quote:U heeft 2 ticket(s) besteld voor:
OASIS
Heineken Music Hall
Wo, 21/01/09 20.00 uur
quote:U heeft 2 ticket(s) besteld voor:
OASIS
Heineken Music Hall
Do, 22/01/09 20.00 uur
anders ik wel!quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Voor Oasis eet ik desnoods een maand alleen droge aardappels man
Gaat ook via ticketservice toch?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:51 schreef Falcon4ever het volgende:
woohoo, om 10:43 nog 2 kaartjes online kunnen bestellen (livenation)!
Het lijkt inderdaad via ticketservice.nl te gaan (ook al was het zo'n rode livenation site)quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:55 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Gaat ook via ticketservice toch?
Niet lang meer...quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:06 schreef thomasss het volgende:
Hmm voor donderdag zijn nu nog kaarten te koop
Stop maar met zoeken, dat is nu ook uitverkochtquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:07 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad via ticketservice.nl te gaan (ook al was het zo'n rode livenation site)
@thomasss:
22 jan? ik kan nergens iets vinden over een tweede concert
De extra toegevoegde data in Engeland stonden ook eerst op de ticketwebsites en pas een uurtje later op de officiële site.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:07 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad via ticketservice.nl te gaan (ook al was het zo'n rode livenation site)
@thomasss:
( http://www.oasisinet.com/Forthcoming.aspx )
alsof ik sowieso 2x achterelkaar naar Oasis wilquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:09 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Stop maar met zoeken, dat is nu ook uitverkocht
Gewoon hier toch? http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=OASISquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:07 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
@thomasss:
( http://www.oasisinet.com/Forthcoming.aspx )
Ik kwam er toevallig nog even doorheen, maar het is officieel ook uitverkocht indeedquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:09 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Stop maar met zoeken, dat is nu ook uitverkocht
Niet alleen bij Oasis, bij heel veel Britse bands komen ze met een goedkoop EasyJet vluchtje deze kant op.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:05 schreef Houtworm het volgende:
Ik denk dat er ook een boel Engelsen deze kant op komen. Viel me bij eerdere Oasis concerten op hoeveel Engelsen er wel niet rondliepen.
Dagje blowen in Amsterdam en dan 's avonds naar Oasis.
Eerste lading 5500 kaarten binnen 15 minuten, de tweede lading 5500 kaarten zonder enige aankondiging binnen een half uurtje. Oasisquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:12 schreef gers het volgende:
dat ging snel binnen 1,5 uur beide concerten uitverkocht
Voor nu wel ja. Komen vandaag en morgen waarschijnlijk nog wel wat kaarten vrij van mislukte bestellingen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik kwam er toevallig nog even doorheen, maar het is officieel ook uitverkocht indeed
Ik blijf nog even zitten, kan ik gelijk tickets voor de 24e en 25e kopenquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:14 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Voor nu wel ja. Komen vandaag en morgen waarschijnlijk nog wel wat kaarten vrij van mislukte bestellingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |