Oh ja! Ja, was goed. Heb wat laag terug gedraaid en mijn mid op vol. Beetje nog met de twee contourknoppen zitten prutsen (low en high) en zowel mijn bandleden als ik horen mij nu veel beter. Het geluid is best treblely nu, maar da's wel heel metal natuurlijk.quote:
Regio Rotterdam ook ?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:59 schreef Kevkees het volgende:
Speel de 27e in Waterfront voor het Emergenza festival en we zijn beetje aan het rondkijken om wat meer optredens te regelen. Heeft er iemand nog wat tips voor tenten die beginnende bands een kans geven?
hm, richwood... heb je de traditionele of de gouden letters?quote:Op zondag 23 november 2008 13:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Richwood Kopie van die Fender, nog voor die rechtzaak dus goeie kopie
Nu nog leren spelen
Traditionele danquote:Op zondag 23 november 2008 15:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hm, richwood... heb je de traditionele of de gouden letters?
Warwick, gatverdamme. Klinken alsof je modder tegen een cab aan gooit en hebben zeer verdachte fallusvormige horns.quote:Op zondag 23 november 2008 22:04 schreef KaMo het volgende:
Niks gaat boven een echte Fender
(bealve Ibanez, Warwick, Rickenbacker etc)
Ibanez avec Elixirquote:Op zondag 23 november 2008 23:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Warwick, gatverdamme. Klinken alsof je modder tegen een cab aan gooit en hebben zeer verdachte fallusvormige horns..
Wacht maar tot je bandleden verwachten dat je ook net als Lee gaat zingen. Nu was dat bij YYZ niet direkt het probleem natuurlijk...quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:41 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben bezig om "YYZ" van Rush te leren. Damn, zwaar werk zeg!.
http://www.musicstore.de/(...)l/art-ACC0001796-000quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:43 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind Elixer echt geldverspilling. Ik gebruik EXL-snaren van D' Addario, 25,- per setje. Dingen blijven maanden goed klinken en tenzij je vers uit de patatzak bas gaat spelen, blijven de snaren ook schoon.
Hmmm, leuk nummer...quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:13 schreef On het volgende:
Probeer nu Hysteria van Muse te spelen, de snelheid lukt me wel maar ik vind het lastig alles te onthouden.
Ah jammer, houd ons op de hoogtequote:Op vrijdag 28 november 2008 08:17 schreef On het volgende:
Nee nog niet er waren leveringsproblemen, ik verwacht hem half december. Altijd lastig maar ja ik wil hem toch hebben.
Hysteria ís vet, maar denk ik te vermoeiend.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:23 schreef On het volgende:
Ja is goed, jammer dat epiphone zo laks levert, er komt binnenkort een doos binnen en dan is het nog te zien of die van mij er bij zit, it better!
En ja misschien wel.. maar ik vind hysteria zo'n vet nummer, ik zal feeling good ook eens proberen, heeft ook wel een fijne flow.
Nee maar ik ga wel El grande fuzz halen deze maand, en ja hij lijkt me ook erg vermoeiend maar ik ben al blij als ik de intro ken de rest brei ik er vanzelf wel aan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hysteria ís vet, maar denk ik te vermoeiend.
Heb je Muff Fuzz?
De intro is bijna het hele nummer langquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:59 schreef On het volgende:
[..]
Nee maar ik ga wel El grande fuzz halen deze maand, en ja hij lijkt me ook erg vermoeiend maar ik ben al blij als ik de intro ken de rest brei ik er vanzelf wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |