2 dingen waar beide bij staanquote:Op donderdag 6 november 2008 08:51 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat hebbie besteld?
Bij mij meestal 1-2 werkdagen.
Terpentine zou ik er niet ingooien, dat gaat maar 1% van de tijd aan en het stinkt.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:59 schreef neo2000 het volgende:
Volgens mij, als ik mij niet vergis, vulde ik vroegah, toen ik dus ook nog klein was, (Whehehehe) mijn zippo bij met, volgens mij terpentine o.i.d.. Maar je kunt ook Zippo lighter fluid kopen. Let op dat de dan NIET de originele hebt, die is nml redelijk duur in tegenstelling tot onbekende merken en ik meen een tijd terug gelezen te hebben dat originele fluid zelfs slechter is als meeste "b" merken.
Hier duurt het ook langer.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:15 schreef Wensley het volgende:
27 Oktober verzonden en nog niks ontvangen...Vorige keer duurde het maar 5 dagen(Maandag verzonden, Vrijdag ontvangen)
Ik heb hier 3 pakjes van (12 dus):quote:Op donderdag 6 november 2008 20:22 schreef Beelzebufo het volgende:
Wie kan me op weg helpen met de overkill aan oplaadbare batterijen op DX?
Ik zoek AA en AAA voor de veelheid aan fietslampjes hier. Moeten dus presteren bij koud weer, al wordt er maar relatief weinig stroom getrokken.
Hoe zit het met de zelfontlading? Heeft het zin om in een (bijv.) 2700 mAh exemplaar te investeren, of is deze door zelfontlading uiteindelijk net zo effectief als een veel goedkoper 1250 mAh exemplaar? (Led lampjes verbruiken niet zo veel, zal wel een tijdje duren voordat de batterijen daarmee leeggetrokken zijn)
Welke lader is goed? (Als ik de commentaren op DX moet geloven zijn ze bijna allemaal goed...)
Kortom: wie heeft er eigen ervaringen?
Daar gaat het niet om bijdehandje, ik sta 5 dagen per week van 12 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts in de keuken, dus dat soort dingen mag je voor je houdenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:25 schreef Stinosss het volgende:
2 of 3 euro heb je al zon bus navul gas bij de supermarkt.
Kom eens achter je pc vandaan
http://www.dealextreme.co(...)7293~threadid.207563quote:Op donderdag 6 november 2008 20:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heb ik 'n aanvraag voor HTC Touch Pro spul gedaan, waaronder 'n autolader .. Zetten ze er eentje voor 'n Touch Diamond op
Klojo's, moet ik nog via ebay of marktplaats op zoek
Dat heet worden komt gewoon omdat het een snellader is, die ramt er wat meer stroom doorheen dan een normale oplader.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb hier 3 pakjes van (12 dus):
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.487
Deze voor mijn laser:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10730
En deze charger:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6152
Die batterijen zijn echt perfect, alle apparaten doen het 1.5-2 keer zo lang als de normale batterijen die ik gebruik, en opladen gaat echt retesnel met die charger.
Enige minpuntjes van de charger zijn, dat hij piepjes maakt tijdens het chargen, maar dat schijnt vanzelf over te gaan, en dat de batterijen fucking heet worden. Maar als je het klepje open laat staan valt het wel mee imho.
Gereageerdquote:Op donderdag 6 november 2008 20:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)7293~threadid.207563
Dan moet je toch eens vaker die keuken uit komen en met je mama gezellig boodschappen gaan doen, wasbenzine is namelijk in veel supermarkten etc. gewoon te koop.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:27 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om bijdehandje, ik sta 5 dagen per week van 12 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts in de keuken, dus dat soort dingen mag je voor je houden
En waar denk jij dat de 'Europese' opladers vandaan komen?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef Downstar het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)4151~threadid.207508
Fijn die opladers
EDIT:
2 minuten later nog een forum post gevonden met een geexplodeerde lader?
http://www.dealextreme.co(...)6105~threadid.207458
gaat lekker dan haha
Vond laatst een topic over een jetlighter die explodeerde.. Kan ook een hoax zijn trouwens.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
En waar denk jij dat de 'Europese' opladers vandaan komen?![]()
Die mogen dan wel een keurmerk hebben, maar dat zegt natuurlijk nog steeds niets.
ik zeg niks over europese opladers ofwel ?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
En waar denk jij dat de 'Europese' opladers vandaan komen?![]()
Die mogen dan wel een keurmerk hebben, maar dat zegt natuurlijk nog steeds niets.
ik heb er 26 besteldquote:Op donderdag 6 november 2008 23:06 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Kan 'm zo snel niet weer vinden, misschien heeft dealextreme 'm verwijderd.. (Exploderende aanstekers zijn geen goeie reclame)
...wat op lange termijn dus echt niet goed is...quote:Op donderdag 6 november 2008 20:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heet worden komt gewoon omdat het een snellader is, die ramt er wat meer stroom doorheen dan een normale oplader.
Exactly.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:37 schreef Stinosss het volgende:
[..]
...wat op lange termijn dus echt niet goed is...
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:00 schreef Landgeld het volgende:
Vraag aan iemand die goed Engels kan:
Ik heb een product besteld (lasterpointer in usb etc.) maar die werkt (eerlijk) niet goed. Nu willen ze een 'replacement' sturen. MAAR... eigenlijk wil ik in plaats van die, een andere, want ik weet dat dat andere product (4$ duurder), beter/fijner is.
Zou dit mogelijk zijn? ZO ja; hoe kan ik dat het beste brengen?
,zoiets:?>quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:00 schreef Landgeld het volgende:
Vraag aan iemand die goed Engels kan:
Ik heb een product besteld (lasterpointer in usb etc.) maar die werkt (eerlijk) niet goed. Nu willen ze een 'replacement' sturen. MAAR... eigenlijk wil ik in plaats van die, een andere, want ik weet dat dat andere product (4$ duurder), beter/fijner is.
Zou dit mogelijk zijn? ZO ja; hoe kan ik dat het beste brengen?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:37 schreef mcwops het volgende:
Wisselkoers van PayPal vanaf 7 nov 2008: 1 euro = 1,24628 Amerikaanse dollars
order:
11866 Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible)
16905 Mini-Elf-II Mini Universal TV Remote Controller Keychain with LED Flashlight
[..]
,zoiets:?>
Hi, thanks for your offer, but I don't want the suggested replacement. I definitely want to upgrade to a more reliable product, and that is the SKU ..... Which is $ 4 more, but that is no problem. So please change the order and replace item SKU .... with the better SKU .....Greetings from sunny Netherlands. ouwe pepernoot
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:07 schreef Hijacking het volgende:
jammer dat mn paypal geblokt is totdat ik mn stroomrekening stuur naar ze anders zou ik wel zo'n vette spypen kopen
Ik vond het al vreemd nadat ik een nieuwe CC had gehad dat er 1,50 afgeschreven diende te worden en ik de code op de afschrijving moest invullen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:26 schreef Stinosss het volgende:
Bekend fenomeen. Niks raars aan hoor?
Bewijs van adres, giro, of elke willekeurige brief waar je naam + adres op staat is goed.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:41 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar dat je zelfs je stroomrekening?!? moet sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |