Ik vind het vragen om ook zeker niet arrogant, het is meer dat die user maar aanneemt dat dat kan, gezien zijn "kuthoer" op het laatst.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:01 schreef Californium het volgende:
Ik zie het probleem niet om te vragen of je even voor mag als je 1 of 2 dingen EN haast hebt..... Vind ik niet arrogantHoewel ik het zelf alleen zou doen als ik ECHT haast heb
Ganz Tollquote:Op zondag 31 mei 2009 19:11 schreef Californium het volgende:
daar ben ik het dan idd wel een beetje mee eens....
ZIJ HUN nemen ONZE supermarkten over!!!!1!!11!! EinZ!!!! Geert Wilders doe er iets aan!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:11 schreef Brett-Anderson het volgende:
Beste Fok!vrienden, een paar nieuwe "klachten" van de laatste tijd. Misschien zullen deze voor een aantal van u niet nieuw zijn. */ironie aan/*
Ik ben een beetje -om goede redenen- een kwart-voor-acht klant. Echter, sommige supermarkten sluiten tegen de regels in 8 minuten voor tijd de deuren al. Ik bonsde nog even op de ramen, maar de mensen van het nabijgelegen kruidvat onderbraken me,dat ze toch niet meer open zouden doen. De bewaker kwam de deur uiteindelijk nog wel opendoen, maar misschien omdat ik de stinkefaust naar hem gemaakt had. Ben toch maar weggelopen. Over welke supermarkt kan ik het anders hebben dan de Aldi? Er is inderdaad niks super aan.
Bij de dirk/bas altijd hetzelfde liedje, vijf minuten voor 8. Mijnheer witl u naar de kassa gaan? En dan zijn er maar twee kassa's in gebruik en de veelvoorkomende Marokkaan die de kar laat staan en toch nog eerder wordt geholpen, omdat het met de marokkaanse (niet eens hoefddoek) kassa gup een arabisch onderonsje wordt. Je wordt aan het uiteinde van de band altijd opgejaagd met die smalle krappe paden aan de kassa, door opvolgende klanten achter je en de kassiers die zo'n uitdrukking op hun gezicht hebben van: wanneer gaat-ie nou eens weg. Ga je met je armen vol levensmiddelen naar de inpaktafels, gaat dat niet omdat al die cementzakken daar een woestijn re-unie aan het houden zijn. Ik weet voor de Dirk wel een passendere slogan: 0,0 service, 100 procent marokkanen, want die slogan wat ze nu hebben -wat dat ook mag zijn- dekt de lading al lang niet meer.
toch maar AH, alles kost daar inderdaad een stapel knaken meer, maar als ik naar AH ga voel ik me veel gezonder! '/ironie mag weer uit/*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |