Ontging me eerlijk gezegd evenquote:
Gewoon streampje kijken joh, kut radio.quote:Op zondag 2 november 2008 12:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
altijd weer die kutmuziek bij langs de lijn, dat je zelfs hoopt dat Feyenoord scoort.
Zeker!quote:Op zondag 2 november 2008 12:43 schreef Stofje het volgende:
Dat Justin.tv werkt toch wel erg goed hoor.
Krijg alleen geen geluid op die stream...quote:Op zondag 2 november 2008 12:41 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
Gewoon streampje kijken joh, kut radio.
http://www.justin.tv/widgets/jtv_player.fix.swf?channel=re_21
Vandaag wel ja, deze stream is goedquote:Op zondag 2 november 2008 12:43 schreef Stofje het volgende:
Dat Justin.tv werkt toch wel erg goed hoor.
Ga jij maar lekker roeien ofzoquote:Op zondag 2 november 2008 12:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
OEEEEEEEEH WAT EEN SCHOT.
Dit is ook wel een lekker streampje:quote:Op zondag 2 november 2008 12:44 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
Vandaag wel ja, deze stream is goed
Normaal gesproken niet.
Die is gisteren al geweest, hèquote:Op zondag 2 november 2008 12:48 schreef Dos37 het volgende:
geen één wedstrijd waarvan ik denk nou daar zet ik de TV even voor aan om 19:00
quote:Op zondag 2 november 2008 12:51 schreef patrickt37 het volgende:
Ik kan het wel waarderen hoor, zo om 12.30 een degradatie wedstrijdje.
Dat soort wedstrijden zijn altijd leuk om te zien.
quote:Op zondag 2 november 2008 12:51 schreef patrickt37 het volgende:
Ik kan het wel waarderen hoor, zo om 12.30 een degradatie wedstrijdje.
Dat soort wedstrijden zijn altijd leuk om te zien.
verhipquote:Op zondag 2 november 2008 12:41 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
Gewoon streampje kijken joh, kut radio.
http://www.justin.tv/widgets/jtv_player.fix.swf?channel=re_21
Dan ben je ook niet verwend.quote:Op zondag 2 november 2008 12:59 schreef J.Herrer het volgende:
Als Vitesse, Roda en Volendam winnen is dit de beste zondag van m'n leven
Uitvak roept ook al om Tiendalli.quote:Op zondag 2 november 2008 13:04 schreef Stofje het volgende:
Greene is echt de slechtste voetballer die rondloopt op de Nederlandse velden. Ik weet het nu zeker.
Ik huil van het lachen, inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2008 13:18 schreef Rumille het volgende:
Feyenoord. Virtueel 17e, 't is toch ergens triest.
Ajax gisteren ook niet, maar toen was ook iedereen blij.quote:Op zondag 2 november 2008 13:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Roda verdient het echt totaal niet om te scoren. Vallen me toch erg tegen.
Mmmwwooooaaaaaa.quote:Op zondag 2 november 2008 13:21 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ajax gisteren ook niet, maar toen was ook iedereen blij.
Waarom zou je je inspannen als je toch weet dat je gaat winnen?quote:Op zondag 2 november 2008 13:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jezus Roda, in voetbal moet je naast verdedigen ook aanvallen hoor...
0 schoten totaal
Ik kan er ook niet van wakker liggen. Het is lachwekkend zelfs.quote:Op zondag 2 november 2008 13:18 schreef Rumille het volgende:
Feyenoord. Virtueel 17e, 't is toch ergens triest.
Ja, want dan is er geen klassieker meerquote:Op zondag 2 november 2008 13:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet van wakker liggen. Het is lachwekkend zelfs.
En dan zijn er zelfs mensen die zeggen dat ze dit zelfs Feyenoord niet gunnen. Nou, ik wel.
Ben ik het niet zo mee eens. Het is gewoon een roemruchte club, groots en een zeer rijke historie. Het is zonde dat het zo te grabbel wordt gegooid door 11 matige voetballertjes en een drama-bestuur.quote:Op zondag 2 november 2008 13:24 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ja, want dan is er geen klassieker meer_! Ik zie ze toch echt liever finaal naar de tering gaan hoor.
Zal die niet veel clubs zienquote:Op zondag 2 november 2008 13:25 schreef venomsnake het volgende:
OMG, MAKAAY KIJKT NAAR ACHTEREN !!111!!11![]()
Wat een debiel is Humberto toch somsquote:Op zondag 2 november 2008 13:25 schreef venomsnake het volgende:
Ja is prima zo, zorgt ervoor dat ze de komende jaren wat minder hard van de toren zullen blazen, nu al helemaal omdat de club zijn status als topclub meer en meer verliest.quote:Op zondag 2 november 2008 13:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet van wakker liggen. Het is lachwekkend zelfs.
En dan zijn er zelfs mensen die zeggen dat ze dit zelfs Feyenoord niet gunnen. Nou, ik wel.
Humbertoquote:Op zondag 2 november 2008 13:25 schreef venomsnake het volgende:
Wie kraakt Feyenoord af? Feyenoord kraakt zichzelf af.quote:Op zondag 2 november 2008 13:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Voor de feyenoorders zijn het zware tijden, maar de ajacieden hebben het er ook maar druk mee om in ieder topic Feyenoord af te kraken.
quote:Op zondag 2 november 2008 13:28 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Wie kraakt Feyenoord af? Feyenoord kraakt zichzelf af.
quote:Op zondag 2 november 2008 13:28 schreef J.Herrer het volgende:
17e en na vandaag 1 punt voorsprong op Volendam
Het wordt met de week slechter (en lachwekkender)
Wat een slap gelulquote:Op zondag 2 november 2008 13:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Voor de feyenoorders zijn het zware tijden, maar de ajacieden hebben het er ook maar druk mee om in ieder topic Feyenoord af te kraken.
gelukkig hebben we de foto's en herinneringen nog... laat ze nu maar kapot gaan.quote:Op zondag 2 november 2008 13:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ben ik het niet zo mee eens. Het is gewoon een roemruchte club, groots en een zeer rijke historie. Het is zonde dat het zo te grabbel wordt gegooid door 11 matige voetballertjes en een drama-bestuur.
Ja, het is dan ook bekend dat bij veel ajax-supporters de haat groter is dan de liefde voor hun eigen club.quote:Op zondag 2 november 2008 13:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Slappe hap muziek, laat ze gewoon luisteren naar terror. Dat zal ze leren!quote:Op zondag 2 november 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Als de Feyenoord spelers nou eens hier naar luisteren
quote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ja, het is dan ook bekend dat bij veel ajax-supporters de haat groter is dan de liefde voor hun eigen club.
Je ziet dan ook dat ze veel blijer zijn bij een nederlaag van Feyenoord, dan bij winst van Ajax, best triest eigenlijk.
Rightquote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ja, het is dan ook bekend dat bij veel ajax-supporters de haat groter is dan de liefde voor hun eigen club.
Je ziet dan ook dat ze veel blijer zijn bij een nederlaag van Feyenoord, dan bij winst van Ajax, best triest eigenlijk.
Grappig, dat wordt ook altijd gezegd over psv en feyenoord supportersquote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Van mij mag je het afkrakenquote:Op zondag 2 november 2008 13:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]![]()
Dat juist vooral van veel clubs richting Ajax zo
Maarja, zo krijg je weer de hele Calimero discussie..
Gelukkig bewijs jij wat ik net heb gezegdquote:Op zondag 2 november 2008 13:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Grappig, dat wordt ook altijd gezegd over psv en feyenoord supporters
Ja, het is zwaar kut en Feyenoord onwaardig..quote:Op zondag 2 november 2008 13:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Van mij mag je het afkrakenIs toch ook bagger op dit moment
Nee want jij verdraait de feitenquote:Op zondag 2 november 2008 13:35 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Gelukkig bewijs jij wat ik net heb gezegd
Was jij niet die gast, die niet wist wat buitenspel is?quote:Op zondag 2 november 2008 13:35 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Gelukkig bewijs jij wat ik net heb gezegd
quote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Het is mongoolse.quote:Op zondag 2 november 2008 13:39 schreef Tommeke het volgende:
Die mongolische Limburgers met hun carnavalherrie tijdens en na de aftrap...
Ga dan naar het Thialf
Ach dat begrijp je wel als je ouder bent dan 17/18quote:Op zondag 2 november 2008 13:38 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Laat maar zitten, jouw reactie zegt genoeg
Wat zegt zijn reactie precies allemaal?quote:Op zondag 2 november 2008 13:38 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Laat maar zitten, jouw reactie zegt genoeg
Aan jouw reacties te zien heb je die leeftijd nog niet bereikt, dus wat is je punt?quote:Op zondag 2 november 2008 13:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ach dat begrijp je wel als je ouder bent dan 17/18
PS: hier heb je nog iets te lezen, volgens mij heb je dat wel nodig
http://nl.wikipedia.org/wiki/Buitenspel_(voetbal)
Ik vind het wel vermakelijk hoor.quote:Op zondag 2 november 2008 13:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Doet justin.tv het een keer goed, krijg je zo'n wedstrijd
Ja ik ben van 16 ineens 19 en ouder gewordenquote:Op zondag 2 november 2008 13:41 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Aan jouw reacties te zien heb je die leeftijd nog niet bereikt, dus wat is je punt?
Haha echt he, hierna denk ik ook nog NEC?quote:Op zondag 2 november 2008 13:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Doet justin.tv het een keer goed, krijg je zo'n wedstrijd
Die gast is best goed en inderdaad ook tof! Die kletst er tenminste in, net als Hofland.quote:Op zondag 2 november 2008 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord zou die Kah eens moeten kopen
Toffe speler
En ook onbegrijpelijk dat De Man op de bank zit. Goede verdediger
Ik wil doelpunten zien!quote:
quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 13:45 schreef jorienvdherik het volgende:
im Feyenoord till i die im Feyenoord till i die i know i am, im sure i am im Feyenoord till i die
Tsss, houd jij lekker je muil.quote:Op zondag 2 november 2008 13:45 schreef jorienvdherik het volgende:
im Feyenoord till i die im Feyenoord till i die i know i am, im sure i am im Feyenoord till i die
Donder op joh met je lucky Feyenoord, gewoon een hele mooie goal.quote:
im Feyenoord Brugge till i die im Feyenoord Brugge till i die i know i am, im sure i am im Feyenoord Brugge till i die
quote:
im Feyenoord PSV till i die im Feyenoord PSV till i die i know i am, im sure i am im Feyenoord PSV till i die
Paar tellen later is Feyenoord ineens CL finalist waardigquote:Op zondag 2 november 2008 13:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Van mij mag je het afkrakenIs toch ook bagger op dit moment
Boven jequote:Op zondag 2 november 2008 13:49 schreef Fiskus het volgende:
Wanneer is de huldiging op het coolsingel?
Hoezo? Niets lekkerder dan voetbal kijken op de zondagmiddag.quote:Op zondag 2 november 2008 13:49 schreef Happel het volgende:
De ajacieden hier
Echt ga wat nuttigs doen. Te zielig gewoon.
quote:Op zondag 2 november 2008 13:49 schreef jorienvdherik het volgende:
En in Mei staan we weer
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 november 2008 13:49 schreef jorienvdherik het volgende:
En in Mei staan we weer
[ afbeelding ]
Met de Champions League? Wow.quote:Op zondag 2 november 2008 13:49 schreef jorienvdherik het volgende:
En in Mei staan we weer
[ afbeelding ]
Niet iedere Ajaciedquote:Op zondag 2 november 2008 13:49 schreef Happel het volgende:
De ajacieden hier
Echt ga wat nuttigs doen. Te zielig gewoon.
Verkoop je nu nog je kaart voor feyenoord - utrecht?quote:Op zondag 2 november 2008 13:49 schreef jorienvdherik het volgende:
En in Mei staan we weer
[ afbeelding ]
Haha die missen jullie wel ja, maar Theo Janssen is een goede vervangingquote:Op zondag 2 november 2008 13:49 schreef Dos37 het volgende:
El Ahmadi
Verdomme hij gaat het goed doen.
nagaan hoe slecht PSV is op dit momentquote:Op zondag 2 november 2008 13:53 schreef dronkeykong het volgende:
Dat Roda is ook echt maar dan ook echt niks
Normaal doen vanaf nu. Je bent net terug van een ban, dus je moet beter weten.quote:
Je moet je eigen inleven in de positie van een Rotterdammer.Zoals ik al zei, een degradatie wedstrijd zit vol emotie en spanning.quote:Op zondag 2 november 2008 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is dit nou een hoogtepunt voor een Feyenoorder?
quote:Op zondag 2 november 2008 13:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Normaal doen vanaf nu. Je bent net terug van een ban, dus je moet beter weten.
Inderdaad, kut grensquote:Op zondag 2 november 2008 13:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat? Die aanval die afgevlagd werd voor buitenspel terwijl het geen buitenspel was?
Vermoedelijk vernoemt iemand zijn kind rodafeyenoord02 na deze prachtwedstrijd die ons zelfs doet vermoeden dat Feyenoord zichzelf gaat handhaven in de eredivisie!quote:Op zondag 2 november 2008 13:54 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je moet je eigen inleven in de positie van een Rotterdammer.Zoals ik al zei, een degradatie wedstrijd zit vol emotie en spanning.
Overigens wel lachwekkend.
Mwah, daar is Roda echt te extreem zwak voor.quote:Op zondag 2 november 2008 13:56 schreef venomsnake het volgende:
Zou wel typisch Feyenoord zijn als het nu nog 2-2 zou worden..
Ze worden kampioen, ze worden kampioen!quote:Op zondag 2 november 2008 13:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vermoedelijk vernoemt iemand zijn kind rodafeyenoord02 na deze prachtwedstrijd die ons zelfs doet vermoeden dat Feyenoord zichzelf gaat handhaven in de eredivisie!
Wat is Wijnaldum goooeeed!quote:Op zondag 2 november 2008 13:58 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een prutsers achterin, 4 man naar Wijnaldum
Nu maar zeuren over jorien, maar wel heel trots zijn als je weer eens een PM van 'm hebt gehadquote:
En hem dan nog niet kunnen houden!quote:Op zondag 2 november 2008 13:58 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een prutsers achterin, 4 man naar Wijnaldum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |