quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet ff in het topic neer of je ook interesse hebt.
Bericht voor Gers en Jos: Als de donderdag voor de meet een wedstrijd is kunnen we daar misschien heengaan en bij mij pitten en tanken en zulks soort snood vertier en daarna naar de meet gaan.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
Om 00:47 gaan we op de serieuze toer, dat is bij deze democratisch besloten door de orde van het Ananasgeslacht!
Om 03:00 is het het gay uurtje. Only foute muziek.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten.
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
We are living in a material world, and I am a material girl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:54 schreef RickoKun het volgende:ik haal ff de hond wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Mwehe, lauwe piemel cola.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:04 schreef IQM het volgende:
[..]
M'n piemel in de lauwe cola.
[ afbeelding ]
wie ?quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach ja, weer zo'n hype uit Engeland. Waait wel over.
je kunt dat toch nakijken als je pimp account hebtquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:13 schreef jordeeeh het volgende:
Eh wtf, sinds ik terug ben alweer een note erbij.. K heb niet eens wat verkeerds gezegd
Nee, je moet alsnog betalen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
je kunt dat toch nakijken als je pimp account hebt
hahaquote:
juup is een bazenhaterquote:
Nee, althans je kunt met elk abonnement (ook het FREE) kijken hoeveel notes je hebt. maar bij de betaalde abonnementen kun je maar eenmalig zien wat de notes precies zijn, daarna moet je er weer ¤4,50 voor dokken als je een update wilt. Althans, jullie danquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
je kunt dat toch nakijken als je pimp account hebt
MOAR PM KON ZE GRATIS BEKIJKENquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, althans je kunt met elk abonnement (ook het FREE) kijken hoeveel notes je hebt. maar bij de betaalde abonnementen kun je maar eenmalig zien wat de notes precies zijn, daarna moet je er weer ¤4,50 voor dokken.
She's allivvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeequote:Op zaterdag 1 november 2008 18:18 schreef ondeugend het volgende:
Mijn moeder zit op de tribune bij Heerenveen - AZ vanavond.... nu maar hopen dat ze het spelletje snapt.
Als ik al lelijk ben, dan wil ik wel eens weten hoe jij eruit zietquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bazen zijn Onurs en dus lelijk!
Als t goed is staan foto's in mn fobo.. Toch?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik al lelijk ben, dan wil ik wel eens weten hoe jij eruit ziet
ik zal wel dom zijn maar ik zie geen editquote:
Maor mijn haute couture is dan ook erg duur.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:13 schreef RickoKun het volgende:
Je kijkt oh zo zuur naar mn haute couture
of je kijkt ff in zijn foboquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik al lelijk ben, dan wil ik wel eens weten hoe jij eruit ziet
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:19 schreef postmortum het volgende:
ik dacht altijd dat ondeugend een man was
van iedereen heb ik pics en hyves kunnen achterhalen behalve van jouquote:
I rest my casequote:Op zaterdag 1 november 2008 18:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als t goed is staan foto's in mn fobo.. Toch?
Dit is toegevoegd:quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:19 schreef gers het volgende:
[..]
ik zal wel dom zijn maar ik zie geen edit
quote:...als je een update wilt. Althans, jullie dan
En van mijquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
van iedereen heb ik pics en hyves kunnen achterhalen behalve van jou
moar pm was eerst mod gewordenquote:
Dan doe ik het goed!quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
van iedereen heb ik pics en hyves kunnen achterhalen behalve van jou
KPD?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan doe ik het goed!
Ik heb ook geen hyves...
En foto's zijn er wel maar je weet niet waar je moet zoeken... en dat doe ik ook goed dus.
Nee daar bewust niet.quote:
Ik zal beloven geen foto's te makenquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan doe ik het goed!
Ik heb ook geen hyves...
En foto's zijn er wel maar je weet niet waar je moet zoeken... en dat doe ik ook goed dus.
jailbait forum op 4chan?quote:
quote:
gers je hebt gelijkquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:44 schreef jordeeeh het volgende:
Gebakken aardappeltjes en schnitzel zo
Pic.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:29 schreef IQM het volgende:
Ik heb een foto van ondeugend als wallpaper. True story.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]!!!!!!!!!! Jij hebt geen 1337 in je postcount!
Zwart balkje.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Geen geslachtsdelen, zegt de policy. Sorry.
[ afbeelding ]
Daar ben je dan ook vrouw voor.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil een tv kaart kopen, maar ik snap er de kanker niet van.
Lukt het je niet om er nogmaals over te dromen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil weer in een klas zitten zoals in de middelbare school met Paula naast mij die mijn penis onder de broek aftrekt terwijl de leraar wat aan het uitleggen is
Het was echt zo hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lukt het je niet om er nogmaals over te dromen?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook vrouw voor.
[ afbeelding ]
Op het moment vrij inspiratieloos.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:36 schreef IQM het volgende:
Bp, maak me eens aan het lachen, pretty please.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op het moment vrij inspiratieloos.
BURN!quote:
Nquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Let's have make up sex.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Let's have make up sex.
[ afbeelding ]
BeF was stom.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:05 schreef remlof het volgende:
#315 alweer, omg wat gaan jullie hard
BeF is er niks bij, he IQM?
wij zijn dan ook echte bazenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:05 schreef remlof het volgende:
#315 alweer, omg wat gaan jullie hard
BeF is er niks bij, he IQM?
Link?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:10 schreef IQM het volgende:
[..]
BeF was stom.Veel te veel incrowd. Omhooggevallen gasten die uiteindelijk allemaal mod werden. Precies wat ze wilden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:53 schreef IQM het volgende:
Nee, dit is het topic waar mensen zich speciaal registreren om iets doms te kunnen zeggen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:49 schreef Jitze-Jaap het volgende:
Is dit het topic waar mensen zeggen dat iemand hier Jitze-Jaap is, wat is er mis met die naam?
Ik heet écht IQM, hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:03 schreef Jitze-Jaap het volgende:
Nou, lekker serieuze reacties, lekker schuilen onder jullie internetnaampjes
En ik Jordyquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:03 schreef Jitze-Jaap het volgende:
juist jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heet écht IQM, hoor.
[ afbeelding ]
Wat een faalnaam heb jij dan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:03 schreef Jitze-Jaap het volgende:
Weer eens wat anders dan dubbel D.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:11 schreef IQM het volgende:
Leuk grapje.Je zou maar écht Jitze-Jaap heten.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou, nee, eigenlijk niet. Vader heet Jaap, en mijn wijlen opa Jitze, vandaar. Niets raars aan dacht ik zo?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:12 schreef IQM het volgende:
Oh, wacht... je maakt geen grapje, of wel?
[ afbeelding ]
Nee, maar even serieus nu.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:13 schreef Jitze-Jaap het volgende:
[..]
Nou, nee, eigenlijk niet. Vader heet Jaap, en mijn wijlen opa Jitze, vandaar. Niets raars aan dacht ik zo?
Jawelquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:13 schreef Jitze-Jaap het volgende:
[..]
Nou, nee, eigenlijk niet. Vader heet Jaap, en mijn wijlen opa Jitze, vandaar. Niets raars aan dacht ik zo?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus nu.Kan jij jezelf ooit voorstellen zonder zelf in de lach te schieten?
[ afbeelding ]
Knul., hoe oud zedde gij?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:13 schreef Jitze-Jaap het volgende:
[..]
Als je Jitze-Jaap heet ben je sowieso 30+ en kom je uit Frieslandquote:
Bwehe.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je Jitze-Jaap heet ben je sowieso 30+ en kom je uit Friesland
Sneek en ben 27quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je Jitze-Jaap heet ben je sowieso 30+ en kom je uit Friesland
Vrijwel niks, zelfs crane is niet komen huilen over de muzieksmaak van anderen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus nu.Kan jij jezelf ooit voorstellen zonder zelf in de lach te schieten?
[ afbeelding ]
Maor, je doet over komen als een raskakker. Een kakochtoon!quote:
mezelf, wie denk jij danquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:24 schreef gers het volgende:
nee die jaapjitze ofzo
Heb al een prachtige dame, sorryquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:29 schreef Broekpaling het volgende:
Jitze-Jaap, heb jij Stella al eens ontmoet?
Als je Stella ontmoet denk je wel anders.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:31 schreef Jitze-Jaap het volgende:
[..]
Heb al een prachtige dame, sorry
en ik bang iedere avond keeley hazellquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:31 schreef Jitze-Jaap het volgende:
[..]
Heb al een prachtige dame, sorry
Photoshop?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het een echt persoon is.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:38 schreef IQM het volgende:
Oh, wacht. Volgens mij zou hij best nog eens gelijk kunnen hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:38 schreef IQM het volgende:
Oh, wacht. Volgens mij zou hij best nog eens gelijk kunnen hebben.
[ afbeelding ]
HET IS EEN FRIES!quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:13 schreef Jitze-Jaap het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Stiekem heet jij ook Jitze-Jaap!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
HET IS EEN FRIES!
[ afbeelding ]
what u mean?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:59 schreef gers het volgende:
noel zal ik sociaal zijn naar iemand die ook naar Oasis gaat of niet
nou ik heb 2 kaartjes doorverkocht voor 50 euro de stuk en ik zat te denken om 20 euri terug te stortenquote:
Doe maar 15 want ze zijn 35 euroquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:01 schreef gers het volgende:
[..]
nou ik heb 2 kaartjes doorverkocht voor 50 euro de stuk en ik zat te denken om 20 euri terug te storten
eeuhm eigenlijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe maar 15 want ze zijn 35 euro_!
Waarom verkoop je ze voor 50 euro pp?
ik weet hetquote:
Doe dat.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:07 schreef gers het volgende:
[..]
ik weet heten ik denk dat ik tof zal zijn en hem gewoon 2 tientjes terug zal storten zal hij wel waarderen
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:07 schreef gers het volgende:
[..]
ik weet heten ik denk dat ik tof zal zijn en hem gewoon 2 tientjes terug zal storten zal hij wel waarderen
hoop alleen dan dat het geen handelaar isquote:
Ik ben hetquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:10 schreef gers het volgende:
[..]
hoop alleen dan dat het geen handelaar is
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:15 schreef gers het volgende:
[..]
maar volgens google had hij een redelijke baan dat hij denk ik wel 2 tientjes kan missen
Prove it.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:05 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wen er maar aan, ik ben een kwaliteits user..
Mja was wel de bedoeling, maar ben fucking moe + geen zin om iets te gaan doenquote:
Nee, ik heb een hekel aan uitgaan eigenlijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja was wel de bedoeling, maar ben fucking moe + geen zin om iets te gaan doen
Jij dan?
Uitgaan is chill manquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik heb een hekel aan uitgaan eigenlijkIk ga alleen als m'n matties gaan. Kroeg chillen enzulks vind ik wel chill, maar vanavond ga ik lekker niksen en FOK!ken, hihi. Morgenochtend moet ik namelijk trein van half 11 hebben, want ik ga met mijn deerne shoppen in Eindhoven.
True true.quote:
Mwah, ik kan niet goed tegen grote druktes.quote:Op zondag 2 november 2008 00:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Uitgaan is chill man
[..]
True true.
Autistquote:Op zondag 2 november 2008 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, ik kan niet goed tegen grote druktes.
Zal wat worden met Oasis_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja want je uiterlijk zegt of je autist bent of nietquote:Op zondag 2 november 2008 00:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, met zo'n hoofd![]()
Het niet goed kunnen tegen grote druktes evenmin.quote:Op zondag 2 november 2008 00:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja want je uiterlijk zegt of je autist bent of niet
Gelukkig meende ik t ookquote:Op zondag 2 november 2008 00:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Het niet goed kunnen tegen grote druktes evenmin.
Nou, ik ken 2 autisten, en van allebei zie ik het meteen.quote:Op zondag 2 november 2008 00:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja want je uiterlijk zegt of je autist bent of niet
Jammer dat er geen foto van Juup online staatquote:Op zondag 2 november 2008 00:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, ik ken 2 autisten, en van allebei zie ik het meteen.
Haha echt hequote:Op zondag 2 november 2008 00:29 schreef RickoKun het volgende:
je merkt het wel meteen als je thuis blijft op een zaterdag zeg
remlofquote:Op zondag 2 november 2008 00:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jammer dat er geen foto van Juup online staat
Juup is een autistquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 00:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Juup is een autist
Remlof is gewoon een zwerver, dat zie je wel gelijk aan z'n uiterlijk
quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 01:00 schreef gers het volgende:
owja je kan nog steeds kaarten kopen voor Oasis op de donderdag
Gelukkig ken jij mij niet, want dan zou het tegendeel bewezen wordenquote:Op zondag 2 november 2008 00:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, ik ken 2 autisten, en van allebei zie ik het meteen.
maar dan zit je tussen de moffenquote:Op zondag 2 november 2008 01:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]nog steeds joh. Ach, ik ga op woensdag, en die maandag ga ik Dusseldorf
quote:Op zondag 2 november 2008 00:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jammer dat er geen foto van Juup online staat
Ik denk dat juup geen neger isquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 01:04 schreef ondeugend het volgende:
Heerenveen is een supporter cq hooligan rijker.... mijn moeder. 8(7
quote:Op zondag 2 november 2008 01:04 schreef ondeugend het volgende:
Heerenveen is een supporter cq hooligan rijker.... mijn moeder. 8(7
Dikke care, Oasisquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 01:05 schreef gers het volgende:
[..]
vrouwen horen niet bij het voetbal te zijn
quote:Op zondag 2 november 2008 01:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dikke care, OasisIk heb helemaal naar Harderwijk moeten fietsen vanmorgen in de regen, voor 2 kaarten, hihiihihihihihihii
Ze was er lekker toch en zag een mooie pot..... zei ze.quote:Op zondag 2 november 2008 01:05 schreef gers het volgende:
[..]
vrouwen horen niet bij het voetbal te zijn
lijkt me stugquote:Op zondag 2 november 2008 01:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ze was er lekker toch en zag een mooie pot..... zei ze.
You wouldn'tquote:Op zondag 2 november 2008 01:07 schreef gers het volgende:
[..]
had het gezegd had ik 2 kaartjes voor je gekocht
![]()
en verkocht aan je voor 68 euro nog wat
wel maar jij bent dan ook tofquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 01:13 schreef NoelGallagher het volgende:
GERSJEEEE, JE STAAT OP 1 BIJ DE DAGCIJFERS, met 151 posts
_!
Valt jouw moeder op vrouwen?quote:Op zondag 2 november 2008 01:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 november 2008 01:13 schreef NoelGallagher het volgende:
GERSJEEEE, JE STAAT OP 1 BIJ DE DAGCIJFERS, met 151 posts
_!
en bedanktquote:
Heeft ze haar nog aangesproken?quote:Op zondag 2 november 2008 01:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan datquote:
Ja dat vraag ik me nu ook af.quote:
ja moar een shemale was eerst een manquote:Op zondag 2 november 2008 01:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zei het vanavond tegen m'n collega, hij moest lachen
Nou, volgens mij schijnen ze altijd in het gezicht ipv de lamp erop te zetten hoorquote:Op zondag 2 november 2008 01:23 schreef ondeugend het volgende:
Ik zet morgen een felle lamp op haar gezicht en zal haar verhoren!
mwha eerder smerigquote:
KUSJE NTB WJNMKquote:
Nu ik en jij hier toch zijn. Wil jij stoppen met dat irritante plaatje te posten buiten deze SC aub? het levert jou alleen maar notes op en op een gegeven moment zullen die ingewisseld worden voor een tijdje onvrijwillig afstand nemen van FOK!quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 01:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu ik en jij hier toch zijn. Wil jij stoppen met dat irritante plaatje te posten buiten deze SC aub? het levert jou alleen maar notes op en op een gegeven moment zullen die ingewisseld worden voor een tijdje onvrijwillig afstand nemen van FOK!
Uhhh, bij hoeveel notes kun je verwijderd worden en hoe kun je zien hoeveel je notes zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 01:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu ik en jij hier toch zijn. Wil jij stoppen met dat irritante plaatje te posten buiten deze SC aub? het levert jou alleen maar notes op en op een gegeven moment zullen die ingewisseld worden voor een tijdje onvrijwillig afstand nemen van FOK!
Waarom buiten deze SC, hier ook. Kutplaatjequote:Op zondag 2 november 2008 01:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
abo en dan notes opvragen dan zie je hetquote:Op zondag 2 november 2008 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhhh, bij hoeveel notes kun je verwijderd worden en hoe kun je zien hoeveel je notes zijn.
mod wordenquote:Op zondag 2 november 2008 01:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil mijn notes weten, maar ik wil er geen geld aan uitgeven
quote:Op zondag 2 november 2008 01:40 schreef gers het volgende:
[..]
mod worden![]()
en illegaal notes doorverkopen maak je zelfs nog winst
Nee, dan moet ik sunchaser plezierenquote:Op zondag 2 november 2008 01:40 schreef gers het volgende:
[..]
mod worden![]()
en illegaal notes doorverkopen maak je zelfs nog winst
eeuhm neequote:Op zondag 2 november 2008 01:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gersje, ben jij een hooligan?
die vond jij toch zo lekker ?quote:Op zondag 2 november 2008 01:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik sunchaser plezieren
![]()
jij wel zekerquote:
dacht dat veel vrouwen hem aantrekkelijk vondenquote:
Dat hangt van het soort notes af en de inhoud daarvan, er staat geen bepaalde hoeveelheid voorquote:Op zondag 2 november 2008 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhhh, bij hoeveel notes kun je verwijderd worden en hoe kun je zien hoeveel je notes zijn.
Dit is de KLB bagger SC dus daar mag dat. En als jullie er een probleem mee hebben dan moeten jullie dat zelf regelenquote:Op zondag 2 november 2008 01:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom buiten deze SC, hier ook. Kutplaatje
en dan ben je een hooliganquote:Op zondag 2 november 2008 01:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Nee, maar omdat ik in 1 van de vorige topics iets las over je aquascrotum blousje
hij is uitermate styloquote:Op zondag 2 november 2008 01:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zie geen andere reden om dat aarslelijke ding te dragen nee
een stone island trui danquote:Op zondag 2 november 2008 01:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij is echt kankerlelijk swaDie trek je mooi niet aan op de meeting
verrassingquote:Op zondag 2 november 2008 01:53 schreef Juup© het volgende:
En wat wordt de TT van het volgende topic?
Soms...quote:Op zondag 2 november 2008 01:46 schreef gers het volgende:
[..]
dacht dat veel vrouwen hem aantrekkelijk vonden
quote:Op zondag 2 november 2008 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms...
moet jij niet denken...
quote:
wie is nou de hooliganquote:Op zondag 2 november 2008 01:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat mag wel.
Heb er zelf ook 2 btw_!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
sssttt niet zo hard...quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 01:57 schreef gers het volgende:
[..]
wie is nou de hooligan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we stoer hooligan doen in A'dam
![]()
quote:Op zondag 2 november 2008 01:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Kunnen we stoer hooligan doen in A'dam
Wat?quote:Op zondag 2 november 2008 02:00 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
heb zelf een shirtje van toen we naar jullie gingen
kwartfinaleamstelcup werd toen 6-1 voor PSVquote:
JA, 6-1 ZAL HET VAST NIET ZIJN GEWEEST VOOR TOPquote:Op zondag 2 november 2008 02:02 schreef gers het volgende:
[..]
kwartfinaleamstelcup werd toen 6-1 voor PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |