quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:09 schreef emokid het volgende:
Wat voor nachtdienst is dat wel niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:03 schreef Reintji het volgende:
[..]wtf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik wel goed.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:59 schreef Egamer het volgende:
En Prince of Persia moet met hoofdletters, je mag de Prins niet beledigen.
heb je wel een motor of bezine ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:29 schreef AQuila360 het volgende:
Banjo Kazooie demo is echt vet![]()
Ik had echt een super vette bak gebouwd met alles er op en er aan! Alleen reed die niet maar waarom weet ik niet
Ja! Denk dat die gewoon veel te zwaar was ofzoquote:
Ik heb ook nog nooit een Banjo gespeeld en als het gewoon alleen een pure platformer was vond ik het denk ik ook niet zo leukquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:36 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ben volgens mij de enige ter wereld die die demo echt kak vindt
Nopequote:Op zaterdag 1 november 2008 16:36 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ben volgens mij de enige ter wereld die die demo echt kak vindt
Dat hele wagentjes gedoe vind ik juist ontzettend kutquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een Banjo gespeeld en als het gewoon alleen een pure platformer was vond ik het denk ik ook niet zo leukVind dat gedoe met die wagentjes maken wel lachen!
De oude Banjo's waren magisch,... maar dit gedoe met die bouwpakketten laat ik lekker varenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat hele wagentjes gedoe vind ik juist ontzettend kut
Het is je geraden!quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Topictitelfix TVP!
Mirror's Edge demo gedownload, hele dag studeren dus alsnog niet gespeeld...
Nog fifa gekocht ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een Banjo gespeeld en als het gewoon alleen een pure platformer was vond ik het denk ik ook niet zo leukVind dat gedoe met die wagentjes maken wel lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |