In Maart 2009 en in de HMH Amsterdam.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar je gaat morgen kaarten halen ofzo? Heel tof aanbod hoor maar ik weet niet eens waar en wanneer het concert is
Mag beiden ook? 's ochtends vind ik het in elk geval heel <piep>.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
weet niet wat ik nu erger vind giel in de morgen of in de nacht
Mijn auto inderdaad had hem nooit aan Brennel uit moeten lenenquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, deze is kapot: http://www.dailymail.co.u(...)-telegraph-pole.html
quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mag beiden ook? 's ochtends vind ik het in elk geval heel <piep>.
Waar kunnen we tekenenquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Giel mag helemaal weg van 3fm van mij .
quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Giel mag helemaal weg van 3fm van mij .
ferrari bijna doormidden, is best knapquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn auto inderdaad had hem nooit aan Brennel uit moeten lenen
uuhhm super aanbod maar haal er maar 1 joh. Of je moet die 2e eventueel ook kwijt kunnen aan iemand die je kent.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In Maart 2009 en in de HMH Amsterdam.
Ik haal er wel twee, betaal achteraf maar.
Ineens geen Killers fan of ga je emigreren naar Ausiland.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm super aanbod maar haal er maar 1 joh. Of je moet die 2e eventueel ook kwijt kunnen aan iemand die je kent.Bedankt in elk geval voor het aanbod!!
SNap die Haloween onzin ook niet zo. Waar komt die hype ineens vandaan??
Dat komt door mensen als Veenstra die volledig geamerikaniseerd zijnquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm super aanbod maar haal er maar 1 joh. Of je moet die 2e eventueel ook kwijt kunnen aan iemand die je kent.Bedankt in elk geval voor het aanbod!!
SNap die Haloween onzin ook niet zo. Waar komt die hype ineens vandaan??
Dat deuntje is gewoon van "The House of God"quote:
Denk eerder afstand en hans is een twijfelaarquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ineens geen Killers fan of ga je emigreren naar Ausiland.
Of is geld toch net als de rest van Nederland een probleem
Denk niet dat geld snel een probleem zal zijn al gaat 2009 wel een duur jaar worden. Althans, die verwachting heb ik. Heb het niet op live concerten. Massale gedoe.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ineens geen Killers fan of ga je emigreren naar Ausiland.
Of is geld toch net als de rest van Nederland een probleem
Dat zou hij willen, hij doet zijn best.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat komt door mensen als Veenstra die volledig geamerikaniseerd zijn
Toch weer die Veenstra.. Dacht ik al.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat komt door mensen als Veenstra die volledig geamerikaniseerd zijn
Of zogenaamd.
Oja, Grun - Ams is best irritant.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk eerder afstand en hans is een twijfelaar
Afstand is ook wel een beetje een factor inderdaad.. Laatste klopt ook . Je kent me te goed.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk eerder afstand en hans is een twijfelaar
Dan moet hij lekker daarnaartoe gaan , zijn hele disney wat dan ook gedoe is 1 van de redenen waarom ik praktisch geen 3fm meer luister.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat zou hij willen, hij doet zijn best.
Ik heb het ook totaal niet op massa dingen en doe het liefst echt nooit mee aan dat soort dingen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk niet dat geld snel een probleem zal zijn al gaat 2009 wel een duur jaar worden. Althans, die verwachting heb ik. Heb het niet op live concerten. Massale gedoe.
Je kan wel overdrijven en generaliseren zeg, pffff.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan moet hij lekker daarnaartoe gaan , zijn hele disney wat dan ook gedoe is 1 van de redenen waarom ik praktisch geen 3fm meer luister.
Waarschijnlijk een kwestie van een keer beleven en dan ben je wel om. 't heeft vaak ook wel wat extra's.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb het ook totaal niet op massa dingen en doe het liefst echt nooit mee aan dat soort dingen.
Maar een live (concert) ofzo... Ik vind dat echt prachtig!
Haal meestal qua slaap de 1 uur grens niet , wordt meestal bij gerard weer even wakkerquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:41 schreef Sersjee het volgende:
Grappig. Iemand vond dat men niet zo negatief hoeft te doen over iemand (en diens programma) en dat je niet hoeft te luisteren, om een paar uur later precies hetzelfde geintje uit te halen.
Ik ken daar een woord voor.
Maar goed, ik was weg.
Ok je hebt gelijk, ik luister toch sowieso al geen 3fm meer de laatste tijdquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan wel overdrijven en generaliseren zeg, pffff.
Nee dublin - amsterdam is goed te doenquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oja, Grun - Ams is best irritant.
He ik heb ook 64 disney dvds in de kast staan , met als excuus mijn kleinequote:Op zaterdag 1 november 2008 01:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar Veenstra en zijn disney amerika onzin overdrijft het ook wel
Zal wel kledingadvies krijgen van zijn 17 jarige modelletjequote:Op zaterdag 1 november 2008 01:46 schreef -Hans- het volgende:
Zo, die Giel ziet er vanavond netjes uit zeg
Rechtstreekse verbinding!quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee dublin - amsterdam is goed te doen
Over de Amerika trip zijn de meningen wel wat verdeeld. Persoonlijk vond ik het weinig toevoegen, maar goed anderen vonden het wel helemaal te gek.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk, ik luister toch sowieso al geen 3fm meer de laatste tijd![]()
Maar Veenstra en zijn disney amerika onzin overdrijft het ook wel
quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal wel kledingadvies krijgen van zijn 17 jarige modelletje
Als ie nu eens die verrotte pet afzetquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:46 schreef -Hans- het volgende:
Zo, die Giel ziet er vanavond netjes uit zeg
Cos !!!! eejquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als ie nu eens die verrotte pet afzet.
Michiel : Ok..quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over de Amerika trip zijn de meningen wel wat verdeeld. Persoonlijk vond ik het weinig toevoegen, maar goed anderen vonden het wel helemaal te gek.
Chicks in de studio !
Wie is zijn nieuwe vriendin dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal wel kledingadvies krijgen van zijn 17 jarige modelletje
Agrees..quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Michiel : Ok..
die amerika trip:vond het niks... beetje jammer
Eens!quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als ie nu eens die verrotte pet afzet.
Vertel eens wat er nou zo goed aan Veenstra is de laatste tijd? Alleen samen met Gerard is hij te pruimen verder is het dramatischquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Michiel : Ok..
die amerika trip:vond het niks... beetje jammer
http://kiss-a-dancer.hyves.nl/quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wie is zijn nieuwe vriendin dan?
ma-do is metmichiel best goed te pruimen, niet alles is altijd even goed.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vertel eens wat er nou zo goed aan Veenstra is de laatste tijd? Alleen samen met Gerard is hij te pruimen verder is het dramatisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |