Ajax gisteren ook niet, maar toen was ook iedereen blij.quote:Op zondag 2 november 2008 13:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Roda verdient het echt totaal niet om te scoren. Vallen me toch erg tegen.
Mmmwwooooaaaaaa.quote:Op zondag 2 november 2008 13:21 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ajax gisteren ook niet, maar toen was ook iedereen blij.
Waarom zou je je inspannen als je toch weet dat je gaat winnen?quote:Op zondag 2 november 2008 13:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jezus Roda, in voetbal moet je naast verdedigen ook aanvallen hoor...
0 schoten totaal
Ik kan er ook niet van wakker liggen. Het is lachwekkend zelfs.quote:Op zondag 2 november 2008 13:18 schreef Rumille het volgende:
Feyenoord. Virtueel 17e, 't is toch ergens triest.
Ja, want dan is er geen klassieker meerquote:Op zondag 2 november 2008 13:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet van wakker liggen. Het is lachwekkend zelfs.
En dan zijn er zelfs mensen die zeggen dat ze dit zelfs Feyenoord niet gunnen. Nou, ik wel.
Ben ik het niet zo mee eens. Het is gewoon een roemruchte club, groots en een zeer rijke historie. Het is zonde dat het zo te grabbel wordt gegooid door 11 matige voetballertjes en een drama-bestuur.quote:Op zondag 2 november 2008 13:24 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ja, want dan is er geen klassieker meer_! Ik zie ze toch echt liever finaal naar de tering gaan hoor.
Zal die niet veel clubs zienquote:Op zondag 2 november 2008 13:25 schreef venomsnake het volgende:
OMG, MAKAAY KIJKT NAAR ACHTEREN !!111!!11![]()
Wat een debiel is Humberto toch somsquote:Op zondag 2 november 2008 13:25 schreef venomsnake het volgende:
Ja is prima zo, zorgt ervoor dat ze de komende jaren wat minder hard van de toren zullen blazen, nu al helemaal omdat de club zijn status als topclub meer en meer verliest.quote:Op zondag 2 november 2008 13:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet van wakker liggen. Het is lachwekkend zelfs.
En dan zijn er zelfs mensen die zeggen dat ze dit zelfs Feyenoord niet gunnen. Nou, ik wel.
Humbertoquote:Op zondag 2 november 2008 13:25 schreef venomsnake het volgende:
Wie kraakt Feyenoord af? Feyenoord kraakt zichzelf af.quote:Op zondag 2 november 2008 13:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Voor de feyenoorders zijn het zware tijden, maar de ajacieden hebben het er ook maar druk mee om in ieder topic Feyenoord af te kraken.
quote:Op zondag 2 november 2008 13:28 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Wie kraakt Feyenoord af? Feyenoord kraakt zichzelf af.
quote:Op zondag 2 november 2008 13:28 schreef J.Herrer het volgende:
17e en na vandaag 1 punt voorsprong op Volendam
Het wordt met de week slechter (en lachwekkender)
Wat een slap gelulquote:Op zondag 2 november 2008 13:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Voor de feyenoorders zijn het zware tijden, maar de ajacieden hebben het er ook maar druk mee om in ieder topic Feyenoord af te kraken.
gelukkig hebben we de foto's en herinneringen nog... laat ze nu maar kapot gaan.quote:Op zondag 2 november 2008 13:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ben ik het niet zo mee eens. Het is gewoon een roemruchte club, groots en een zeer rijke historie. Het is zonde dat het zo te grabbel wordt gegooid door 11 matige voetballertjes en een drama-bestuur.
Ja, het is dan ook bekend dat bij veel ajax-supporters de haat groter is dan de liefde voor hun eigen club.quote:Op zondag 2 november 2008 13:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Slappe hap muziek, laat ze gewoon luisteren naar terror. Dat zal ze leren!quote:Op zondag 2 november 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Als de Feyenoord spelers nou eens hier naar luisteren
quote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ja, het is dan ook bekend dat bij veel ajax-supporters de haat groter is dan de liefde voor hun eigen club.
Je ziet dan ook dat ze veel blijer zijn bij een nederlaag van Feyenoord, dan bij winst van Ajax, best triest eigenlijk.
Rightquote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ja, het is dan ook bekend dat bij veel ajax-supporters de haat groter is dan de liefde voor hun eigen club.
Je ziet dan ook dat ze veel blijer zijn bij een nederlaag van Feyenoord, dan bij winst van Ajax, best triest eigenlijk.
Grappig, dat wordt ook altijd gezegd over psv en feyenoord supportersquote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Van mij mag je het afkrakenquote:Op zondag 2 november 2008 13:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]![]()
Dat juist vooral van veel clubs richting Ajax zo
Maarja, zo krijg je weer de hele Calimero discussie..
Gelukkig bewijs jij wat ik net heb gezegdquote:Op zondag 2 november 2008 13:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Grappig, dat wordt ook altijd gezegd over psv en feyenoord supporters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |