Ah oke, bedankt ben niet zo thuis in de golflengtes..quote:Op woensdag 5 november 2008 01:02 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
De theorie zegt me dat een langere (lagere) golflengte verder reikt dan een kortere, niet echt een manco bij gebruik binnenshuis en van heel korte afstand lijkt me.Verder heb ik er de ballen verstand van, heb nog een Pico in de kast liggen en om de hond te pesten is ie ideaal maar daar had ik hem niet voor gekocht.
![]()
Ik heb er dus na een vluchtje of 3 niks meer mee gedaan.![]()
Of het product al kapot was toen je het kreeg of dat het later pas kapot gingquote:Op woensdag 5 november 2008 09:06 schreef Landgeld het volgende:
VRAAG:
Ik zit in een klachtenprocedure aangezien een product van me niet werkt. Nu krijg ik deze mail terug:
A staff has responded to your request. And your action is required.
-----------------
When you gotten the item,it had the problem or not.
-----------------
To reply, please visit the following link:
Iemand enig idee wat ze daarmee bedoelen
35 mhz wordt bij modelvliegen gebruikt, 27 en 40 mhz bij modelauto's. Maakt verder geen reet uit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:44 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zie deze staan op DX:
Maar hij heeft een frequentie van: 40.68MHz.
Ze zeggen dat 35Mhz beter is, is dat zo en waarom? Hij ziet er wel leuk uit voor 45$..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17405
Die van mij is gister verzondenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:00 schreef Remake het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.1371 bestelt als kadeau
Schijnt dat deze 50Mw green ook gewoon ballonnen popt
Nou, die 35MHz is een FM-frequentie, die is vele malen betrouwbaarder dan de 40MHz AM frequentie die dat ding gebruikt. De AM-band is storingsgevoeliger en die is in Nederland verkrijgbaar als 27MHz en 40MHz. De FM-frequenties zijn betrouwbaarder (en de zenders en ontvangers zijn duurder) en zijn in NL verkijgbaar als 35MHz en 40MHz. Dus 40MHz is zowel in AM als FM verkrijgbaar en nee, die zijn niet compatibel met elkaar.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:51 schreef Daantke het volgende:
[..]
35 mhz wordt bij modelvliegen gebruikt, 27 en 40 mhz bij modelauto's. Maakt verder geen reet uit.
40 mhz is iig voordeliger tov 27 mhz, die is veel storingsgevoeliger
Laat me weten of het wat was..quote:Op woensdag 5 november 2008 14:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, die 35MHz is een FM-frequentie, die is vele malen betrouwbaarder dan de 40MHz AM frequentie die dat ding gebruikt. De AM-band is storingsgevoeliger en die is in Nederland verkrijgbaar als 27MHz en 40MHz. De FM-frequenties zijn betrouwbaarder (en de zenders en ontvangers zijn duurder) en zijn in NL verkijgbaar als 35MHz en 40MHz. Dus 40MHz is zowel in AM als FM verkrijgbaar en nee, die zijn niet compatibel met elkaar.
Een vriend van me had vorige week z'n E-Sky helikopter binnengekregen via DX, ik ga 'm binnenkort eens uitproberen.
Dat gaat helemaal verkeerdquote:Op woensdag 5 november 2008 14:15 schreef UncleSam het volgende:
Wisselkoers van vandaag:
Wisselkoers van PayPal vanaf 5 nov 2008: 1 euro = 1,25028 Amerikaanse dollars
Oh dacht dat het een fm wasquote:Op woensdag 5 november 2008 14:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, die 35MHz is een FM-frequentie, die is vele malen betrouwbaarder dan de 40MHz AM frequentie die dat ding gebruikt. De AM-band is storingsgevoeliger en die is in Nederland verkrijgbaar als 27MHz en 40MHz. De FM-frequenties zijn betrouwbaarder (en de zenders en ontvangers zijn duurder) en zijn in NL verkijgbaar als 35MHz en 40MHz. Dus 40MHz is zowel in AM als FM verkrijgbaar en nee, die zijn niet compatibel met elkaar.
Een vriend van me had vorige week z'n E-Sky helikopter binnengekregen via DX, ik ga 'm binnenkort eens uitproberen.
Toevallig waren dit drie bestellingen ja, maar er ze versturen ook altijd los als er iets nog niet op voorraad isquote:
Neehoor, bij m'n andere fietslampje moest ik de + kant op het veertje doen..quote:Op woensdag 5 november 2008 16:46 schreef Daantke het volgende:
de platte kant op het veertje iig![]()
[..]
Toevallig waren dit drie bestellingen ja, maar er ze versturen ook altijd los als er iets nog niet op voorraad is
in mijn 17jaar levenservaring heb ik het nog nooit meegemaakt dat de kant met het uitsteekseltje op het veertje moestquote:Op woensdag 5 november 2008 17:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Neehoor, bij m'n andere fietslampje moest ik de + kant op het veertje doen..
Hier staat niks bij argh
Foutje klopt, alsnog werkt ie nietquote:Op woensdag 5 november 2008 17:06 schreef Daantke het volgende:
[..]
in mijn 17jaar levenservaring heb ik het nog nooit meegemaakt dat de kant met het uitsteekseltje op het veertje moest(dat is toch de pluskant?)
Weetje zeker dat het link billion is? Kan namelijk niets vinden op Google daarover.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:27 schreef CompanionCube het volgende:
Ik vraag het hier maar ff in dit topic,
Een vriend van mij had een laser gekocht op Marktplaats (), en er natuurlijk veel te veel voor betaald, dus ik vroeg of ik de verpakking mocht bekijken. Dus ik scheur zo zijn adrespapiertje eraf, en jahoor, er staat een of ander Hong Kong adres op. From: Link Billion, PO BOX 2578.
Hij zou 240mW moeten zijn maar mijn 50mw is nog sterker. Maar weet iemand waar deze laser dan vandaan komt? Ik ben wel benieuwd hoeveel die echt gekost heeft.
Volgens mij is linkbillion een user op ebay, je raadt het al, uit hong kong..quote:Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weetje zeker dat het link billion is? Kan namelijk niets vinden op Google daarover.
Zullen we er ajb over ophouden. Kan het woord laser niet meer luchten of zien..quote:Op woensdag 5 november 2008 20:25 schreef Wensley het volgende:
Wat heb je in godsnaam aan die lasers?
Dan moetje oplaserenquote:Op woensdag 5 november 2008 20:32 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Zullen we er ajb over ophouden. Kan het woord laser niet meer luchten of zien..
Hey, dat is mijn grapje. Maar dan tien topics terugquote:Op woensdag 5 november 2008 21:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Zeg, maar even over die lasers he. Welke moet ik nou kopen?
(hihihi)
Je bedoelt andersom?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, maar ik meen het.
Is de True 30mW Green echt veel beter dan de True 50mW Green, of maakt het niet zoveel uit?
I'm going where you're going.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef neo2000 het volgende:
Just kill me now.
Oeps, inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2008 22:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je bedoelt andersom?
Ik weet niet zal wel voor die 30$..
Die van mij is gister geshipped.
Er zijn echt te veel kneuzen die Dealextreme spullen doorverkopen via marktplaats als zjnde een origineel kwaliteitsproduct.. Ipodoordopjes, geheugenkaartjes etc..quote:Op woensdag 5 november 2008 20:08 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Volgens mij is linkbillion een user op ebay, je raadt het al, uit hong kong..
Wat hebbie besteld?quote:Op donderdag 6 november 2008 08:01 schreef divided het volgende:
Status:
(of current
shipment) On 11/1/2008:
Waiting for Supplier
hoelang duurt zo'n melding normaal ?
bij mij had het anderhalve week geduurd.. Producten waren niet out of stock.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:51 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat hebbie besteld?
Bij mij meestal 1-2 werkdagen.
Dat lijkt me niet, want ik denk niet dat dat het vliegtuig in mag zomaarquote:Op donderdag 6 november 2008 11:01 schreef Dionysiou het volgende:
Verkopen zo ook olie voor deze lighters enz?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5274
En waarom zou je het uberhaubt uit china laten komen als je het voor een paar duppies in een willekeurige supermarkt/tabakszaak kan krijgen?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want ik denk niet dat dat het vliegtuig in mag zomaar
Ivm met brandgevaar etc.
Daar gaat geen gas inquote:Op donderdag 6 november 2008 11:25 schreef Stinosss het volgende:
2 of 3 euro heb je al zon bus navul gas bij de supermarkt.
Kom eens achter je pc vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |