Persoonlijk kan ik me er totaal niet aan storen als er een kat in mijn tuin komt, en evt. zijn behoefte etc daar doet. Is natuur. Maar goed, ik hou ook van katten, dus dan heb je er sowieso weinig moeite mee.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Weet je van wie ze zijn? Anders misschien even bij ze aanbellen en aangeven dat je het niet fijn vindt dat ze in je tuin komen. Mijn katten komen niet buiten, maar als ze dat wel deden en overlast zouden bezorgen zou ik het fijn vinden om het te weten
(kan dan zelf ook maatregelen nemen, zoals een halsband waardoor ze als ze, ik zeg maar wat, weet niet precies hoever, buiten een straal van 10 meter rond het middelpunt komen een hele hoge piep krijgen in hun oor)
Onzin hier schijten ze gewoon naast de lavendelstruik. Misschien handig om eerst te checken ipv zomaar te copy-pasten?quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:12 schreef Yi-Long het volgende:
Katten houden niet van Lavendel!!
- Else
Ik hou ook van katten, maar ik weet uit ervaring dat er mensen zijn die gif in de tuin leggen om de buurkatten om te leggen. Ik zou als katteneigenaar liever eerst van die persoon horen dat hij er last van had, zodat ik er iets aan had kunnen doen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik me er totaal niet aan storen als er een kat in mijn tuin komt, en evt. zijn behoefte etc daar doet. Is natuur. Maar goed, ik hou ook van katten, dus dan heb je er sowieso weinig moeite mee.
Das nu juist een beetje de kern van het probleem: kattenterreur is nagenoeg anoniem.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik hou ook van katten, maar ik weet uit ervaring dat er mensen zijn die gif in de tuin leggen om de buurkatten om te leggen. Ik zou als katteneigenaar liever eerst van die persoon horen dat hij er last van had, zodat ik er iets aan had kunnen doen.
Ja eigenlijk wel, maar de enige twee andere opties waren:quote:Op donderdag 6 november 2008 08:34 schreef Sorella het volgende:
Tis toch eigenlijk van de zotte dat je je eigen in de kosten moet gaan steken omdat anderen hun katten rond laten lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |