Uit de waterkraanquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:34 schreef ericajax het volgende:
WAAAAAR KOMEN JODEN TOCH VANDAAAAN!!
quote:
Interesseert me op het moment geen moer. We missen 11 spelers. Dan kun je niet verwachten dat je aanvallend en dominant voetbal speelt. Het enige wat nu telt is het resultaat.quote:
Meneer die het zelf nog nooit in het stadion heeft gezongen hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:34 schreef ericajax het volgende:
WAAAAAR KOMEN JODEN TOCH VANDAAAAN!!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Balbezit is echt iets waar nederlanders veel Ajacieden het altijd over hebben. "We hebben verloren, ja maar we hadden wel veuuuuuuul meer balbezit"
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Meneer die het zelf nog nooit in het stadion heeft gezongen hoor
Geweldigquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dames en heren, willen jullie even niet zo lullig tegenover Roelof doen.
Mijn OP txt bestandjequote:
Wat jank je nou? We missen een heel elftal aan spelers. Spelen zo'n beetje de lastigste uitwedstrijd van het jaar en staan bij rust met 0-1 voor. Je kunt ook blijven kankeren.quote:
Kijk, dat scheelt typen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Interesseert me op het moment geen moer. We missen 11 spelers. Dan kun je niet verwachten dat je aanvallend en dominant voetbal speelt. Het enige wat nu telt is het resultaat.
Let's go joden!
Jullie spelen over 5 minuten, wat doe je hier?quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jullie spelen over 5 minuten, wat doe je hier?
Wees blij als je wintquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:39 schreef BitetheBullet het volgende:
Zo dadelijk herken ik Ajax alleen maar terug in de stand![]()
Maar ja, op het moment zit er niet meer in.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jullie spelen over 5 minuten, wat doe je hier?
Ja tuurlijk, ben ook blij dat we 0-1 voorstaan en verwacht ook niet heel veel meer, maar in totaal 2 schoten op doel in 45 minuten is natuurlijk wel tekenend voor het spelbeeld. Ik weet ook wel dat we Suarez, Sulej, Aissati, Cvita en anderen missen, maar 1 schot op doel?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat jank je nou? We missen een heel elftal aan spelers. Spelen zo'n beetje de lastigste uitwedstrijd van het jaar en staan bij rust met 0-1 voor. Je kunt ook blijven kankeren.
Bakkie erbij, toppertjequote:Op zaterdag 1 november 2008 19:41 schreef StarGazer het volgende:
Come on AJAX!!!
Ik hoop dat er de tweede helft helemaal niet meer op doel geschoten wordt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:42 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ben ook blij dat we 0-1 voorstaan en verwacht ook niet heel veel meer, maar in totaal 2 schoten op doel in 45 minuten is natuurlijk wel tekenend voor het spelbeeld. Ik weet ook wel dat we Suarez, Sulej, Aissati, Cvita en anderen missen, maar 1 schot op doel?
Zo is dat. Alles voor de winst op het moment.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Relaxed! Hopelijk houden we stand. 3 punten zijn 3 punten momenteel.
Het is BSquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Relaxed! Hopelijk houden we stand. 3 punten zijn 3 punten momenteel.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat er de tweede helft helemaal niet meer op doel geschoten wordt.
vanavond komt de Demougé showquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
29-2 geschiedenis tussen PSV en Willem 2
Reageer eens inhoudelijkquote:
Jij bent gewoon voor PSV, Wist je dat nou nog niet sukkelquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Die opkomst Tune is wel vet bij PSV
Beter dan leo Driessenquote:
Laat bakkie maar op de bankquote:
reageer nou gewoon niet op dat sukkeltjequote:Op zaterdag 1 november 2008 19:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jij bent gewoon voor PSV, Wist je dat nou nog niet sukkel
Vind ik ook. En het is nou niet dat Twente zo geweldig speelt. Straks wordt het allemaal wat opportunistischer, ook wat spannender.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo is dat. Alles voor de winst op het moment.
Bij PSV? Vink...quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:47 schreef venomsnake het volgende:
Wie is die scheids?
Als Aissati, Sulejmani, Suárez, Enoh enz er weer zijn, komt dat mooie voetbal vanzelf wel. Nu is het een kwestie van overleven.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:48 schreef Chadi het volgende:
geweldig dit .. laat ajax maar zo spelen.. de tering voor ze .. Huilen dat Ajax niet mooi wil spelen. We hebben jaren mooi geprobeerd mooi te spelen nu maar op resultaat voetballen
juist. Er is maar 1 ding belangrijk dit seizoen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:48 schreef Chadi het volgende:
geweldig dit .. laat ajax maar zo spelen.. de tering voor ze .. Huilen dat Ajax niet mooi wil spelen. We hebben jaren mooi geprobeerd mooi te spelen nu maar op resultaat voetballen
Nooit van gehoord..quote:
Daar vond ik weinig aanquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Belg. Floot ooit een leuke Roda - Ajax.
Het is nu na 3 min al leuker dan hele 1e helft Twente - Ajaxquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:40 schreef Susi het volgende:
Ik kijk uit naar NAC-Groningen, een heuse topper !
En wat hopelijk leuker wordt dan deze wedstrijd.
En ze hebben al een Feyenoord-Ajax en een Utrecht-Ajax verklootquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Belg. Floot ooit een leuke Roda - Ajax.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat er de tweede helft helemaal niet meer op doel geschoten wordt.
Omdat ik hier thuis zit.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:55 schreef Chadi het volgende:
Hoe kan die gast daar zo maar door lopen
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:02 schreef Houniet het volgende:
KLAAS JAN HELD
Komt wel goed schatje.
Siemquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:03 schreef Sporttv het volgende:
Wie heeft er trouwens gescoord voor Ajax?
Siem de Jong.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:03 schreef Sporttv het volgende:
De Jongquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:03 schreef Sporttv het volgende:
Siem de Jong.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:03 schreef Sporttv het volgende:
Mjah, nou vooruit..quote:
1-1 dan maarquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:06 schreef sammeh het volgende:
volgens mij gaat dat nog helemaal goed komen voor twente
Sowieso: Powel < Garcia.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, nou vooruit..
Volgens mij kun je tegen deze logge verdedigers van NAC trouwens beter Garcia erin gooien.
Oe Ah Ed de Goeij?quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:07 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
wat lul je, heel den haag zong altijd OE A ELIA. Waarvan zou het gejat moeten zijn?
oe a Ed de Goeyquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:07 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
wat lul je, heel den haag zong altijd OE A ELIA. Waarvan zou het gejat moeten zijn?
OE A ED DE GOEY.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:07 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
Kreeg hem ook wel wat hard ingespeeld.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wuytens die weer een dikke kans verneukt
Jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:14 schreef venomsnake het volgende:
Kom op Jans, haal die Matthijs eruit en gooi Koen erin verdomme.
1e keer dit seizoen was pijnlijker, toen had ie ook nog meer status... nu is het eigenlijk best normaal...quote:
consoliderenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
Huntelaar eruit, oké... maar voor Sno?
Hoezo hij heeft een totale offdayquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Huntelaar eruit, best pijnlijk voor hem.
Inderdaad man, met zn domme overtredingen. Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:14 schreef venomsnake het volgende:
Kom op Jans, haal die Matthijs eruit en gooi Koen erin verdomme.
Pff ik vind het al een wonder dat we uberhaupt voor staan. Ik ben nog steeds tevreden met een gelijkspel. Een tegengoal zit er vast wel in.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:20 schreef koemleit het volgende:
als het nu nog mis gaat krijgt de wissel natuurlijk de schuld.
Iddquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:22 schreef Cheiron het volgende:
Niets aan de hand Luinge! Dat zijn juist het soort duels dat je wilt zien man! Ouwe lul!
Daarom gaan die ballen van Huysegems en VdBergh er juist niet inquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De lat ligt echt laag bij Ajax dit seizoen.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De lat ligt echt laag bij Ajax dit seizoen.
Hey, bedankt dat je hem uitlegtquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:26 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Daarom gaan die ballen van Huysegems en VdBergh er juist niet in
Poeh die is goed gevonden!quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:26 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
No shit, pfff.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:26 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Puta.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:28 schreef Susi het volgende:
Wat roepen ze nou als Luciano de bal trapt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hequote:Op zaterdag 1 november 2008 20:28 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Damn Afellay bijna met 2-0 en geen corner terwijl Aerts een mooie redding maakt.
8 minuten ofzo bij mij, dus in het echt nog 4 minuten ofzoquote:
Ze zijn goed te horenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jelelelelele Ajax Amsterdam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |