemand regelen![]()
Word er een beetje moe van dat KLB ieder weekend volstaat met vrijwel hetzelfde verhaal, alleen een andere TS
Dus als iemand smilies gebruikt is hij 12quote:Op zondag 2 november 2008 13:59 schreef starla het volgende:
[..]
Ik kon het extrapoleren uit het feit dat de leeftijd omgekeerd evenredig is met het aantal gebruikte smilies.
Ik schat jouw leeftijd in dit geval op 12. Het taalgebruik bevestigt dit eveneens. Daarbij komt kijken
dat mensen die niet meer maagd zijn, niet spontaan een kwakkie schieten in hun broek als
één of andere wijdkutse oma hun shirtje vasthoudt.
Dat zei ik dus niet. Het gebrek aan begrijpend lezen staaft mijn standpunt nog meer.quote:Op zondag 2 november 2008 14:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dus als iemand smilies gebruikt is hij 12Goede argumentatie
quote:
Hou jij ff zn shirtje enzulks vast dan, dan kan er een slotje op dit paupertopicquote:Op zondag 2 november 2008 13:59 schreef starla het volgende:
[..]
Ik kon het extrapoleren uit het feit dat de leeftijd omgekeerd evenredig is met het aantal gebruikte smilies.
Ik schat jouw leeftijd in dit geval op 12. Het taalgebruik bevestigt dit eveneens. Daarbij komt kijken
dat mensen die niet meer maagd zijn, niet spontaan een kwakkie schieten in hun broek als
één of andere wijdkutse oma hun shirtje vasthoudt.
Ow zeker waar, datenquote:Op zondag 2 november 2008 13:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Poepeneesje is homo_!
Wat een lol
Oke oke, als iemand veeel smilies gebruikt is hij 12 ?quote:Op zondag 2 november 2008 14:02 schreef starla het volgende:
[..]
Dat zei ik dus niet. Het gebrek aan begrijpend lezen staaft mijn standpunt nog meer.
Ik mag van mijn moeder niet met onbekende mannen datenquote:
Nope, ook dat is een foute conclusie. De ZMOK is vast blij met zo'n Einstein als jij.quote:Op zondag 2 november 2008 14:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oke oke, als iemand veeel smilies gebruikt is hij 12 ?
Stiekum is nog geilerquote:Op zondag 2 november 2008 14:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik mag van mijn moeder niet met onbekende mannen daten
quote:Op zondag 2 november 2008 13:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Het was zo een sjille zaterdagavondIk ging eerst rustig naar Heerenveen- az met mijn lieve neefjes
![]()
Toen ik daarvan thuiskwam zat ik tot mijn grote verschrikking dat het alweer bijna 12 uur was ( Kut tijden waarop die wedstrijden tegenwoordig beginnen) Dus ik moest als de kankerkachel snel naar shoppa
.
Onderweg even een hommie ophalen ( Mary-jane) maar tot onze grote schrik kwamen we tot de conclusie dat we te laat waren
Naja, dan maar kapotzuipen toch
Dus boeken em snel richting een gare tent ( Mét happyhour
) Om daarna naar een andere kroeg te gaan. In die kroeg aangekomen viel mijn oog op een meisje/ vrouw van ongeveer 30 jaar denk ik zo
![]()
Ze stond 2 meter voor mij en aangezien er file stond kon ik mooi even stiekempjes naar haar kijken toch(Kan nooit kwaad
) Voor mij stonden 2 irritante dronken mensen
Ik zag aan de vrouw dat ze zich daar ook aan irriteerde dus ik duwde die 2 rustig maar doch gedwingend eventjes aan de kant
![]()
Ik loop naar die chick toe ( ze keek al een paar keer liefelijk mijn kant op) Dus ik zeg tegen haar : "Irritante mensen he
" Waarna ze lacht en zegt dat ik gelijk had
Ook houdt ze heel stiekem mijn trui ter hoogte van mijn buik vast
![]()
Wat doet TS ?
HAHAAH Weer eentje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS FAALT
toen ik las kankerkachel nou toen moest ik echt hard lachen man echt te grappig om datwoord zo ineens tegen te komen in al die lap tekst
Puber- & Tienertalkquote:Op zondag 2 november 2008 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
Maar kan er geen apart subfora worden gemaakt voor al die dagboek-achtige verhalen over 15-jarige kneusjes die iedere keer zogezegd net niet iemand regelen![]()
Word er een beetje moe van dat KLB ieder weekend volstaat met vrijwel hetzelfde verhaal, alleen een andere TS
quote:Op zondag 2 november 2008 13:46 schreef starla het volgende:
wast met een washandje.
Zelfreflectiequote:Op zondag 2 november 2008 13:46 schreef starla het volgende:
wast met een washandje.
Jos, waar blijft je weekendtopic?quote:Op zondag 2 november 2008 16:54 schreef afcajos het volgende:
Faler !!Die milfjes zijn altijd geil man
Het is niet altijd feest he! Ik ben gister naar trhillogy geweest, niet echt een feest om meiden op te pikkenquote:
Verzin dan iets man, had toch wel iets meer creativiteit van je verwacht..quote:Op zondag 2 november 2008 17:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is niet altijd feest he! Ik ben gister naar trhillogy geweest, niet echt een feest om meiden op te pikken
nog gesnoept?quote:Op zondag 2 november 2008 17:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is niet altijd feest he! Ik ben gister naar trhillogy geweest, niet echt een feest om meiden op te pikken
Wat voor gruizige kut heb jij dan?quote:Op zondag 2 november 2008 13:46 schreef starla het volgende:
wast met een washandje.
Nee manquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 17:43 schreef J.Herrer het volgende:
Foto's van geile milf of dit topic is ongeldig
Held(in).quote:Op zondag 2 november 2008 13:46 schreef starla het volgende:
wast met een washandje.
Ik zie een olifant met slagtanden en een slurf!quote:Op zondag 2 november 2008 16:51 schreef Cassius het volgende:
Als je je ogen half dichtknijpt ziet de OP er nog leuker uit:
[ afbeelding ]
Toen wel ja.. Ouwe tijdenquote:
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Kap eens met die onzinnige kicks van je eigen kuttopics.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Kap eens met die onzinnige kicks van je eigen kuttopics.
You have so many relationships in this lifequote:Op zondag 2 november 2008 13:46 schreef starla het volgende:
wast met een washandje.
Doe niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Toen wel ja.. Ouwe tijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |