quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:11 schreef gers het volgende:
[..]
nee die bejaarden die denken dat ze voor mochten gaan want ze hadden toch maar een pakketje![]()
NEE GRAFTAK IS WAS EERDER
Moet je ook vooraan komen staan, die woensdag, uit m'n plaat ga ikquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:11 schreef gers het volgende:
[..]
heb eventueel nog kaartjes voor woensdag
alleen niemand die ik ken vind oasis tofquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet je ook vooraan komen staan, die woensdag, uit m'n plaat ga ikMet wie ga je nu?
Ga je met ons meequote:Op zaterdag 1 november 2008 13:14 schreef gers het volgende:
[..]
alleen niemand die ik ken vind oasis tof
quote:
En terecht. Dergelijke nerds vind je dan ook alleen op Fok.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:14 schreef gers het volgende:
[..]
alleen niemand die ik ken vind oasis tof
Ga maar weer wegquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:16 schreef Crane het volgende:
[..]
En terecht. Dergelijke nerds vind je dan ook alleen op Fok.
Opkankeren, stuk pratend kankergezwel.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:16 schreef Crane het volgende:
[..]
En terecht. Dergelijke nerds vind je dan ook alleen op Fok.
Zeker vetquote:
Hey, de meeste zijn wel bazen hoor!quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:24 schreef Crane het volgende:
Afcajos, waarom praat jij eigenlijk met die losers?
De meeste luisteren naar rock en vinden uitgaan voor pubers.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hey, de meeste zijn wel bazen hoor!
Nee manquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:26 schreef Crane het volgende:
[..]
De meeste luisteren naar rock en vinden uitgaan voor pubers.
Negatieve aandacht is ook aandacht, niet waar?quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:23 schreef Crane het volgende:
Die blinde haat hier tegen mij.Ik moet wel een aantal zwakke puntjes geraakt hebben, dat kan niet anders.
Vind je het gek, jij komt hier om te rellenquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:27 schreef Crane het volgende:
Blijkbaar wel, gezien de reacties op mij hier.
Die reacties hebben niks met oasis te maken.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:27 schreef Crane het volgende:
Blijkbaar wel, gezien de reacties op mij hier.
Als je een normaal persoon bent, niet autistisch bent en geen alto of metalhead valt er weinig aan mij te haten hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:29 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die reacties hebben niks met oasis te maken.
Iedereen haat je gewoon omdat je kankerirritant ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |