Nee heb tentamen week dus moet steeds lerenquote:
laat die banjo toch eens met rust , je moet mirrors edge echt proberenquote:Op zondag 2 november 2008 14:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee heb tentamen week dus moet steeds lerenMaar ben nu klaar maar denk dat ik de banjo demo weer ga doen en ff alles blokjes probeer te vinden zodat ik iets tofs kan bouwen
Je kan in die demo je voertuig toch niet naar buiten meenemen? Alleen die test track toch?
Ik weet! Maar ik wil nog voertuigjes bouwenquote:Op zondag 2 november 2008 15:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
laat die banjo toch eens met rust , je moet mirrors edge echt proberen
Coolquote:Op zondag 2 november 2008 01:05 schreef Reintji het volgende:
Nachtdienst wederom![]()
[ afbeelding ]
Leuk voor de OP?m (er zaten geen letters 'R' in de loodletter doos, geen zin in paint)
[ afbeelding ]
Het is officieel, ik heb een Falcon
Edit: Jazeker, zelf gemaakt (C) Reintji![]()
Ik heb nog een treinspelletje overquote:Op zondag 2 november 2008 15:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet! Maar ik wil nog voertuigjes bouwen
quote:Op zondag 2 november 2008 15:35 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb nog een treinspelletje over
Ong. 5 uurquote:Op zondag 2 november 2008 15:44 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik heb besloten Mirror's Edge aan mijn grote vriend sinterklaas te vragen, demo 5 keer uitgespeeld, zo'n vet spel!Maar ik krijg maar niet gevonden wat de speelduur van de campain ongeveer is, dus het aantal uren. Meestal staat er op sites of in reviews wel aangegeven hoe lang je er ongeveer bezig mee zult zijn, weet iemand dat zo?
Dat is wel erg kortquote:
Volgens mij was het de volledige game, ik unlockte een trophy namelijkquote:Op zondag 2 november 2008 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op een event dus. I see.![]()
Speelde je trouwens het level die als eerste openbaar werd getoond en inmiddels als honderd keer voorbij is gekomen? De recentere beelden spreken mij zoveel meer aan, mede door het fantastische leveldesign en kleurgebruik.
Net had ik een vette heli gebouwd! Zo'n grote U gemaakt en dan 2 propellers op de top! Ding vloog best goed nog!quote:Op zondag 2 november 2008 15:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb nog mechano ergens op zolder liggen .
misschien kunnen we en aquila inzamel actie beginnen
quote:
Ik weet in ieder geval dat je twee antwoorden moet geven.quote:Op zondag 2 november 2008 17:12 schreef Nemmii het volgende:
Alleen GHWT en dan zijn me centjes weer op.
edit:
Xboxworld heeft een fable2-prijsvraagje![]()
2. Welke spelmogelijkheid bevat Fable 2 NIET?
Een gezin stichten
Heel Albion opkopen
Een varken nadoen
3. Wat zijn de vier overtuigen in Fable 2?
Good, Evil, Rogue, Wizard
Bright, Dark, Noble, Corruption
Good, Evil, Purity, Corruption
Weet iemand dat?![]()
Zeker!, binnen bepaalde grenzen.quote:Op zondag 2 november 2008 14:25 schreef lennartb.nl het volgende:
Awesomeals ik een keer een leuk idee heb, kan jij het dan xrayen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |