SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS FAALT
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Om door fok! uitgelachen te worden aangezien je je neukbeurt hebt afgeschoven.quote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef -SG- het volgende:
En toen dacht je..
Ik open er een topic over.
Nee, dat bedacht ik me vanochtend pasquote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef -SG- het volgende:
En toen dacht je..
Ik open er een topic over.
O MIJN GODquote:Op zondag 2 november 2008 13:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Om door fok! uitgelachen te worden aangezien je je neukbeurt hebt afgeschoven.
Oftwel, je dacht 'ik maak er een topic over'.quote:Op zondag 2 november 2008 13:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee, dat bedacht ik me vanochtend pas
quote:
Oh sorry, ik dacht dat je bedoelde dat ik dat gisteravond al gelijk dachtquote:Op zondag 2 november 2008 13:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oftwel, je dacht 'ik maak er een topic over'.
Jos maakt er tenminste een baas verhaal van.quote:Op zondag 2 november 2008 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
kansloos
wannabe afc ajos topic, met je neppe taalgebruik, overkill aan smilies, en MILF's
TS de faalhaas
Nou kan ik niet zeggen dat ik afcajos niet enorm bewonder stiekemquote:Op zondag 2 november 2008 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
kansloos
wannabe afc ajos topic, met je neppe taalgebruik, overkill aan smilies, en MILF's
TS de faalhaas
ergo: MMMBOPquote:Op zondag 2 november 2008 13:46 schreef starla het volgende:
Alwéér een topic van een kansloze maagd die pocht met sterke verhalen. Zolang je teelballen nog
in je buik zitten en je mmmbop kan meezingen van Hanson moet je niet met dit gelul aankomen.
Hetgeen wat nog het dichtstbij het gevoel van een kut komt is je moeder die je plassertje
wast met een washandje.
Mensen die denken dat ze aan de posts van iemand kunnen zien of hij/zij maagd isquote:Op zondag 2 november 2008 13:46 schreef starla het volgende:
Alwéér een topic van een kansloze maagd die pocht met sterke verhalen. Zolang je teelballen nog
in je buik zitten en je mmmbop kan meezingen van Hanson moet je niet met dit gelul aankomen.
Hetgeen wat nog het dichtstbij het gevoel van een kut komt is je moeder die je plassertje
wast met een washandje.
Zelfreflectie.quote:Op zondag 2 november 2008 13:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze aan de posts van iemand kunnen zien of hij/zij maagd is_!
Ohja als jij trouwens een kut en een washandje op elkaar vind lijkenquote:Op zondag 2 november 2008 13:46 schreef starla het volgende:
wast met een washandje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |