Waar het voor staat, in een je totaal vreemde en compleet andere cultuur aan de andere kant van de wereld.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je weet wel waar een lotus voor staat? En een zwaluw?
Jij niet dan?quote:Op zondag 2 november 2008 00:20 schreef Id_do_her het volgende:
Wat maakt het uit, als ze het wil is het toch haar probleem, je baseert je relatie dus op uiterlijk.
ik geloof hem ook niet, iedereen dumpt zijn partner toch als die een puistje krijgtquote:Op zondag 2 november 2008 00:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Okay, ben je 1 van de weinige denk ik.
Maar ik geloof je niet
Ja hehe, ik hoef geen puistje te bespeuren hoor, ik dump m gelijkquote:Op zondag 2 november 2008 00:51 schreef Herald het volgende:
[..]
ik geloof hem ook niet, iedereen dumpt zijn partner toch als die een puistje krijgt
Ik bedoel daar mee te zeggen,. dat ze daar doen alsof het niks is, ff shoppen enzo, een tatoo heb je voor het leven,daar mag je zeer zeker eens goed over na denken, 3 maanden ofzo.quote:
Tuurlijk niet, maar ik ben gewoon sowieso tegen tatoeages. Dus elke keer als ik mijn vriendin naakt zie zie ik dat ding zitten waar ik een hekel aan heb. Dat kan gewoon niet goed voor m'n sexleven zijnquote:Op zondag 2 november 2008 00:20 schreef Id_do_her het volgende:
Wat maakt het uit, als ze het wil is het toch haar probleem, je baseert je relatie dus op uiterlijk.
Leuk, dan kun je dammen op zijn rug.quote:Op zondag 2 november 2008 06:23 schreef kraaksandaal het volgende:
Tattoo kan met respect en stijl.
[ afbeelding ]
Daar hoort het bij de cultuur, hier is 't versiering.quote:Op zondag 2 november 2008 06:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuk, dan kun je dammen op zijn rug.
Daar is het versiering, maar hoort het bij de cultuur.quote:Op zondag 2 november 2008 06:30 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Daar hoort het bij de cultuur, hier is 't versiering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |