Uit de waterkraanquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:34 schreef ericajax het volgende:
WAAAAAR KOMEN JODEN TOCH VANDAAAAN!!
quote:
Interesseert me op het moment geen moer. We missen 11 spelers. Dan kun je niet verwachten dat je aanvallend en dominant voetbal speelt. Het enige wat nu telt is het resultaat.quote:
Meneer die het zelf nog nooit in het stadion heeft gezongen hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:34 schreef ericajax het volgende:
WAAAAAR KOMEN JODEN TOCH VANDAAAAN!!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Balbezit is echt iets waar nederlanders veel Ajacieden het altijd over hebben. "We hebben verloren, ja maar we hadden wel veuuuuuuul meer balbezit"
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Meneer die het zelf nog nooit in het stadion heeft gezongen hoor
Geweldigquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dames en heren, willen jullie even niet zo lullig tegenover Roelof doen.
Mijn OP txt bestandjequote:
Wat jank je nou? We missen een heel elftal aan spelers. Spelen zo'n beetje de lastigste uitwedstrijd van het jaar en staan bij rust met 0-1 voor. Je kunt ook blijven kankeren.quote:
Kijk, dat scheelt typen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Interesseert me op het moment geen moer. We missen 11 spelers. Dan kun je niet verwachten dat je aanvallend en dominant voetbal speelt. Het enige wat nu telt is het resultaat.
Let's go joden!
Jullie spelen over 5 minuten, wat doe je hier?quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jullie spelen over 5 minuten, wat doe je hier?
Wees blij als je wintquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:39 schreef BitetheBullet het volgende:
Zo dadelijk herken ik Ajax alleen maar terug in de stand![]()
Maar ja, op het moment zit er niet meer in.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jullie spelen over 5 minuten, wat doe je hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |