ik lag echt helemaal dubbelquote:Op donderdag 3 september 2009 00:19 schreef Mavro het volgende:
Haar personage heeft echt opmerkelijk veel stijl
Btw: Pete en zijn vrouw kunnen echt goed dansen
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:27 schreef Zhenar het volgende:
Subs zijn voor bitches.
Cuz bitches be all like "what do you mean exactly? what are you sayin'? I don't understand..."quote:
Wat MikeyMo zegt. Het is goed zonder subs te volgen en anders is je engels van basisschoolniveau.quote:
Dan is mijn Engels van basisschoolniveau.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:02 schreef Mavro het volgende:
[..]
Wat MikeyMo zegt. Het is goed zonder subs te volgen en anders is je engels van basisschoolniveau.
Niets om je voor te schamen, hoor. Ik heb er ook graag subs bij zodat ik de snelle dialogen, snedige opmerkingen en idiosyncratische uitdrukkingen beter kan waarderen. Seizoen 2 heb ik zonder subs gezien en dat vergde duidelijk een hogere mate van concentratie. Het voordragen uit Meditations in an Emergency heb ik later maar via internet opgezocht.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:02 schreef Papadoupoulos het volgende:
[..]
Dan is mijn Engels van basisschoolniveau.. Ik heb er overigens altijd moeite mee gehad om Engels te verstaan, met Engels lezen heb ik dan weer geen enkele moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |