Die tellen zeker mee, ook was ik vieze winkelmantjes vergeten. Mensen die hun boodschappenlijstjes in het mantje dumpen en wanneer je net bij de kassa staat een debiel met een pistool binnen komt lopen en de zaak komt overvallen.quote:Op zondag 2 november 2008 14:28 schreef karr-1 het volgende:
Tellen die zwervers voor de deur met de daklozenkrant ook mee?
Waar iemand zich druk over kan maken zegquote:Op zondag 2 november 2008 14:11 schreef DragonFire het volgende:
- Mensen die bij pinnen, ga toch naar een geldautomaat.
- Tasjes die 15 cent per stuk zijn, in elke andere winkel krijg ik een gratis tasje.
Ik heb altijd een tas van thuis mee, het gaat om het principe.quote:Op zondag 2 november 2008 14:39 schreef waal2163 het volgende:
Ja inderdaad, of zorg dat je een tas bij je hebt, hoef je ook niet zo te zeuren
OO ben je er zo één, nou laat me je één ding zeggen: voor niks gaat de zon op, en als jij een tasje wil kost het jou 15 cent, een rib uit je lijf??? jezus!!quote:Op zondag 2 november 2008 14:41 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ik heb altijd een tas van thuis mee, het gaat om het principe.
Dat tasje kost misschien 2 cent om te maken en naar de winkel vervoeren. Als ze nou 5 cent zouden rekenen... oke maar 15 cent kom op, dat is toch een debiel hoog bedrag voor een plastic tasje.quote:Op zondag 2 november 2008 14:42 schreef waal2163 het volgende:
OO ben je er zo één, nou laat me je één ding zeggen: voor niks gaat de zon op, en als jij een tasje wil kost het jou 15 cent, een rib uit je lijf??? jezus!!
Jij neemt toch je eigen tas mee?? dan moet je ook niet zeuren, je kiest zelf om een tasje te kopen of niet, mensen die daar wel voor kiezen betalen 15 cent. probleem opgelost toch.quote:Op zondag 2 november 2008 14:46 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Dat tasje kost misschien 2 cent om te maken en naar de winkel vervoeren. Als ze nou 5 cent zouden rekenen... oke maar 15 cent kom op, dat is toch een debiel hoog bedrag voor een plastic tasje.
Ja idd, die 10 cent doet je zeker echt de das om. Dat kon er echt niet meer vanafquote:Op zondag 2 november 2008 14:46 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Dat tasje kost misschien 2 cent om te maken en naar de winkel vervoeren. Als ze nou 5 cent zouden rekenen... oke maar 15 cent kom op, dat is toch een debiel hoog bedrag voor een plastic tasje.
Zucht het gaat er om dat ze mensen afzetten door die tasjes zo rete duur te maken.quote:Op zondag 2 november 2008 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd, die 10 cent doet je zeker echt de das om. Dat kon er echt niet meer vanaf.
Wow, idd, ontzettend duur man, dan neem je toch niet zo'n tasje en kom je toch gewoon met je eigen boodschappentasquote:Op zondag 2 november 2008 15:08 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Zucht het gaat er om dat ze mensen afzetten door die tasjes zo rete duur te maken.
Kan je ook gaan zeggen, weet je wat doe dat tasje maar 100 euro per stuk. Want ach wat maken die paar euro's extra dan uit.
Dat slaat nergens op. Het is mischien 7,5 keer de kostprijs, maar het is nog steeds maar 15 cent. En als ze die tasjes voor 2 cent zouden verkopen zijn ze gratis, want dan word het naar beneden afgerond.quote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef DragonFire het volgende:
en toch is het zo
als zo'n tasje 2 cent kost en je gaat er 15 cent voor vragen dan vraag je dus 7.5x de kostprijs. Zou mooi zijn als ze dat met alle producten in de winkel gaan doen, kijken of jij het dan nog steeds geen probleem vind.
Dat doen ze zodat niet elke luie randdebiel daar zo'n tasje mee gaat nemen, dus alleen als je er echt een vergeten bent of als het niet past.quote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef DragonFire het volgende:
en toch is het zo
als zo'n tasje 2 cent kost en je gaat er 15 cent voor vragen dan vraag je dus 7.5x de kostprijs. Zou mooi zijn als ze dat met alle producten in de winkel gaan doen, kijken of jij het dan nog steeds geen probleem vind.
Gewoon achteraan sluiten in de rij, net als wij allemaal. Mensen met maar 1 ding hebben echt niet meer rechten dan iemand met een volle kar.quote:Op zondag 2 november 2008 15:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dat als je 1 artikel in je hand hebt, je moet wachten op iemand met een volle kar.
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar die mensen zouden het zelf ook fijner vinden om niet zo lang te wachten voor 1 artikel.quote:Op zondag 2 november 2008 15:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Gewoon achteraan sluiten in de rij, net als wij allemaal. Mensen met maar 1 ding hebben echt niet meer rechten dan iemand met een volle kar.
Als je die gene voor je juist aankijkt mag je vaak voor.. mij lukt het bijna altijd...quote:Op zondag 2 november 2008 15:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dat als je 1 artikel in je hand hebt, je moet wachten op iemand met een volle kar.
Haha, ja. Ik laat ze ook gewoon voor als ik een volle wagen heb.quote:Op zondag 2 november 2008 15:54 schreef kres het volgende:
[..]
Als je die gene voor je juist aankijkt mag je vaak voor.. mij lukt het bijna altijd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |