quote:Freak 11 van vrijdag 31 Oktober 2008
1 ) Love Lockdown - Kanye West (Freakandel Speciaal!)
2 ) If He Should Ever Leave You - Tom Jones
3 ) My Mistakes Were Made For You - The Last Shadow Puppets
4 ) Love That Girl - Raphael Saadiq
5 ) Like Leaves In The Wind - Nicola Conte
6 ) Let Me Show Ya - Jazzanova
7 ) Black Gold - Stereo Mc's
8 ) Move - CSS
9 ) ID Engager - Of Montreal
10) Sing The Changes - The Fireman (Paul McCartney & Youth)
11) Freaks - Massive Soundsystem
quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:01 schreef Sersjee het volgende:
*winamp aanslingert en dit topic verlaat*
Had 't ook al als comment bij Ekdom gezet, maar die Freakandel speciaal snap ik niet helemaalquote:
Sjappie inderdaadquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de petsjappie is al binnen, zie ik.
Me2, die plaat van Tom Jones is erg okay. Dit is weer zo'n nerd gast die denkt hip te moeten zijn met zijn stem effectjes. Weinig hoogstaande tekst ook. Ekdom had het over een plaat die moet groeien. Nou, betwijfel of ik enthousiast ga raken van deze plaat.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Had 't ook al als comment bij Ekdom gezet, maar die Freakandel speciaal snap ik niet helemaalHad liever Tom Jones nog een weekje gezien als #1!!
Mja, het heeft idd wel wat weg van Lil' Wayne ofzo, al heb ik Kanye toch stukken hoger zitten. Maar ik vind dit voorlopig absoluut geen goede single van hemquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2, die plaat van Tom Jones is erg okay. Dit is weer zo'n nerd die denkt hip te moeten zijn met zijn stem effectjes. Weinig hoogstaande tekst ook. Ekdom had het over een plaat die moet groeien. Nou, betwijfel of ik enthousiast ga raken van deze plaat.
Hij kan inderdaad veel beter.. we zullen wel gaan zien of we van gedachten gaan veranderen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mja, het heeft idd wel wat weg van Lil' Wayne ofzo, al heb ik Kanye toch stukken hoger zitten. Maar ik vind dit voorlopig absoluut geen goede single van hemGroeien? Nja, ik betwijfel het ook.
Je zou het haast denken he, hij klinkt erg retro en herkenbaar!! Maar voor zover ik weet is 'ie gloedjenieuwquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Die tom jones is goed.
Maar is dat geen oude plaat?
Hartstikke nieuw inderdaad. Geen re-release ofzo. Tom Jones rulesquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:12 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je zou het haast denken he, hij klinkt erg retro en herkenbaar!! Maar voor zover ik weet is 'ie gloedjenieuw
Verslapen voor wat ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:14 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga naar bed. Moet me morgen straks natuurlijk niet verslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |