Grappig dat je zegt dat het niet op Rotterdam lijktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nehh, da's de Hooidrift niet. Het ziet er eigenlijk niet eens Rotterdams uitKralingen of ergens hoog in Noord.
In Charlois en Blijdorp heb je best wel dit soort huizen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
Het ziet er eigenlijk niet eens Rotterdams uit![]()
Een gemaal midden in een woonwijk ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:45 schreef kaasplankje het volgende:
Dan zal ´t wel in Overschie zijn of mss Heijplaat ofzeau? Wat is dat voor raar gebouw btw, een gemaal ofwa?
topquote:
quote:
Zuiderparkweg?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:02 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Moet een makkie zijn deze
volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zuiderparkweg?is dat station Slinge?
absoluutquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Yesssssquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Voor de Bijenkorf.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
een iets andere, in welke straat staat dit kunstwerkske?
Doe maar ja. Dutchtrain zit toch te slapenquote:
Ergens in Hillegersberg tussen de vaarten denk ik. Geen idee waar preciesquote:
Klopt!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:34 schreef kaasplankje het volgende:
Schietloodstraat en links over de brug de piekstraat
Bergweg?quote:
Hij is goed...ik was er toevallig gisterenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:48 schreef Purdey het volgende:
De Plaszoom?
Ja,klopt! Plaats maar een nieuwe fotoquote:
Ik heb niet de indruk..quote:Op maandag 1 juni 2009 14:33 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Jup
Houd iemand de punten hier trouwens bij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |