Hfquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:33 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga ff de linkshalf van de tegenpartij pwnen, doeidoei![]()
![]()
Ahquote:
QFTquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:55 schreef jordeeeh het volgende:
GODVERZZZ
Had ik bijna die Pool geregeld... "Sorry ik ben geen slet"Kuthoer, wedden van wel
Ja toch.. jwz..quote:
Dan krijg je er meteen drie voor de prijs van éénquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:01 schreef afcajos het volgende:
priceless deze
[..]
Nou jordy, je had haar vorige week moeten zienik kon er al blijven maffen gelijk.
Nee, hoor ik zal Ajax een redelijk verlies aanmoedigenquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:05 schreef afcajos het volgende:
Nou KoP, vanavond is het zover!
ik voorspel een 1-3
Wat ?quote:
KUTBEJAARDEN BIJ HET POSTKANTOORquote:
quote:
Nou ik had wel iets laten vallen over Oasis kaartjes en dat je die bij het postkantoor kon kopenquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:09 schreef gers het volgende:
[..]
KUTBEJAARDEN BIJ HET POSTKANTOOR![]()
JIJ HAD ZE GESTUURD HE
nee die bejaarden die denken dat ze voor mochten gaan want ze hadden toch maar een pakketjequote:Op zaterdag 1 november 2008 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik had wel iets laten vallen over Oasis kaartjes en dat je die bij het postkantoor kon kopen
heb eventueel nog kaartjes voor woensdagquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
GERS, OASISSSSS. Ben maar naar FRS geweest. Kankerhard gefietst man, alle mensen zeg![]()
stage![]()
Nog 3 kwartier, hihi.
Maar dat zei je niet natuurlijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:11 schreef gers het volgende:
[..]
nee die bejaarden die denken dat ze voor mochten gaan want ze hadden toch maar een pakketje![]()
NEE GRAFTAK IS WAS EERDER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |