Pff moet zeggen dat ik weinig inspiratie heb maar dan toch

.
Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder. DS4 brengt het goed en netjes.
Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Ik zou kunnen zeggen een Johndope, Henkway of wolfje maar die komen hier helemaal niet voor de discussie en puur om hun riedeltje af te draaien. Maar wie dan wel is erg lastig. Deze laat ik dus open.
Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. LIXV
Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl. Sportplaatjes
Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer. Het zijn toch allemaal klonen

Kantspeldje - LINKS! Klopkoek
Van Baalenvaantje - RECHTS! Napalm
SGP Houvast - DOGMA! appeltje
Sharon Dijksma Toffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt. De hele POL SC
G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie. Freako al is hij er veel te weinig.
Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger. Ryan3
Mark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen. Johndope en Henkway mogen deze delen.
Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt. Echtgaaf
Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt. Zakjap
Mariette Hamer Stuk. Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat. Henkway
Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist. Aaah!
Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Ik weet niet wat extrawaskracht nu nog doet op fok maar hij dient weer terug te komen

.
Zo dat is er uit

.