Door Damon Albarn ? Zo, dat is zeker niet de minstequote:Op zaterdag 1 november 2008 00:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
2 blinde zangers uit Mali, geproduceerd door Damon Albarn van Blur/Gorillaz. Al een dikke hit in Frankrijk en Belgie (hotshot bij StuBru), maar hier durven ze hem niet aan.
hier dusquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog steeds groot in België. Ik sta nog op de foto met Regie van Milk Inc.Ow en Miss Belgié van een jaar of 8 geleden
.
En ik neem de Milk Inc. Single meequote:Op zaterdag 1 november 2008 00:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
volgende week Marike live in MoveYourAss!!
Doet ze dan ook weer 2e hands jas? Of dan een andere Kinderen voor Kinderen kneiter?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
volgende week Marike live in MoveYourAss!!
Oe, een Viperquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hier dus. Links Tanja Dexters, daarna moi met twee collega's en uiterst rechts Regi
Ik zie je staan idd.!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hier dus. Links Tanja Dexters, daarna moi met twee collega's en uiterst rechts Regi
quote:
Vette wagenquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook niet, duurt nog een maantjequote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Morgen ochtend op tijd wakker is!
zij heeft toch ook meegedaan met dat eiland programma (robbinson ofzo?) Ik had nog foto's in een tijdschrift staan.. ben de naam kwijt...Iets gesponsord door Pepsi.... (weet het niet meer) kom er nog op....quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Later die miss België (Tanja Dexters) nog ff gegoogeld, maar de foto's zijn niet allemaal SFW.
Welke film?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:53 schreef TheZapster het volgende:
Oei oei oei kijk net de verfilming van het beste jeugdboek ooit en ik weet niet wat ik er van moet vinden
Ah, dat zou kunnen. Nou, ik kende haar niet totdat ik 't na het maken van die foto opzochtquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
zij heeft toch ook meegedaan met dat eiland programma (robbinson ofzo?) Ik had nog foto's in een tijdschrift staan.. ben de naam kwijt...Iets gesponsord door Pepsi.... (weet het niet meer) kom er nog op....
Mogen wij, jou nu aanraken!?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dat zou kunnen. Nou, ik kende haar niet totdat ik 't na het maken van die foto opzocht. Hoorde daar wel dat ze miss België was geweest, dus ik dacht: "laat ik haar ff aanraken"
.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:55 schreef -Hans- het volgende:
Denk dat we M.I.A niet halen maar misschien nog wel Mr. Brightside
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:56 schreef Sersjee het volgende:
Hmmm, geen idee wat dit nou weer is...The Killers - Mr. Brightside! ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je misschien het raam open laten staan...?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het wordt frisser en frisser hier![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we zijn er weer klaar mee! tot volgende week, dan is Marike er dus en gaan we rolstoelracen met Marc de Hond!
ciao!
Litton ook en maakt er dan waarschijnlijk een Lang weekend (weekeinde voor Roel) Nederland vanquote:
Yup, en buiten stond een radio aanquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je misschien het raam open laten staan...?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Litton ook en maakt er dan waarschijnlijk een Lang weekend (weekeinde voor Roel) Nederland van
quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we zijn er weer klaar mee! tot volgende week, dan is Marike er dus en gaan we rolstoelracen met Marc de Hond!
ciao!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |