Das goedkoper dan de originele waarde.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:01 schreef Elusive het volgende:
kaartje voor dusseldorf nodig? doe mij dan meer even een PM
40 euro incl verzenden
39.80 is de originele waarde, verzenden kan ik gratis via m'n werkquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Das goedkoper dan de originele waarde.
38,90.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:16 schreef Elusive het volgende:
[..]
39.80 is de originele waarde, verzenden kan ik gratis via m'n werk![]()
als je aangetekend wil dan moet je wel zelf dokken
Gaat om 't principe... Toch veel leuker om ze voor kostprijs de verkopen, afspreken bij de HMH en daar twee biertjes krijgen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:39 schreef gers het volgende:
[..]
valt toch wel mee in vergelijking met ebay/marktplaats
ja is ook eigenlijk welquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:32 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Gaat om 't principe... Toch veel leuker om ze voor kostprijs de verkopen, afspreken bij de HMH en daar twee biertjes krijgen?
Hmm, vind ik persoonlijk toch een van de mindere nummers van het album.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:07 schreef Aisumasen het volgende:
Nieuwe single is "I'm Outta Time".
[ afbeelding ]
Mee eens..vooral omdat die handelaren dat dan nog niet echt doorhebbenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat tweede concert truukje zouden ze vaker uit moeten halen bij de grotere artiesten.![]()
Op de cd klinkt zn stem al tenenkrommend, live is het ergerquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:07 schreef Aisumasen het volgende:
Nieuwe single is "I'm Outta Time".
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
woot inderdaad, ik vind kaarten halen bij de FRS veel makkelijker, ook niet zo'n gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |