abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62866312
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Er zijn 27 voorbeelden uit de primaire Sharia boeken te halen waarin je zwakke en oudere buurvrouwen moet helpen met hun lasten. Of ze nou moslim zijn op niet, je kan dus het meest barbare en sociale terugvoeren op de Sharia, tis maar net wat je wilt rechtvaardigen.
Ik geloof niet, en ik help iedereen als ik dat kan. Ik heb geen sharia nodig. Geloof is onzin. Je leeft nu
pi_62866334
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:50 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Triggershot, ik vind je de laatste tijd goed bezig, o.a. je reactie op kman nadat hij je discussie-tegenstander ponylover belachelijk probeerde te zetten.

Ook je inhoud blijkt dat je de laatste tijd van 2 kanten bekijkt, waar je voorheen vrijwel vanuit de islam-hoek bekeek.

Je bent gewoon goed bezig zo. :-)
Dank je wel
pi_62866400
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:51 schreef zwartekoffie het volgende:

[..]

Ik geloof niet, en ik help iedereen als ik dat kan. Ik heb geen sharia nodig. Geloof is onzin. Je leeft nu
Wie heeft het over jou of jouw morele constructie dan? Ik heb het over die ene goeie daad van een vriend van me die je even hard terug kunt voeren op de Sharia, als je selectief bent en steniging op verkrachting terug voert naar de Sharia terwijl het niet letterlijk in staat en een sociaal gedrag van een moslim die wel in de Sharia staat niet associeert met de Sharia ben je simpelweg selectief aan het shoppen, net zoals moslims die wel HALAL, HALAL!! roepen, maar geen Islamitische straffen over zich willen hebben bij een misdaad.
pi_62866446
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh nee hoor daar niet van maar als je wat bekende voorbeelden wilt, zowel de slachting van 700 Joden werd gebaseerd op de Sharia en het bieden van asiel en een veilig onderkomen aan 250.000 Joden binnen het Ottomaanse rijk tijdens de reconquista.
Dat geloof ik ook wel

De sharia zal zijn goede en slechte kanten hebben (en een goed en slecht gebruik ervan), in heden en verleden.

Ik krijg alleen een beetje jeuk als zo'n Devrim naar aanleiding van een kwalijk onderdeel / kwalijk gebruik van de sharia gaat roepen dat die sharia niet bestaat / geen wetgeving is / het hier niet om de sharia gaat.

Dat is namelijk gewoon een beetje sneu.

pi_62866459
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wie heeft het over jou of jouw morele constructie dan? Ik heb het over die ene goeie daad van een vriend van me die je even hard terug kunt voeren op de Sharia, als je selectief bent en steniging op verkrachting terug voert naar de Sharia terwijl het niet letterlijk in staat en een sociaal gedrag van een moslim die wel in de Sharia staat niet associeert met de Sharia ben je simpelweg selectief aan het shoppen, net zoals moslims die wel HALAL, HALAL!! roepen, maar geen Islamitische straffen over zich willen hebben bij een misdaad.
Ik heb het over sociaal gedrag zonder een godsdienstige dwang. Hoe moeilijk kan dat zijn? Shaira, wat geef ik een fock daarom, een meisje van 13 doden, daar gaat het mij om.
pi_62866538
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:58 schreef PonyLover het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel

De sharia zal zijn goede en slechte kanten hebben (en een goed en slecht gebruik ervan), in heden en verleden.

Ik krijg alleen een beetje jeuk als zo'n Devrim naar aanleiding van een kwalijk onderdeel / kwalijk gebruik van de sharia gaat roepen dat die sharia niet bestaat / geen wetgeving is / het hier niet om de sharia gaat.

Dat is namelijk gewoon een beetje sneu.

Om heel eerlijk te zijn ben ik nog nooit de doodstraf tegengekomen voor meisjes die verkracht worden in de Sharia op wat voor manier dan ook. Wel genoeg nieuwsberichten en vonnissen uiteraard, maar geen bronnen in de Sharia dwz uitspraken van Mohammed of de Koran.

Desalniettemin kan inderdaad niet ontkent worden dat stenigen en varianten daarvan gebaseerd zijn / ruimte voor is in de Sharia.
pi_62866587
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn ben ik nog nooit de doodstraf tegengekomen voor meisjes die verkracht worden in de Sharia op wat voor manier dan ook. Wel genoeg nieuwsberichten en vonnissen uiteraard, maar geen bronnen in de Sharia dwz uitspraken van Mohammed of de Koran.

Desalniettemin kan inderdaad niet ontkent worden dat stenigen en varianten daarvan gebaseerd zijn / ruimte voor is in de Sharia.
Sharia!
pi_62866597
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:59 schreef zwartekoffie het volgende:

[..]

Ik heb het over sociaal gedrag zonder een godsdienstige dwang. Hoe moeilijk kan dat zijn? Shaira, wat geef ik een fock daarom, een meisje van 13 doden, daar gaat het mij om.
Oh, blijkbaar toch wel, gezien je je er toch mee bezig houdt - al dan wel alleen beperkt tot de negatieve aspecten -. Het doden van tienermeisjes dmv steniging gebeurt ook elders, waar moslimgeleerden op basis van de Sharia haar proberen te redden.
pi_62866625
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:06 schreef zwartekoffie het volgende:

[..]

Sharia! Persoonlijke interpretatie.
pi_62866671
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh, blijkbaar toch wel, gezien je je er toch mee bezig houdt - al dan wel alleen beperkt tot de negatieve aspecten -. Het doden van tienermeisjes dmv steniging gebeurt ook elders, waar moslimgeleerden op basis van de Sharia haar proberen te redden.
Het stenigen van een onschukdig 13-jarig meisje, ik zal het even positief bekijken! Geloof is toch iets geweldigs!
pi_62866704
TT iets gewijzigd.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_62866717
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:09 schreef zwartekoffie het volgende:

[..]

Het stenigen van een onschukdig 13-jarig meisje, ik zal het even positief bekijken! Geloof is toch iets geweldigs!
* Triggershot krijgt een nare smaak in zijn mond, voelt een mentaliteit van : 'I am right, you are wrong, no matter what'.

I rest my case mijn beste Koffie verkeerd.
pi_62866721
Niet anti-mosilm dus, al het geloof is gewoon achterlijk.
pi_62866750
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:10 schreef paddy het volgende:
TT iets gewijzigd.
quote:
somalisch meisje van 13 gestenigd door moslims
schijnt relevant te zijn.
pi_62866772
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

schijnt relevant te zijn.
Voor mij niet.
pi_62866794
Toch vreemd dat moslims zo ouderwets zijn.
  zaterdag 1 november 2008 @ 19:17:18 #42
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_62866845
Dus zij wordt verkacht door die kerels, en een stel andere kerels besluit de schuld in de schoenen van dat meisje te schuiven (als ze die al had) door te zeggen dat het eigen schuld was?
Er is iets chronisch mis met die lui.
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 1 november 2008 @ 19:17:43 #43
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62866852
het westen denkt altijd dat ze moreel superieur is, zeker met incidenten als deze. Jammer dat we niet alle feiten kennen, ik vind het bij voorbaat wel sneu voor dat meisje.
Waarom moeten we altijd meten in termen van extreem en gematigd? Ooit wel eens een extreme westerling gezien
'Till next time, take care of yourself... and each other
pi_62866859
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:17 schreef Natalie het volgende:
Dus zij wordt verkacht door die kerels, en een stel andere kerels besluit de schuld in de schoenen van dat meisje te schuiven (als ze die al had) door te zeggen dat het eigen schuld was?
Er is iets chronisch mis met die lui.
Sharia ofzo.
pi_62866907
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:14 schreef zwartekoffie het volgende:
Somalië, Afghanistan, Pakistan etc zijn een van de minst economisch, sociologisch en onderwijs gericht ontwikkelde landen, geen wonder dat ze er vreemde normen op na houden. Bij de meerderheid van de moslims in het Westen zal je zelden zulke normen tegenkomen die ten uitvoer worden gebracht. Met regelmaat zal je een representatieve onderscheid kunnen maken tussen iemand die wakker wordt in een 2persoonsbed in het westen of iemand die wakker wordt in een vuilnisbelt in gaza en in hun opvattingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2008 19:21:05 ]
  zaterdag 1 november 2008 @ 19:20:50 #46
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_62866919
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:18 schreef zwartekoffie het volgende:

[..]

Sharia ofzo.
Zoiets.
(Un)masking for the greater good.
pi_62867004
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Somalië, Afghanistan, Pakistan etc zijn een van de minst economisch, sociologisch en onderwijs gericht ontwikkelde landen, geen wonder dat ze er vreemde normen op na houden. Bij de meerderheid van de moslims in het Westen zal je zelden zulke normen tegenkomen die ten uitvoer worden gebracht. Met regelmaat zal je een representatieve onderscheid kunnen maken tussen iemand die wakker wordt in een 2persoonsbed in het westen of iemand die wakker wordt in een vuilnisbelt in gaza en in hun opvattingen.
Grappig, de islam hoort helemaal niet bij het westen.
pi_62867097
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:24 schreef zwartekoffie het volgende:

[..]

Grappig, de islam hoort helemaal niet bij het westen.
Oh, volgens welke aspect niet? Spanje was 800 jaar Islamitisch. De Balkan een 500 jaar.
Vele wetenschappelijke revoluties zijn dankzij de moslims naar Europa gekomen of zijn moslim uitvindingen, NLse taal kent hartstikke veel Arabische woorden. NL en Engeland hebben eeuwenlang grootste moslimlanden ter wereld overheerst en erkend als religie. Frankrijk, Duitsland, Engeland zijn bondgenoten geweest van Het Ottomaanse Rijk, NL en Turkije waren bondgenoten in 80jarige oorlog. Ottomaanse rijk heeft meerdere malen Europa bedreigd en Franse en Zwitserse koningshuizen te hulp geschoten. Vanuit welk aspect hoort de Islam hier niet thuis? Omdat je ze aanspreekt met 'zij'?
pi_62867200
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:14 schreef zwartekoffie het volgende:
Wat heeft dit in hemelsnaam met moslims te maken? Omdat er een stelletje achterlijke subjecten, waarschijnlijk amper kunnen lezen of schrijven, laat staan de koran interpreteren, maar toch denkt het als machtsmiddel in te kunnen zetten?
En dat ze ermee wegkomen door het als "sharia " te bestempelen is alleen maar mogelijk als de rest van de gemeenschap niet veel slimmmer is dat.
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 november 2008 @ 19:33:51 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_62867238
In P*kist*n heeft v*nd*g de politie mensen ge*rresteerd omd*t er een huwelijksplechtigheid be*ig w*s tussen een 5 j**r oud meisje en een 7 j**r oud jongetje.

En wij m**r mili*iren sturen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')