Als je in een lagere tuning speelt kun je beter wat dikkere snaren nemen. 40-95 is een maatje dunner (speel ik ook mee, heerlijk). Misschien red je DGCF wel met de normale dikte, maar misschien moet je een maatje dikker nemen. Doe je dit namelijk met dunne snaren, dan worden ze een beetje slap. Kan rot spelenquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.musicstore.de/(...)l/art-ACC0001796-000
Zoiets?
Enne, de dikte. Maar dat uit voor tuning enzo? (Ik speel DGCF)
en is het wat?quote:
Ja erg gruwelijk. Maakt het bassen in je eentje weer wat interessanter. Het is echt tof vintage spul die electro harmonix pedalen, kan ik iedereen aanraden.quote:Op zondag 7 december 2008 01:37 schreef IsYouOnDope het volgende:
[..]
en is het wat?
weet niet echt veel van basgitaar spelen met effecten, vind het bij gewone gitaren wel echt vet om er flink wat distortion op te gooien enzo
Hoeveel ben je hier eigenlijk voor kwijt?quote:Op zondag 7 december 2008 16:23 schreef On het volgende:
[..]
Ja erg gruwelijk. Maakt het bassen in je eentje weer wat interessanter. Het is echt tof vintage spul die electro harmonix pedalen, kan ik iedereen aanraden.
60 tot 100 euro geloof ik.quote:Op maandag 8 december 2008 19:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoeveel ben je hier eigenlijk voor kwijt?
Ik heb alleen dat die dingen met een adapter best veel storing veroorzaken in mijn pedal case. Ik moet hem echt met een batterij gebruiken anders krijg ik een flinke brom.quote:Op zondag 7 december 2008 16:23 schreef On het volgende:
[..]
Ja erg gruwelijk. Maakt het bassen in je eentje weer wat interessanter. Het is echt tof vintage spul die electro harmonix pedalen, kan ik iedereen aanraden.
Maar natuurlijk ga ik er eens op spelenquote:Op donderdag 25 december 2008 08:24 schreef Witchfynder het volgende:
Op basgitaarforum zijn ze er wel positief over. Ga er eens op spelen zou ik zeggen..
Dan is het geen echte muziekwinkelquote:Op donderdag 25 december 2008 13:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ga ik er eens op spelen.. Jammer genoeg heeft mijn plaatselijke muziekwinkel niet veel bassen, en al helemaal geen Precisions
Zo zou je het kunnen zien jaquote:Op donderdag 25 december 2008 16:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan is het geen echte muziekwinkel.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |