quote:Op maandag 14 december 2009 13:56 schreef Mavro het volgende:
Mad Men is hier een beetje dood.
Dus daarom sexy Don![]()
[ afbeelding ]
Idd, in augustus toch pas weer?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:21 schreef Mavro het volgende:
Jammer dat er met 12 afleveringen zo veel tijd tussen de seizoenen zit
enquote:In case you didn't hear, Mad Men creator Matt Weiner is pulling a Lost and has announced plans to wrap AMC's megahit. Don't worry, it's not an immediate thing. He's just decided to put a cap on our favorite Men before they overstay their welcome, saying it won't run longer than six seasons, à la Lost once more. Pretty brills if you ask us.
Vroeger dan ik dachtquote:The new Sterling Cooper Draper Pryce Agency opens on July 25.
AMC announced Tuesday that "Mad Men" will return for its fourth season on that day and help launch a new Sunday night series the following week.
Die actie mis ik eigenlijk niet. Het is juist die goede uitwerking van de hele sfeer van de jaren 60 en het adverteerderswereldje dat deze serie zo geniaal maakt.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:34 schreef planethugo het volgende:
Scherpe dialogen, geinige hypocriete karakters en mooie setting maar dus af en toe mag er imo iets meer 'actie' in komen. En dan niet de actie als in 24 natuurlijk
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:17 schreef MassApeal het volgende:
Net seizoen 3 afgekeken! Toch wel benieuwd wat ze gaan verzinnen voor seizoen 4! Ben alleen bang dat het een beetje te zoetsappig gaat worden!
Yipsquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:45 schreef Rahl het volgende:
Roger is echt met afstand de allertofste van de serie
25 juli gaan we weer los?
Oe! dat wil ik ook!!!quote:
hiero Betty!quote:
Copycat lijkt mij een onhandige naam voor een copywriter.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
Ik ben geen Betty! Ik ben de nieuwe copywriter bij Sterling Cooper Draper Pryce.
Die ouwe Cooper eruit en dan wordt het Sterling Copycat Draper Pryce.
Je hebt gelijk dat ik die naam beter voor hier kan houden en daar dan onder mijn eigen naam partner word.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:49 schreef Gimmick het volgende:
Copycat lijkt mij een onhandige naam voor een copywriter.
en daar sta je dan die mislukte campagne te showenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
Ik ben geen Betty! Ik ben de nieuwe copywriter bij Sterling Cooper Draper Pryce.
Die ouwe Cooper eruit en dan wordt het Sterling Copycat Draper Pryce.
Mijn take on it maakt dit de slimste campagne ever!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef MikeyMo het volgende:
en daar sta je dan die mislukte campagne te showen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |