quote:Je bent een held!! Dank je!
Op zaterdag 06 april 2002 19:41 schreef Zander het volgende:
Die laatste is 'Sleeping Satellite' van Tasmin Archer.
quote:Bedankt!
Op zaterdag 06 april 2002 19:43 schreef AirwiN het volgende:[..]
Two DJ's met Dreadlock Woman... Een projectje van de heren van Soulwax.
quote:Samba di Janeiro van Bellini?
Op zaterdag 06 april 2002 16:08 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ok, ik zoek het volgende nummer, en ik ga een hele vage beschrijving geven:Het is echt zo'n zomernummertje, en komt volgens mij origineel uit brazilie, de tekst gaat ongeveer zo:
"roooooohmariaaaaaa ahooooo umba umba umba, rooooooooh-oh-oh-oh-mariaaaaaaa ahooooo umba umba umba"
De clip bevatte drie (mooie) vrouwen in bikini's die op een gegeven moment ook een potje gingen voetballen. Ik schat dat de clip ongeveer 4 jaar oud is (volgens mij was het nummer zelf al iets ouder)
de 'artiest' naam klinkt ook echt spaans/braziliaans, en hetzelfde geld voor de titel van het nummer.
Lekker vaag he? Alvast bedankt
quote:Het was een disco song. Volgens mij gezongen door een of meerdere dames.
Op zaterdag 06 april 2002 18:42 schreef ranja het volgende:[..]
ik weet 'm wel maar kan er niet opkomen... kan er niet tegen.... help nog es wat? muziekstijl? man/vrouw zang?
quote:Onder het mom van 'doe es wat voor je medefokkers' heb ik al een poging ondernomen om lid te worden van die Yahoo club. Ik krijg die verificatie e-mail echter niet.
Op zaterdag 06 april 2002 20:02 schreef wingdings het volgende:[..]
Het was een disco song. Volgens mij gezongen door een of meerdere dames.
Als je die zipfile ff mailt of ICQ'ed, dan wil ik wel een poging voor je wagen.
[Edit] Inmiddels heb ik die verificatie e-mail wel binnen... Het is Kylie Minogue - The Locomotion [/Edit]
[Dit bericht is gewijzigd door AirwiN op 06-04-2002 20:16]
quote:Damn... had ik ook net bedacht onder het eten... ben ik alweer te laat
Op zaterdag 06 april 2002 20:06 schreef AirwiN het volgende:[Edit] Inmiddels heb ik die verificatie e-mail wel binnen... Het is Kylie Minogue - The Locomotion [/Edit]
Je hoeft bij Yahoo trouwens die mail niet af te wachten hoor... je kunt meteen naar binnen bij zo'n groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |