Ik wil gewoon een leeg mandje hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:46 schreef mieuwmieuw het volgende:
Mensen die hun mandje/karretje terugleggen omdat er een papiertje/bon in zit.
Heel simpel op te lossen, van een divisiebalk wordt magischerwijs twee met "toevallig" jouw boodschappen ertussen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:57 schreef DemonRage het volgende:
Van die arrogante wijven (vaak van die lelijke dikke allochtone doekhoeren) die met een mandje met 1 a 2 produkten een plaats claimen in de rij voor de kassa en dan rustig weg lopen om de rest van de boodschappen te halen.
Kan erger, ik kom ze hier regelmatig tegen die hun AOW (of hoe dat mag heten in België) blijkbaar enkel in briefjes van 200 en 500 uitbetaald krijgen. En dan iets kopen van 5,95. Zowiezo mensen die denken dat iedere winkelier een schier oneindige voorraad wisselgeld heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:53 schreef Mardy_Bum het volgende:
Oude mensen met klein geld. Ik kom ze als Kassamiep nooit tegen. Alle boodschappen worden betaald met een briefje van 50. Ook al zijn de boodschappen 2,50. En bij mij wonen er alleen maar ouderen. Dus zeg maar dag tegen je wisselgeld.
Ik zet altijd een balkje voor en een balkje achter mijn boodschappen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:38 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Nee, jij legt je boodschappen op de band en daarna leg je er een balkje achter zodat de persoon achter je weet dat je klaar bent.
Ga je daar moeite voor doen dan? Ik niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:05 schreef zagevent het volgende:
Bejaarden die nog trager lopen dan een kreupele slak. Jij hebt haast en loopt achter ze. Opeens houden ze in het midden van de gang halt om met een andere bejaarde de laatste roddels uit te wisselen. Moet je alle moeite van de wereld doen om er niet tegen te botsen.
3 pleonasmes in 1 zin!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:57 schreef DemonRage het volgende:
vaak van die lelijke dikke allochtone doekhoeren
Dat ook ja. Sluit mooi aan bij wat ik net al postte.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:24 schreef maok het volgende:
Of achter je staan een beurtbalkje willen pakken voor achter hun boodschappen maar er nog niet bij kunnen en jou daarom maar aan de kant duwen ipv even te wachten of te vragen of ze er bij mogen.
Bij de C1000 in Zwolle staat een weegschaal om te controleren of je niet gesjoemeld hebtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn nieuwe super doet nog niet groente afwegen bij de kassa, maar daar moet je zelf nog wegen en een bonnetje plakken. Om alle ellende van de 'vergeten af te wegen' klanten enigszins te fixen hebben ze een apart weeg-en-print-de-bon apparaat bij de uitgang neergezet, zodat je niet meer met je zakje appels heel de winkel door hoeft naar de versafdeling.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:49 schreef Sigmund666 het volgende:
Hebben ze een hele kar vol met vreten terwijl jij daar staat met een brood, wat beleg en een pak melk.
"Mevrouw, mag ik misschien voor? Ik heb maar een paar dingen hoor."
"Nee."
"Maar....."
"Nee."
"Kuthoer."
Dan zeg jij toch gewoon terug:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:28 schreef PinkCake het volgende:Geen idee waarom, maar elke keer als ik boodschappen doe gaan er vrouwen met winkelwagentje (en ongeveer 3 keer mijn gewicht) precies overal voorstaan waar ik iets nodig heb. Als ik netjes vraag of ik er even bij mag kijken ze heeeel boos. Om dan vervolgens bij de kassa voor te dringen (vooral op momenten dat ik een afspraak heb of de bus moet halen) met de opmerking:
'Ik mag wel even voor, jij hebt toch nog genoeg tijd!'
Leren lezen is zeker nooit je ding geweest he?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gast, je wacht maar lekker op je beurt.
Of jouw ding, want ik reageer op jouw postquote:Op zondag 31 mei 2009 18:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Leren lezen is zeker nooit je ding geweest he?
Als jij nou met één halfje wit in de rij stond, en ik had een hele kar vol met eten had je gewoon voor gemogen. Jij bent sneller klaar dan ik, dus bespaar ik jou tijd.
Ik vind het vragen om ook zeker niet arrogant, het is meer dat die user maar aanneemt dat dat kan, gezien zijn "kuthoer" op het laatst.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:01 schreef Californium het volgende:
Ik zie het probleem niet om te vragen of je even voor mag als je 1 of 2 dingen EN haast hebt..... Vind ik niet arrogantHoewel ik het zelf alleen zou doen als ik ECHT haast heb
Ganz Tollquote:Op zondag 31 mei 2009 19:11 schreef Californium het volgende:
daar ben ik het dan idd wel een beetje mee eens....
ZIJ HUN nemen ONZE supermarkten over!!!!1!!11!! EinZ!!!! Geert Wilders doe er iets aan!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:11 schreef Brett-Anderson het volgende:
Beste Fok!vrienden, een paar nieuwe "klachten" van de laatste tijd. Misschien zullen deze voor een aantal van u niet nieuw zijn. */ironie aan/*
Ik ben een beetje -om goede redenen- een kwart-voor-acht klant. Echter, sommige supermarkten sluiten tegen de regels in 8 minuten voor tijd de deuren al. Ik bonsde nog even op de ramen, maar de mensen van het nabijgelegen kruidvat onderbraken me,dat ze toch niet meer open zouden doen. De bewaker kwam de deur uiteindelijk nog wel opendoen, maar misschien omdat ik de stinkefaust naar hem gemaakt had. Ben toch maar weggelopen. Over welke supermarkt kan ik het anders hebben dan de Aldi? Er is inderdaad niks super aan.
Bij de dirk/bas altijd hetzelfde liedje, vijf minuten voor 8. Mijnheer witl u naar de kassa gaan? En dan zijn er maar twee kassa's in gebruik en de veelvoorkomende Marokkaan die de kar laat staan en toch nog eerder wordt geholpen, omdat het met de marokkaanse (niet eens hoefddoek) kassa gup een arabisch onderonsje wordt. Je wordt aan het uiteinde van de band altijd opgejaagd met die smalle krappe paden aan de kassa, door opvolgende klanten achter je en de kassiers die zo'n uitdrukking op hun gezicht hebben van: wanneer gaat-ie nou eens weg. Ga je met je armen vol levensmiddelen naar de inpaktafels, gaat dat niet omdat al die cementzakken daar een woestijn re-unie aan het houden zijn. Ik weet voor de Dirk wel een passendere slogan: 0,0 service, 100 procent marokkanen, want die slogan wat ze nu hebben -wat dat ook mag zijn- dekt de lading al lang niet meer.
toch maar AH, alles kost daar inderdaad een stapel knaken meer, maar als ik naar AH ga voel ik me veel gezonder! '/ironie mag weer uit/*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |