Ik heb dus een probleempje, en aangezien ik heb gehoord dat in de "klaagbaak" de meest sociale en behulpzame mensen komen post ik het hier maar.
Ik ben sinds een jaar verliefd op een meisje, maar die heeft een vriend. Overigens is dat een lelijke nerd, maargoed, hij zal wel een paar euro hebben ofzo. Nu ben ik zelf ook niet de aantrekkelijkste, met een beetje goede wil zou je me afstotelijk kunnen noemen, maar aangezien ik heb gelezen dat mannen knapper worden met de jaren hoop ik dat men mij ziet als een toekomstinvestering.
Anyway, nu zat ik dus net een beetje haar hyve te lezen (ingelogd onder mijn valse profiel die ze als vriendje heeft geaccepteerd natuurlijk) en zie ik dat ze bij de Wie-wat-waar heeft ingevuld "tattoooooo @ been".
Klacht: Best lelijk wijf (maar goed, je moet toch wat als je zelf nog niet voor ET zou kunnen doorgaan) die een tattoo op haar been zet waardoor ik niet meer 'sochtends naar haar beentjes kan gluren wanneer ze uit de garage stapt om half 9 (behalve op donderdagen, dan heeft ze het eerste uur vrij denk ik, vaak komt ze dan pas om half 11 naar buiten, maar dat maakt niet uit, ik kan mijn penis wel 2 uur langer hard houden

).