Dat krijg ik ook steeds!quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:08 schreef Yevgeni het volgende:
Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid.
Wordt er hondsdol van, zeg.
Kleine held, dat je er bentquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:11 schreef Wrinex het volgende:
Oja snel naar je IE-instellingen en je cookies op het laagste beveiligingsprivacy-niveau zetten
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:10 schreef Wrinex het volgende:
Hier is het gelukt4 kaarten kunnen bestellen.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:11 schreef Elusive het volgende:
U heeft 3 ticket(s) besteld voor:
OASIS
Heineken Music Hall
Wo, 21/01/0920.00 uur
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:15 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gefeliciteerd!Zoals gezegd in de lapo heb ik mijn tickets ook binnen
Haha, de betere service! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:17 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik werd net gebeld dat ik ook twee tickets heb!
Ik heb een disclaimer voor je in de OP gezet. Ga je gang!quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:19 schreef Yevgeni het volgende:
Mag je hier ook uitvoerig schelden?
Thanks!quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:18 schreef TNA het volgende:
[..]
Haha, de betere service! Gefeliciteerd!
om jou mee op te hangen ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:23 schreef Yevgeni het volgende:
Die jongens verdienen niets minder dan de strop!
Hij heeft het voor zover ik weet niet over Oasis. Anders staat hij straks natuurlijk in het banmeldtopic.quote:
gewoon blijven proberen, er komen telkens kaarten vrij van mensen die niet op tijd de betaling hebben gedaan etcquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:25 schreef JosD. het volgende:
Uitverkocht...
Klopt. Voor Wembley kreeg ik tickets toen het al drie kwartier uitverkocht was...quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:26 schreef Elusive het volgende:
[..]
gewoon blijven proberen, er komen telkens kaarten vrij van mensen die niet op tijd de betaling hebben gedaan etc
Dat je dat ook schaamteloos in een winkel doet tussen fans die wel willenquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:35 schreef Thijsssss het volgende:
Gelukkig zelf wel tickets, maar voor mij stond zo'n handelaar die denk ik wel 40 kaartjes (Oasis, Killers, Pink) heeft gekocht, en keurig werd geholpen door de werknemers van de Free Record Shop (Zutphen)...
40 kaartjes?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:35 schreef Thijsssss het volgende:
Gelukkig zelf wel tickets, maar voor mij stond zo'n handelaar die denk ik wel 40 kaartjes (Oasis, Killers, Pink) heeft gekocht, en keurig werd geholpen door de werknemers van de Free Record Shop (Zutphen)...
Volgens mij had hij het in muntgeld in zijn zakken zitten, want zijn broek hing bijna op zijn enkels...quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:38 schreef Asskicker14 het volgende:
40 kaartjes?
Dat is bijna 2000 euro aan tickets.
Gebeurde in Engeland wel, zodra Manchester en Londen waren uitverkocht direct twee nieuwe dataquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Is er een tweede concert ingepland ineens? Net als met Coldplay?
Je moet dan goed boeren om dat allemaal te kunnen permitteren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:44 schreef Elusive het volgende:
wooooo
Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 3 ticket(s) besteld voor:
OASIS
Heineken Music Hall
Do, 22/01/0920.00 uur
dat wordt dus 3x oasis in 3 dagen
Voor Oasis eet ik desnoods een maand alleen droge aardappels manquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je moet dan goed boeren om dat allemaal te kunnen permitteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |