quote:van daddy dj misschien
Op zaterdag 30 maart 2002 12:32 schreef SunChaser het volgende:
Van wie is het nummer: Daddy DJ
Ik zoek een nummer zonder tekst (dat maakt het al moeilijk). Het is een lekker dansbaar nummer, klinkt een beetje zuid-amerikaans, onder andere omdat er een Bandoneon inzit. Een bandoneon is zo'n soort accordeon die ze bij tango gebruiken. Het nummer heeft een beetje tango en salsa invloeden en niet zo'n zware beat.
Volgens mij is het nummer niet ouder dan één jaar en mischien zelfs wel vrij recent.
quote:The Sunclub - Bandoneon?
Op zaterdag 30 maart 2002 14:14 schreef Dante_A het volgende:
Hhhmmm... ik heb een moeilijke vraag volgens mij.Ik zoek een nummer zonder tekst (dat maakt het al moeilijk). Het is een lekker dansbaar nummer, klinkt een beetje zuid-amerikaans, onder andere omdat er een Bandoneon inzit. Een bandoneon is zo'n soort accordeon die ze bij tango gebruiken. Het nummer heeft een beetje tango en salsa invloeden en niet zo'n zware beat.
Volgens mij is het nummer niet ouder dan één jaar en mischien zelfs wel vrij recent.
quote:Star 69. Goed nummer trouwens.
Op vrijdag 29 maart 2002 20:10 schreef HAL9000S het volgende:
Het Faboy Slim nummer met de text:"They know what is what"
"But they dont know is what"
"They just struck...."
"What the fuck."
quote:He bah, nee. Wat een lomp nummer is dat zeg. De titel had inderdaad wel voor de hand gelegen. Thanks anyway.
Op zaterdag 30 maart 2002 14:37 schreef Cybart het volgende:[..]
The Sunclub - Bandoneon?
quote:Is dat niet de Maxima tango of hoe dat nummer ook heet. Dat is toen bekend geworden na het huwlijk.
Hhhmmm... ik heb een moeilijke vraag volgens mij.Ik zoek een nummer zonder tekst (dat maakt het al moeilijk). Het is een lekker dansbaar nummer, klinkt een beetje zuid-amerikaans, onder andere omdat er een Bandoneon inzit. Een bandoneon is zo'n soort accordeon die ze bij tango gebruiken. Het nummer heeft een beetje tango en salsa invloeden en niet zo'n zware beat.
-- Laat maar, dit nummer is neit echt dansbaar sorry. Eerst lezen voordat je gaat bleren!!!!! :x --
quote:Adios Nonino bedoel jij, die is het zeker niet.
Op zaterdag 30 maart 2002 15:26 schreef Normannetje het volgende:-- Laat maar, dit nummer is neit echt dansbaar sorry.
Ik heb het gisteren op een feestje gehoord en heb er nu spijt van dat ik het niet even aan de DJ heb gevraagd.
La la, lalalalala zoiets
quote:Thanx
Op zaterdag 30 maart 2002 14:43 schreef postinggirl het volgende:[..]
Star 69. Goed nummer trouwens.
quote:hmm.. de lambada
quote:Hot Butter met "Popcorn"?
Wie weet hoe dat liedje ook alweer bij toppop heette.
Het is bij typisch 70 geweest (1972).
Waar penny de jager met het ballet bij danste.
Het ging zoiets van tuut tuut tuut (Trance achtig).
quote:Die is het inderdaad niet.
Op zaterdag 30 maart 2002 16:57 schreef Ener-G het volgende:[..]
hmm.. de lambada
![]()
nee die is al heel wat ouder dan een jaar
quote:Dat nummer is van Daddy DJ, Sunnie. Danny DJ met Danny DJ zeg maar.
Op zaterdag 30 maart 2002 12:35 schreef SunChaser het volgende:
Het nummer gaat zo: I am Daddy DJ la la lalalala
Erg leuk nummer trouwens.
quote:Jan Wayne kweenie ik heb in ieder geval een versie van hem van dat nummer
Op zaterdag 30 maart 2002 22:08 schreef Bazooka-Eend het volgende:
Total eclipse of the heart - dance remix
dus.
zo'n nummer dat ze alleen in plebscafe's draaien
quote:Jan Wayne was dat niet die pianist die zijn best doet om zoveel mogelijk op Jezus te lijken?
Op zaterdag 30 maart 2002 22:36 schreef Slayher het volgende:[..]
Jan Wayne kweenie ik heb in ieder geval een versie van hem van dat nummer
Aub.
Het origineel is trouwens van Meatloaf en Bonnie. Ik vind dat iedereen die de remix beluistert op zijn minst ook even naar het origineel moet luisteren. Is 1000x mooier (IMHO).
quote:Tsja je omschrijft het ook zo vaag... Kan er nauwelijks een kant mee op.
Op zaterdag 30 maart 2002 22:44 schreef Petra-tje het volgende:
kan dan niemand mijn liedje??(huil al bijna)
het komt een beetje uit de tijd van miami vice lijkt er ook een beetje op maar dan wat rustiger.
het lijkt ook wel een beetje op die celtic muziek.
(maar dan met een keyboard)
(nog steeds niet erg duidelijk)
quote:Harald Faltermeyer - Axel F misschien?
Op zaterdag 30 maart 2002 23:12 schreef Petra-tje het volgende:
wil het wel voorneurieën, maar wie hoort het dan?het komt een beetje uit de tijd van miami vice lijkt er ook een beetje op maar dan wat rustiger.
het lijkt ook wel een beetje op die celtic muziek.
(maar dan met een keyboard)(nog steeds niet erg duidelijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |